Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde juutalaisen kanssa?

Vierailija
30.03.2016 |

Ei hirveän uskonnollisen sellaisen. Löytyykö palstalta ketään, jonka mies tai vaimo olisi juutalainen?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on. Tai no, paperilla, kuten moni tapakrisitittykin on. Aika ateisti hän todellisuudessa on.

Vierailija
2/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaivoit sellaisen esiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikalasten ympärileikkauksesta kannattaa keskustella ennen lasten tekemisen aloittamista. Se kun on tapajuutalaisillakin tapana.

Vierailija
4/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen juutalaisen kanssa. On vaihto-opiskelijana Suomessa. Uskonto ei näy mitenkään elämässämme, ellei seksiä lasketa.

Vierailija
5/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kristitty, mutta sanon vain oman kantani. Suhteen onnistuminen on monista asioista kiinni, halusta yrittää ja ennen kaikkea rakkaudesta toiseen. Kannattaa kunnolla tutustua juutalaisuuteen ja puhua toisen kanssa avoimesti, miten vaikuttaa arkeen. Esim. tavat, juhlapyhät ja kaikki muu mikä vaikuttaa suhteessa. Ei kannata hylätä hyvää suhdetta toisen erilaisen vakaumuksen takia. Puhukaa avoimesti ja tutustu juutalaisuuteen.

Vierailija
6/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite juutalainen :) kysy vaan niin voin mun mieheltä kysyä :D tosiasiassahan kyllä juutalaisuus ei oo ratkaiseva asia toimiiko juttu teillä vai ei, vaan se tyyppi :D

Vierailija
7/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä uskonnollisemmat juutalaiset sukulaiset ovat suhtautuneet liittoon? Tai siihen, että mahdolliset lapset eivät olisi juutalaisia vaan esimerkiksi ateisteja?

Vierailija
8/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikalasten ympärileikkauksesta kannattaa keskustella ennen lasten tekemisen aloittamista. Se kun on tapajuutalaisillakin tapana.

Eiks ne niiden papit myös ime siitä vauvan esinahasta ne veret? Jostai olen lukenut noin?

Vierailija
9/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on juutalaisia äidin lautta, eli tässä tulevat lapset eivät automaattisesti ole.

Juutalainen kulttuuri on hieno, tutustu siihen.

Vierailija
10/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen juutalaisen kanssa. On vaihto-opiskelijana Suomessa. Uskonto ei näy mitenkään elämässämme, ellei seksiä lasketa.

Olet aina heille silti Goym eli alempaa rotua.

Vierailija
11/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks ne niiden papit myös ime siitä vauvan esinahasta ne veret? Jostai olen lukenut noin?

Tämä on käsittääkseni vain jonkun vanhoillisen suuntauksen tapa.

Vierailija
12/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on käsittääkseni vain jonkun vanhoillisen suuntauksen tapa.

Eli elävä tapa kuitenkin :D kaikkea sitä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
13/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on juutalainen, hyvin maallistunut sellainen. Itse olen apateisti, joten uskon asiat eivät ole merkittäviä. Ei ole ollut kulttuurieroja tai shokkeja. Lapset ovat tyttöjä, joten ympärileikkausasiakaan ei ole konkretisoitunut. Mies ei aidosti tiedä mitä olisi sen suhteen tehnyt mikäli olisi tullut poika.

Vierailija
14/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan vaimo on juutalainen isänsä puolesta, kiva  ja hyvä ihminen.  Kauniin lapsen saaneet,tytön saaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän