Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkin karmii, kun maanantain Satuhäissä se morsian sanoi, että hänen esikoisensa on ei-toivottu.

Onneksi Normaali 18v
30.03.2016 |

Hänhän sanoi, että koska hän sai 15-vuotiaana lapsen, niin tämä ei ollut toivottu ja että kukaan ei sen ikäisenä suunnittele lapsen hankintaa.

Kuinka kukaan voi sanoa lapsestaan tuolla tavalla televisiossa? Varmasti se on jotain kautta kulkeutunut sen lapsenkin tietoon, vaikka tämä ei olisikaan sitä ohjelmaa itse nähnyt. Kiva sitten lapsen tietää olevansa ei-toivottu, kun äiti on naimisissa muun miehen kun hänen oman isänsä kanssa ja odottaa tälle vielä varmasti oikein toivottua, odotettua ja tarkkaan suunniteltua lasta. Mistä vetoa, että se edellinen lapsi unohtuu pysyvästi isänsä luokse kun äiti keskittyy synnytyksen jälkeen vain siihen uuteen, toivottuun vauvaan? Olisi se nainen edes suoraan sanonut sille pojalleen siinä ohjelmassa, että "Joo, sinä olet ei-toivottu äpärä mutta äiti antoi sinun syntyä vaikka joutuikin sinut lapsena synnyttämään ja olisi voinut hyvin sinut tappaa tekemällä abortin".

Mistä kyseinen nainen edes voi tietää, että mitä muut teiniäidit ajattelevat lapsistaan? Joku voi hyvinkin saada toivotun lapsen jo vaikka 13-vuotiaana, joten kukaan ei voi sanoa, että "Eihän kukaan siinä iässä lapsen hankintaa suunnittele", kun teini-iästä puhutaan? Vai tarkoittiko hän, että juuri se 15 on joku maaginen ikä, jolloin kukaan ei taatusti halua lasta? Itse sain esikoiseni 14-vuotiaana ja lapsi oli erittäin toivottu ja suunniteltu, olin suunnitellut lapseni isän kanssa lapsen hankintaa siitä lähtien kun minä olin 11v ja hän 13v.

Sitten se nainen vielä keskusteli jossain hoitokodissa kehitysvammaisten naisten kanssa seksistä ja rakkaudesta jossain naisten piirissä. Paraskin puhumaan kenenkään kanssa sellaisista asioista, koska itse harrasti jo lapsena seksiä niin että synnytti ei-toivotun kakaran vaikka olisi voinut teettää abortin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lapsi osaa itsekin päätellä ettei äiti 15-vuotiaana tarkoittanut raskaaksi tulla. Saatana näitä nykyajan pullamössö-kasvattajia.

Vierailija
2/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä lapsi tajuaa, ettei kukaan halua tulla teininä äidiksi. Eikä se, että on ei-toivottu tarkoita ettei lasta rakastettaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se että ei ollut toivottu poistaa sen, että rakastaa silti? Teinivanhempien ei toivottuna ja suunnittelemattomana, mutta silti rakastettuna tyttärenä ihmettelen tätä argumenttia aina.

Vierailija
4/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivottu ei poista iloisen yllätyksen mahdollisuutta eikä rakkautta. Toivotko itse omalle tyttärellesi lasta 15v?

Vierailija
5/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se että ei ollut toivottu poistaa sen, että rakastaa silti? Teinivanhempien ei toivottuna ja suunnittelemattomana, mutta silti rakastettuna tyttärenä ihmettelen tätä argumenttia aina.

No jos ei kerran edes toivo saavansa lasta, niin ei sitä silloin voi rakastaa. En minäkään toivo saavani itselleni lemmiksi koiraa ja jos sellaisen saisin, niin en todellakaan rakastaisi sitä vaan heittäisin sen ulos asunnostani välittömästi. Sellaista, mitä ei halua, ei voi rakastaa.

Vierailija
6/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan särähti se "Kannettiin vastuu". Yhtä lailla se abortti on vastuunkantoa.

Vierailija
7/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toivottu ei poista iloisen yllätyksen mahdollisuutta eikä rakkautta. Toivotko itse omalle tyttärellesi lasta 15v?

Minulla ei ole tytärtä, mutta jos olisi, niin haluaisin hänen aloittavan lasten teon minun laillani mahdollisimman nuorena, koska silloin voi hankkia paljon lapsia huoletta ilman pelkoa esimerkiksi lapsen vammaisuudesta, koska vammaisia lapsiahan saavat vain vanhat naiset. Esim. 20-vuotiaan naisen riski saada vammainen lapsi on vain 1:1500, kun taas 50-vuotiaalla se on 50-vuotiaana 1:25. Esikoispoikani on nyt 4v ja toivon, että hän on jo 8-10 vuoden kuluttua itse isä.

Vierailija
8/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ov kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tytärtä, mutta jos olisi, niin haluaisin hänen aloittavan lasten teon minun laillani mahdollisimman nuorena, koska silloin voi hankkia paljon lapsia huoletta ilman pelkoa esimerkiksi lapsen vammaisuudesta, koska vammaisia lapsiahan saavat vain vanhat naiset. Esim. 20-vuotiaan naisen riski saada vammainen lapsi on vain 1:1500, kun taas 50-vuotiaalla se on 50-vuotiaana 1:25. Esikoispoikani on nyt 4v ja toivon, että hän on jo 8-10 vuoden kuluttua itse isä.

Et voi olla tosissasi... 12-vuotias isäksi!??! Nyt ei ole kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
9/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ov kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei kerran edes toivo saavansa lasta, niin ei sitä silloin voi rakastaa. En minäkään toivo saavani itselleni lemmiksi koiraa ja jos sellaisen saisin, niin en todellakaan rakastaisi sitä vaan heittäisin sen ulos asunnostani välittömästi. Sellaista, mitä ei halua, ei voi rakastaa.

Katsos, sillä on eroja onko ei toivottu vai ei edes haluttu. Voisin kuvitella, että jos tulisin raskaaksi suunnittelematta, olisi se silloin ei toivottu, sillä en olisi ehtinyt toivoa lasta. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etten lasta haluaisi. Voin haluta sen, vaikken olisi toivonut.

Sain joskus lahjaksi villasukat, en niitä toivonut, mutta halusin ne pitää. Tykästyin niihin.

Vierailija
10/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ov kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi myös ajatella niin, että siinä vaiheessa kun vahingossa raskaaksi tullut päättää pitää lapsen eikä tehdä aborttia, hän haluaa lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi