Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus tahtoo auttaa tänäkin päivänä

Vierailija
31.03.2016 |

Heitä jotka sydämestään kääntyvät Hänen puoleen, heitä, joilla on murheita mistä eivät omin avuin selviä.
Vaikka et vielä Jeesusta tuntisikaan, voit rukoilla silti. Hän antaa myös uskon, jos sitä ei vielä ole.

Ajat tulevat muuttumaan. Älä pelästy, vaan käänny Hänen puoleensa ja turvaa Häneen.

Saat sellaisen rauhan ja ilon sydämeen, että ihmettelet, miten suuri Hän on.

Jeesus rakastaa sua.

Jos tässä nyt haluat että rukoilen sun puolesta, niin teen sen mielelläni. Pelastumisen tai jonkin asian puolesta johon tarvitset apua.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiesus tahtoo auttaa, se tahtoo ja tahtoo. Mut Kiesuksen voimat ei riitä, tahtomiseksi se aina vain jää. 

Mut uskovaiset: tahdotteko te poistaa ylimielisyyden ja vallanhalun - itsestänne siis? Ette tietenkään, koska se on se kaikkein mukavin asia teidän mielestänne uskonnoissa. Kiesus rakastaa joooopa sinua. Eikö olekin kätevää tuo loukkaaminen? Niin näpräkästi se käy. 

Uskonnot on perseestä, ihan kaikki uskonnot. 

Amen. Suurin osa näistä uskiksista on kuin ne koulun ilkeät tytöt, eikä ne oo koskaan kasvanu ulos siitä ilkeilymoodista. Oi kun sulla on nätti pusero...Jeesus niin rakastaa sua... (khi-khi-khi)

Sitten on ihmisiä, jotka ovat elämässään paljon kärsineitä. Ei ole kyse millään tavoin mistään pinnallisuudesta, vaan ihmisen syvimmästä tarpeesta, mitä ihminen oikeasti tarvitsee.

Jostain sellaisesta tarpeesta minkä vain Jeesus voi antaa.

En lakkaa ihmettelemästä, mitä esim. Jeesus on tehnyt oman isäni elämässä.

Siinä on ihminen joka on Jumalan armosta ja rakkaudesta täysin muuttunut.

Vihaisesta, väkivaltaisesta alkoholistista tuleekin vain nöyrä ja Jeesuksen rakkautta täynnä oleva ihminen.

Ja olen sen muutoksen saanut nähdä ja kokea, koska pelkäsin ja vihasin isääni, mutta kun hän saikin kokea muutoksen, niin kerran tajusin, että en enää pelkääkkään tai vihaa häntä.

Täällä on varmasti ihmisiä, jotka tarvitsevat eniten sitä että joku rukoilisi heidän puolestaan, mutta he eivät ole ehkä uskaltaneet lähteä seurakuntaan tai ei ole tullut edes mieleen.

Tulen välillä katsomaan jos joku on jotain rukouspyyntöä laittanut. Mutta nyt pitää mennä.

Siunausta.

ap

Vierailija
62/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilisitko puolestani että saisin avun ahdinkooni. Olen työtön yh, taloudelliset vaikeudet ja näköalattomuus vie voimat. Tahtoisin päästä opiskelemaan. Lähipiirissäni on sairauksia. Itse pelkään masentuvani. Rukoilisitko myös kaukana toisessa maassa olevien rakkaitteni puolesta, että saisimme vielä tavata ja he selviytyisivät siellä olevien vaikeuksien keskellä.

Hei tottakai rukoilen kaikkien näitten asioitten puolesta, sinun puolesta. 

Jeesus auttaa sua ja Hän sanoo:

"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.  Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon.  Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."

Siunausta ja voimia.

Tahtoisin vielä sinulle kirjottaa joka olet yksinhuoltaja...kun koen sydämessäni sellasta surua ja murhetta puolestasi. Jeesus näkee kaiken sun vaikeudet, ota Jeesus elämääsi.

Sun ei tarvi kuin vaikka huokaista Hänen puoleensa, "Auta Jeesus, tarvitsen sinua"

Hän näkee ja kuulee sinut, Hän tietää mitä tarvitset.

Jos sulla on yhtään voimia, niin käy vaikka edes kerran jossain seurakunnassa, helluntaiseurakunnassa tai ihan missä haluat käydä, saat ihan uudenlaista jaksamista ja löydät ihmisen joka varmasti haluaa kuunnella ja rukoilla vielä puolestasi. Jeesus auttaa sua ja olet täällä myös  rukouksissa. 

Älä menetä toivoasi ystävä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän