deittailu tulee kalliiksi!
Aloin just deittailemaan pitkän tauon jälkeen. Tajusin, että mulla ei ole kovin montaa edustavaa vaatekappaletta. Ostoksille siis. Illalliset ja kahvittelut maksavat myös. Siirtyminen treffipaikalle ja kotiin maksaa. Jos aloitan seksin harrastamisen, ehkäisy maksaa. Uusia alusvaatteitakin pitäisi hankkia. Olen työtön nainen. Mites muut vähävaraiset? Tuleeko kukkaroon iso lovi treffailusta?
Kommentit (39)
Kai sinä voit käyttää niitä samoja, edustavia vaatteita moneen kertaan? Kahvitteluun menee rahaa kavereidenkin kanssa. Elämä tulee aina kalliiksi tavalla tai toisella, voi voi.
Miksi treffien täytyy aina maksaa, menkää kävelylle, kun ilman lämpenee niin termari mukaan, pyöräilemään jne. Kun päädyt sänkypuuhiin, niin koita ensin kysellä mieheltä kondomia ennen kuin paljastat sinullakin olevan :D Tuskin olet täysin säkeissä nytkään kulkenut ja onhan vaatevarastoja hyvä päivittää välillä muutenkin.
Käyt hakemassa HM:stä parit hepenet, 30 e. Kortsut ei paljoa maksa, ja mieskin voi niihin osallistua. Ekat treffit voivat olla vaikka termarikahvia puistossa, ja jos mies ei ole moottorisahamurhaaja niin jatkossa treffit esim. kokkailun merkeissä kotona. Ei ehkä kannata esittää rikasta ja puputella fine diningia ja samppanjaa, jos ei sellaiseen pysty tulevaisuudessakaan osallistumaan.
Huomasin että deittailu on liian kallista minulle.
Vaikka nyt unohtaisikin ne vaatteet ja ulkona syömiset, niin matkustaminen miestä tapaamaan maksaa paljon.
Kotona voin olla syömättäkin, mutta enhän minä nyt herranen aika katso vierestä nälissäni kun toinen mässää ja ryyppää.
Onneksi olen mies niin ei deittailukuluja paljon kerry.
Ellei satu kuulumaan siihen 10%:iin miehiä, jotka deittailee. Mutta niillä on siihen varaa.
Miksi naiset luulee, että miehellä olisi aina kortsuja? Jos mies ei harrasta yhdenillan juttuja? Kerran mun mukaan liittäyty baarin jälkeen munankipeä nainen. Tulimme kotiini ja nainen oli heti munissa kiinni. Kysyi onko kortsua, vastasin ei ole. Vihaisesti tiuskaisi ja sanoi etten sitten ''saa''. Kysyin, että etkö sinä ollut sitä munaa niin kiihkeästi hakemassa niin luulisi sinulla niitä olevan? Nainen meni hiljaiseksi. Pyysin poistumaan ja varomaan ettei ovi iske perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei harrasta yhdenillan juttuja? -- Tulimme kotiini
Heheeh...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen mies niin ei deittailukuluja paljon kerry.
Ellei satu kuulumaan siihen 10%:iin miehiä, jotka deittailee. Mutta niillä on siihen varaa.
Mutta miehillä taas menee prostituoituihin. Ja se vasta kallista on, vaikka hinnat ovatkin jonkin verran pudonneet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että miehellä olisi aina kortsuja? Jos mies ei harrasta yhdenillan juttuja? Kerran mun mukaan liittäyty baarin jälkeen munankipeä nainen. Tulimme kotiini ja nainen oli heti munissa kiinni. Kysyi onko kortsua, vastasin ei ole. Vihaisesti tiuskaisi ja sanoi etten sitten ''saa''. Kysyin, että etkö sinä ollut sitä munaa niin kiihkeästi hakemassa niin luulisi sinulla niitä olevan? Nainen meni hiljaiseksi. Pyysin poistumaan ja varomaan ettei ovi iske perseelle.
No sulle ei varmaan paljoa deittailukuluja kerry.
Maksata kaikki miehellä. Niinhän ne naiset tekee! Se on teidän salaliitto miesten kuppaamiseksi!
Maksaa toki. Ajan kuukaudessa 500-1000 kilometriä rakkaani takia. Käydään ulkona syömässä, teatterissa ja taidenäyttelyissä. Mutta on se sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Maksata kaikki miehellä. Niinhän ne naiset tekee! Se on teidän salaliitto miesten kuppaamiseksi!
Itse ainakin oletan miehen olevan herrasmies ja maksavan treffailuvaiheessa ravintolalaskut ym. Sitten kun ollaan parisuhteessa, niin kulut menee luonnollisesti puoliksi. Itse tykkään myös tehdä miehelle hyvää ruokaa, ostaa pieniä yllätyslahjoja ym. Eli jos nainen toivoo miehen tarjoavan treffeillä, ei se tarkoita välttämättä että nainen ryhtyy jatkossa miehen kuppaajaksi :)
Ei ole kallista koska miehen kuuluu maksaa. Vai eikö nykyisin maksa? Omasta sinkkuajasta on yli kymmenen vuotta aikaa mutta silloin kyllä miehet aina maksoivat kaiken. Siis ravintolassa käymiset, kahviloissa, elokuvissa, konserteissa yms.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kallista koska miehen kuuluu maksaa. Vai eikö nykyisin maksa? Omasta sinkkuajasta on yli kymmenen vuotta aikaa mutta silloin kyllä miehet aina maksoivat kaiken. Siis ravintolassa käymiset, kahviloissa, elokuvissa, konserteissa yms.
Voin mä maksaa, mutta ootko sinä valmis maksamaan oman osuutesi eli reitesi minun lantion ympärillä?
Sama ongelma täällä. En ole käynyt treffeillä 4 viimeiseen vuoteen. Ei ole rahaa elokuviin, ruokaan, edes kahvitteluihin tai edullisesti kotona ruoan laittamiseen, koska mulla on jo kavereita, joita haluan nähdä ja deittailu olisi siihen päälle ns. ylimääräistä kulua.
Myös kaikki kaukosuhteet on rajattu pois kun on köyhä nainen. Ei ole yksinkertaisesti varaa matkustaa miehen luo.
Ei paljoa naurata teidän "mene ostamaan 30e alusvaatteet edullisesti" -neuvot kun alusvaatteetkin on vuosikaudet ostanut aina halvimpien ketjujen alennusmyynneistä...
Kyllä ihan perusvarustus maksaa ja lisäksi ne maksulliset deittisivut.Kun jonkun löytää niin pitää yrittää äkkiä siirtyä pois deittailuvaiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei ole pakko deittailla! Se onkin onni kaikkien kannalta!
Silloin kun itse deittailin niin olin varautunut maksamaan oman osani koska eletään tätä päivää,eli tasa arvoista hölyn pölyn päivää eikä voi tietää onko mies herrasmies vai ei ... mutta miehet joita tapailin maksoi kyllä herrasmiesmäisesti ravintolalaskut ja elokuvat... ym. Enkä todellakaan ekoilla tai edes kolmansilla treffeillä "antanut".
Nyt oon parisuhteessa ja kaikki maksetaan puoliksi.
En vois arvostaa miestä jos mieheltä puuttuu käytöstavat ja ei ymmärrä maksaa treffeillä.. se on sellainen alkukantainen juttu että vaikka itse pystyn kustantaa kaiken niin mies ei oo mies jos pistää naisen maksamaan.
Ja naisen ei kuuluis joutuu matkustamaan tapaamaan treffikumppania.. miehen kuuluu se matka tehdä..
Ällöttää kun mammanpojat vetoaa tasa arvoon ja naiset tekee itsestään epänaisellisia kun eletään tätä päivää...
On miehisiä miehiä ja naisellisia naisia ja sitten on nää tasa arvoista lässyttäjät..
up