Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uskaltaa kulkea vatsa paljaana?

Vierailija
30.03.2016 |

Nykyiset kesätopit ylettyvät juuri ja juuri navan päälle. Ovat kauniita, mutta jotenkin tulee niin alaston olo jos tuollaisen pukee päälle, kun ollaan ihmisten ilmoilla. Miten pääsisin tästä tunteesta eroon ja hyväksyisin, ettei mahassa ole mitään hävettävää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crop topit on ihan hirveitä.

Tänä talvena näin, kun joku pissis käveli sellainen päällä takki auki ja pakkasta varmaan 10 astetta.

Vierailija
2/8 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ymmärrät onneksi hävetä. Ne on ihan hirveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun siinä on hävettävää. Ihmisten ilmoilla ei kuulu viipottaa mahamakkarat paljaana vaikka muoti sanoisi mitä. Olet ihan oikeassa, älä lähde väittämään itsellesi mustaa valkoiseksi ja pysy jatkossakin järkevästi pukeutuvana.

Vierailija
4/8 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on litteä maha ni mikäs siinä! Itsellä on vähä lyllerö maha ni ei oikein näytä hyvältä

Vierailija
5/8 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihoa on tissitkin ja silti hyvin moni muuten ei-paljasteleva näyttelee niitä. Maha nyt on paljon vähemmän eroottinen alue, joten siitä vaan crop topia päälle!

Vierailija
6/8 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin eroon sillä, että käytin vaan. Muutaman ensimmäisen kerran oli kyllä todella epämukava ja alaston olo.

Vierailija
7/8 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pääsin eroon sillä, että käytin vaan. Muutaman ensimmäisen kerran oli kyllä todella epämukava ja alaston olo.

Jos vaatteessa on epämukava ja alaston olo, niin se on aika selkeä merkki siitä, että ko. vaate ei sovi sinulle (tai todennäköisesti aika monelle muullekaan). Googlaapa vaikka "keisarin uudet vaatteet".

Vierailija
8/8 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut ongelman siten, että ostan ja käytän vain vaatteita, jotka tuntuvat omilta ja joissa olo on hyvä ja varma. En osta liian tiukkoja tai liian löysiä vaatteita, en sellaisia, joiden malli tai väri ei omasta mielestäni sovi minulle. En liian lyhyitä, liian pitkiä, liian paljastavia tai liian telttamaisia. Suosittelen, ap!