Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus tahtoo auttaa tänäkin päivänä

Vierailija
31.03.2016 |

Heitä jotka sydämestään kääntyvät Hänen puoleen, heitä, joilla on murheita mistä eivät omin avuin selviä.
Vaikka et vielä Jeesusta tuntisikaan, voit rukoilla silti. Hän antaa myös uskon, jos sitä ei vielä ole.

Ajat tulevat muuttumaan. Älä pelästy, vaan käänny Hänen puoleensa ja turvaa Häneen.

Saat sellaisen rauhan ja ilon sydämeen, että ihmettelet, miten suuri Hän on.

Jeesus rakastaa sua.

Jos tässä nyt haluat että rukoilen sun puolesta, niin teen sen mielelläni. Pelastumisen tai jonkin asian puolesta johon tarvitset apua.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus voisi mennä juttelemaan jumalan kanssa ja kimpassa päättää, että ei kiusatakaan näitä ihmisiä tämän enempää sairauksilla, luonnonmullistuksilla ja helvetillä pelottelemisella, vaan tehdään maailmasta kaikille kiva paikka. Ei sitten tarvitsisi sinunkaan pelätä ja olla polvillasi pyytelemässä pelastusta. Eikö olisikin kivaa?

Vastaan sulle, kun jäi välistä. 

Tässä maailmassa on kärsimystä sen takia, kun Jumala loi ihmiselle vapauden valita.

Ja koska nämä ihan ensimmäiset ihmiset lankesivat syntiin, eli tekivät sen minkä Jumala oli kieltänyt, kun saatana, tämä langennut enkeli, sai heidät syömään kielletystä puusta, niin nämä ihmiset ajettiin pois paratiisista ja siitä lähtien maailma on ollut paha.

Ja meistä jokainen on syntinen, me ihmiset teemme itse pahoja asioita, meidän takia tämä luontokin turmeltuu.

Jumala vetää ihmistä luokseen rakkaudella ja hyvyydellä, mutta koska ihminen on niin ylpeä ja sanoo, että ei tarvitse mitään Jumalaa, niin silloin alkaa tulemaan kaikkia katastrofeja ja luonnonmullistuksia ja Jumala puhuu ihmiskunnalle näittenkin kautta.

Jospa me sitten, kun menetämme kaiken mitä meillä on, kääntyisimme Hänen puoleensa ja ottaisimme Hänet vastaan?

Jumala on luonut tämän maailman ja ihmisen tulisi kunnioittaa Jumalaa kaiken Luojaa, mutta omassa ylpeydessämme luulemme itse omistavamme kaiken. 

Jumala ei tahdo että yksikään ihminen joutuisi kadotukseen, koska se kadotus on tehty saatanalle ja hänen seuraajilleen, ja siksi vetää ihmistä luoksensa ensin rakkaudella ja sitten toisella tavalla. Koska Hän rakastaa meitä ihmisiä.

Vierailija
22/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi siivota eikä yhtään nyt kiinnostaisi. Voisko Jeesus tulla auttamaan, kaksi siivoaa nopeammin kuin yksi?

Tiedätkö, vaikka tuo nyt olikin vitsi minkä kirjoitit? Niin olin ite kerran tosi väsynyt ja silti piti saada siivottua, niin rukoilin ja pyysin että Jeesus auttaisi ja antaisi voimia, niin se siivoaminen olikin kivaa eikä tuntunut yhtään raskaalta tai vaikealta edes aloittaa siivoamista.

Jeesus auttaa meitä ihan arkisissakin asioissa.

Tiedätkö, ikävä asenne teillä kristityillä kun leimaatte muiden tilanteita vitseiksi? Tai sitten olette huutamassa synnistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä nyt haluat että rukoilen sun puolesta, niin teen sen mielelläni. Pelastumisen tai jonkin asian puolesta johon tarvitset apua.

Selvä, pistä pari rukosta ja yksi halleluja tulemaan, mä kerron sitten miten kävi.

Sulla löytyy pari asiaa minkä puolesta rukoilla? :) Siunausta sun päivääs:)

Vierailija
24/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus voisi tulla ihan ekana meille siivoamaan ja kokkaamaan jotain hyvää ruokaa, jos niin kovasti haluaa auttaa.

Me ollaan koko perhe kipeinä niin ei kauheasti ole jaksanut tehdä mitään ylimääräistä.

Vierailija
25/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäisi siivota eikä yhtään nyt kiinnostaisi. Voisko Jeesus tulla auttamaan, kaksi siivoaa nopeammin kuin yksi?

Tiedätkö, vaikka tuo nyt olikin vitsi minkä kirjoitit? Niin olin ite kerran tosi väsynyt ja silti piti saada siivottua, niin rukoilin ja pyysin että Jeesus auttaisi ja antaisi voimia, niin se siivoaminen olikin kivaa eikä tuntunut yhtään raskaalta tai vaikealta edes aloittaa siivoamista.

Jeesus auttaa meitä ihan arkisissakin asioissa.

Tiedätkö, ikävä asenne teillä kristityillä kun leimaatte muiden tilanteita vitseiksi? Tai sitten olette huutamassa synnistä. 

Anteeksi, ensilukemalta vaikutti vitsiltä. Paljon pilkkaa saa muutenkin kun edes kertoo jotain Jeesuksesta. 

Vierailija
26/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus voisi tulla ihan ekana meille siivoamaan ja kokkaamaan jotain hyvää ruokaa, jos niin kovasti haluaa auttaa.

Me ollaan koko perhe kipeinä niin ei kauheasti ole jaksanut tehdä mitään ylimääräistä.

Muistan teitä rukouksissa, voimia.

Vierailija
27/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilisitko puolestani että saisin avun ahdinkooni. Olen työtön yh, taloudelliset vaikeudet ja näköalattomuus vie voimat. Tahtoisin päästä opiskelemaan. Lähipiirissäni on sairauksia. Itse pelkään masentuvani. Rukoilisitko myös kaukana toisessa maassa olevien rakkaitteni puolesta, että saisimme vielä tavata ja he selviytyisivät siellä olevien vaikeuksien keskellä.

Hei tottakai rukoilen kaikkien näitten asioitten puolesta, sinun puolesta. 

Jeesus auttaa sua ja Hän sanoo:

"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.  Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon.  Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."

Siunausta ja voimia.

Vierailija
28/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilisitko puolestani että saisin avun ahdinkooni. Olen työtön yh, taloudelliset vaikeudet ja näköalattomuus vie voimat. Tahtoisin päästä opiskelemaan. Lähipiirissäni on sairauksia. Itse pelkään masentuvani. Rukoilisitko myös kaukana toisessa maassa olevien rakkaitteni puolesta, että saisimme vielä tavata ja he selviytyisivät siellä olevien vaikeuksien keskellä.

Hei tottakai rukoilen kaikkien näitten asioitten puolesta, sinun puolesta. 

Jeesus auttaa sua ja Hän sanoo:

"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon.  Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon.  Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt."

Siunausta ja voimia.

Kiitos

Vierailija
29/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, pistä pari rukosta ja yksi halleluja tulemaan, mä kerron sitten miten kävi.

Oikeastaan mä pärjään kyllä omillani. Mutta tässä muutama juttu, jotka voisit hoitaa pois:

- Lähi-idän kriisi. Pistä paikat järjestykseen ja ihmisille hyvä tahto.

- Länsi-Afrikan levottomuudet. Jengille järki käteen, Kalashnikovit auroiksi ja rakentamaan yhteiskuntaa.

- Meriin kertynyt muovijäte. Imuta se kasaan, lajittele ja toimita kierrätykseen.

- Suomen valtionvelka pois ja kansainvälinen kilpailukyky kuntoon.

- Kehä I kondikseen ja vetämään. Jos siinä sivussa pistät kameratolpat nippuun, en pane pahakseni, ei niistä ole kuin harmia.

Aloita vaikka noilla, keksitään lisää kun olet valmis.

Vierailija
30/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Todellakin toivon, että rukoilet puolestani! Minulla on ensi keskiviikkona leikkaus ja nyt rukouspyyntöni on seuraava: Tahdon pysyä kunnossa, jotta pääsen toivottuun leikkaukseen! Kiitos, Herra, kuitenkin, joka päivän jokaisesta hetkestä, jonka olen lahjana saanut Häneltä. Kiitos, että Jeesus on minun elämäni Herra!

Vierailija
31/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Todellakin toivon, että rukoilet puolestani! Minulla on ensi keskiviikkona leikkaus ja nyt rukouspyyntöni on seuraava: Tahdon pysyä kunnossa, jotta pääsen toivottuun leikkaukseen! Kiitos, Herra, kuitenkin, joka päivän jokaisesta hetkestä, jonka olen lahjana saanut Häneltä. Kiitos, että Jeesus on minun elämäni Herra!

Muistan rukouksissa. 

Kiitos Jeesus kun pidät huolta ja olet voimallinen tekemään enemmänkin. Meidän pelastajamme ja parantajamme.

Siunausta. 

Vierailija
32/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan mä pärjään kyllä omillani. Mutta tässä muutama juttu, jotka voisit hoitaa pois:

- Länsi-Afrikan levottomuudet. Jengille järki käteen, Kalashnikovit auroiksi ja rakentamaan yhteiskuntaa.

- Meriin kertynyt muovijäte. Imuta se kasaan, lajittele ja toimita kierrätykseen.

- Kehä I kondikseen ja vetämään. Jos siinä sivussa pistät kameratolpat nippuun, en pane pahakseni, ei niistä ole kuin harmia.

Hyvien asioitten puolesta pyysit rukousta. Ja vaikka koetkin että pärjäät omillas, niin Jeesus tahtoisi sinutkin pelastaa ja antaa sulle ikuisen elämän taivaassa. 

Hän rakastaa sua. Siunausta.

Vierailija
33/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvien asioitten puolesta pyysit rukousta. Ja vaikka koetkin että pärjäät omillas, niin Jeesus tahtoisi sinutkin pelastaa ja antaa sulle ikuisen elämän taivaassa. 

Ja Jeesus antaa jo tässä elämässä enemmän kuin osataan edes ajatella.

Ihminen joka saa kokea ja tuntea Jeesuksen rakkautta, hyvyyttä, iloa, rauhaa, niin ei enää muuta kaipaakkaan. Tämä kaikki mitä Jeesus antaa, on jotain sellaista mitä maailmasta et voi saada.

Vaikeuksien keskellä yliluonnollinen rauha sydämessä on jotain, mitä et muuten saa kuin Jeesukselta.

Tai iloa murheen keskellä.

Ja se rakkaus, kun tunnet miten Hän rakastaa sua niin paljon ettei kukaan koskaan ole rakastanut. 

Tätä kaikkea ja enemmänkin Hän haluaa ihmiselle antaa. Kun vain itse haluamme ottaa vastaan.

Vierailija
34/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että vauva.fi:stä on tullut tällainen vegetaristien ja uskovaisten tuki foorumi.

Vierailija
35/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rukoiletko puolestani?

Olen mies ja vaikeassa tilanteess – kiitos jo etukäteen! :)

Vierailija
36/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only god knows kirjoitti:

Ap rukoiletko puolestani?

Olen mies ja vaikeassa tilanteess – kiitos jo etukäteen! :)

Kyllä. Jeesus tietää sun tilanteen ja rukoilen.

Siunausta.

Vierailija
37/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Koska voin odottaa tuloksia? Siis ennen kuolemaani.

Vierailija
38/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että vauva.fi:stä on tullut tällainen vegetaristien ja uskovaisten tuki foorumi.

Siitä en tiedä, kun en ole moneen kuukauteen käynyt täällä. Mutta täällä löytyy ihmisiä joilla on elämässään murheita ja vaikeuksia. Jeesus tahtoo että me jotka Hänet tunnemme, kerromme Hänestä siellä, missä on maailman ihmisiä, niitä jotka eivät vielä tunne Häntä.

Jatkan rukousta kaikkien näitten ihmisten puolesta jotka ovat tähän kirjoittaneet.

Älkää kuitenkaan  pettykö, jos heti ei tule vastausta tai apua ongelmaan.

Apua tulee, mutta Hänen ajallaan.

Me ihmiset emme voi käskeä Jumalaa, vaan luottaa Häneen ja siihen että Hän kyllä auttaa ajallansa.

Olen itse ollut koulukiusattu, on ollut yksinäisyyttä, tunne siitä ei kuulu oikein mihinkään, on ollut viinalla ja huumeilla läträämistä, olen ollut yh, lasten isä kuollut, on ollut itsemurha yritystä....ja vaikka mitä...

Tälläkin hetkellä, kun uskossa saan elää, tuntuu että koko ajan tulee lisää ongelmia ja vaikeuksia, mutta, samaan aikaan saan kokea yliluonnollista rauhaa, että asiat järjestyvät ajallansa, Jeesus ei ole jättänyt mua yksin näitten asioitten kanssa, mille en itse pysty tällä hetkellä tekemään mitään. 

Ja kaiken keskellä, tunnen kiitollisuutta, siitä että Jeesus on pelastanut mut. Ja vastaahan Hän mun rukouksiin, niihin kun rukoilen toisten puolesta. Mitä muuta vielä tarvitsen?

Eihän uskossa eläminen vaikeeta ole jos kaikki asiat ois vaan hyvin, ei, vaan koettelemuksia tarvitaan ja niistä selvitään, kun Jeesus on kanssamme.

Vierailija
39/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aloittaja, hienoa ja arvokastakun tarjoudut tukemaan ja rukoilemaan kenen tahansa puolesta :) Voisitko rukoilla ikääntyvän ja rasittuneen äitimme terveyden puolesta, ettei mitään vakavaa olisi kyseessä; että Kristus armahtaisi, johdattaisi ja parantaisi! (Laitoin aiemmin oman aloituksen, joka poistettiin.. huokaus.) Kiitos sinulle!!

Vierailija
40/62 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitipä vielä dsanoa, että Jeesus ei ole mikään automaatti joka toteuttaa jokaisen vaatimuksen mitä ihminen kehtaa ladella.

Hyvien asioitten puolesta pyysit, mutta onko se sitten Jumalan tahto.

Tämä maailma ei tule muuttumaan enää paremmaksi, päinvastoin, ollaan menossa kohti aikaa, mikä on ahdistuksen aika. 

Jotkut sanoo että se on jo alkanut, siihen en nyt ota kantaa.

Mutta maailma muuttuu. Sodat tulee pahenemaan, tulee antikristuksen aika, tulee eksytystä, kaikki löytyy Raamatusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi