Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä julkkikset ovat oikeasti pitkiä tai keskimittaisia?

Vierailija
30.03.2016 |

Siis vaikka television perusteella saisi vaikutelman että ovat pienikokoisia? Usein puhutaan kuinka monet julkkikset ovat luonnossa nähtyinä niin pieniä, mutta entä päinvastoin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Hallikainen. Näytti Tuttu jutussa aina niin pieneltä kaksimetrisen Timo Koivusalon vierellä mutta on oikeasti aika iso mies.

Vierailija
2/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ian Whyte. Ei näytä kovin paljon keskivertoa pidemmältä ainakaan niissä elokuvissa/sarjoissa (paitsi Harry Potterissa) mitä olen nähnyt vaikka oikeasti on reilusti yli kaksi metriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta itse olin aina ajatellut Leonardo di Caprion tosi pienikokoiseksi. Hämmästyin hieman kun huomasin hänen olevan yli 180cm.

Vierailija
4/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi mutta itse olin aina ajatellut Leonardo di Caprion tosi pienikokoiseksi. Hämmästyin hieman kun huomasin hänen olevan yli 180cm.

Meinasin just tulla kirjoittamaan samaa! Olen aina jotenkin kuvitellut, että hän on jotain nippa nappa 170cm, mutta olikin päälle 180cm oikeasti.

Vierailija
5/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset luulee kaikkia pieniksi.

Ranskalaisen naisen keskipituus on 157 senttiä. Miehet maailmalla on pitkiä jos yli 180-senttisiä.

Mihin siis vertaat? Suomalaisiin korstoihin, hollantilaisiin honkkeleihin?

Vierailija
6/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu vissiin siitä että hänellä on aina rinnallaan joku 180cm mallinainen 15cm korkkareissa.

Vierailija
7/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin myös, että Leonardo on joku pikkuinen käppänä. :D

Vierailija
8/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu vissiin siitä että hänellä on aina rinnallaan joku 180cm mallinainen 15cm korkkareissa.

Blondi malli, ja ainakin 20 vuotta nuorempi.

Vierailija
9/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrison Ford on ilmeisesti aika pitkä. Joskus muinon Tennispalatsissa oli joku Tähtien Sota -aiheinen näyttely, jossa oli esillä nuken päällä myös Fordin rooliasu. 

Vierailija
10/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrison Ford on ilmeisesti aika pitkä. Joskus muinon Tennispalatsissa oli joku Tähtien Sota -aiheinen näyttely, jossa oli esillä nuken päällä myös Fordin rooliasu. 

On noin 185cm. Hänelläkin on usein ollut tosi pitkä aisapari rinnallaan, Chewbacca Tähtien sodassa ja Sean Connery Indiana Jonesissa. Siksi vaikuttaa lyhyemmältä.

Vierailija
11/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset luulee kaikkia pieniksi.

Ranskalaisen naisen keskipituus on 157 senttiä. Miehet maailmalla on pitkiä jos yli 180-senttisiä.

Mihin siis vertaat? Suomalaisiin korstoihin, hollantilaisiin honkkeleihin?

Puhut ihan puppua. Ranskassa naisten keskipitus on päälle 164cm, katso vaikka Wikipediasta tai hs.fi tai mistä tahansa muusta tietolähteestä. Ei ne ranskalaiset mitään pygmejä ole.

Vierailija
12/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennispelaaja Kim Clijsters on jotenkin olemukseltaan sellainen että olisi tosi pieni nainen. On kuitenkin oikeasti 175cm.

Vierailija
13/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam Neeson 193, John Wayne 192, Ben Affleck 189, Hugh Jackman 188.Mutta Justin Bieber 171, Robert Downey jr 172, Tom Cruise 172. Jotenkin olen aina kuvitellut esim Justin Bieberin pidemmäksi.

Vierailija
14/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Jackman  nam...

Vierailija
15/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki tuollaiset julkkikset miehiä?

Vierailija
16/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon off topic, mutta mua ällöttää aina Leonardo DiCaprion tukka kaikissa palkintogaaloissa ja ensi-illoissa. Sellainen päätä myöten nuoltu liimaletti.

Vierailija
17/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Jo 16 viestiä, eikä vieläkään ole mainittu, mutta nyt on:

Jussi Lampi

Vierailija
18/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä moni ei taida muistaa enää taitoluistelija Oula Jääskeläistä, mutta hänhän oli taitoluistelijaksi aika pitkä. Onhan noita muutamia muitakin, mm. amerikkalaisia. Mm. Evan Lysacek oli (tai on, muttei enää kai luistele) samaa luokkaa. 

Vierailija
19/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta. Jo 16 viestiä, eikä vieläkään ole mainittu, mutta nyt on:

Jussi Lampi

Ei Jussi Lampi on ole mun mielestäni ainakaan ikinä vaikuttanut kovin pieneltä. Sehän on se iso röllikin.

Vierailija
20/23 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardo di Caprio oli muuten 183cm pitkä jo silloin kun veti tuon pikkupojan roolin elokuvassa Gilbert Grape. Ja siti teki sen uskottavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan