Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä sapioseksuaaliksi itsensä mieltäviä?

Vierailija
14.05.2024 |

Haluatko kertoa miten tajusit olevasi sapio? Onko jokin muuttunut elämässäsi sen jälkeen? Parempaan/huonompaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miellä itseäni miksikään hölmöksi trenditermiksi.

Vierailija
2/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tämä ei ollut jännä aloitus. Muunsukupuoliset ja ihmeseksuaalisuudet on jo niin loppuunkulunut trolliaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minussa sitä ja aina olen älyä korostanut. N

Vierailija
4/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap aloittaa.

Vierailija
5/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sitten semmoinen olen, koska mä en ole koskaan ollut oikein kenenkään ulkonäöstä kiinnostunut, vaan se on nimenomaan äly jolla mut on aina hurmattu. Jotenkin vaan hassua tämä nykyinen tyyli, että kaikille eri vivahteille täytyy olla tämmöinen oma termi. Että jos tykkäät ensisijaisesti älykkäistä, olet sapioseksuaali. Jos taas tarvit tunnesuhteen että seksi nappaa olet demiseksuaali jne. 

Vierailija
6/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähestyi tinderissä yksi mies, joka kertoi olevansa sapioseksuaali. En kaiketi ollut riittävän älykäs, kun ei sitten tavattu koskaan.

Vierailija
7/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän itseni enemmän tapioseksuaaliksi. 

Vierailija
8/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes halua tietää mitä tää tarkoittaa.

Vierailija
9/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on. Mun onneksi, niinpä minä ruma ja 122-kiloinen nainen olen saanut miehekseni komean, urheilullisen ja normaalipainoisen miehen :D 

Vierailija
10/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä, mäkin haluun! Miten sellaiseksi tullaan!?

Vierailija
11/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa. Mehän tiedämme, että Homo sapiens tarkoittaa viisas ihminen. Siitä pystyy päättelemään, että sapio=viisaus, äly. Sapioseksuaali on näin ollen älykkyydestä kiihottuva ihminen. 

Noin, nyt tiedät, vaikket halunnut. Se vaara näissä keskustelupalstoissa aina on.

Vierailija
12/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sellaisista tasapaksuista tyypeistä eli että äly, tunne ja intuitio hyvät. Sellaisen rationalistin kanssa tuntui aivan puulta. Toki älykkyys voi olla viehkoa, mutta nykyisin arvostan enemmän kokonaisuutta.

Vierailija
13/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Moukka hakee aina uuden sanan ja tulee sillä pätemään.. On tehnyt tätä vuosi.. Vastailkoon moukka itselleen. 👍

Vierailija
14/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sapio perereiässä. 🤣

Vierailija
15/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mä sitten semmoinen olen, koska mä en ole koskaan ollut oikein kenenkään ulkonäöstä kiinnostunut, vaan se on nimenomaan äly jolla mut on aina hurmattu. Jotenkin vaan hassua tämä nykyinen tyyli, että kaikille eri vivahteille täytyy olla tämmöinen oma termi. Että jos tykkäät ensisijaisesti älykkäistä, olet sapioseksuaali. Jos taas tarvit tunnesuhteen että seksi nappaa olet demiseksuaali jne. 

No mut hei, ei mullekaan ulkonäkö mikään tärkeä ole, mutta en silti ole mikään sapio. Sitä paitsi viisaus ja älykkyys ovat aivan eri asioita.

Vierailija
16/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää lokeroida niin he*vetin tiukasti. Kyselee sosiologi

Vierailija
17/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tapioseksuaalinen?

Vierailija
18/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä, mäkin haluun! Miten sellaiseksi tullaan!?

Isket Tapion? 

Vierailija
19/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt tätä sapioseksuaalisuutta. Minkälaista älykkyyttä? Kaikkihan on jollain tavalla sapioseksuaalisia jos vaatii kumppanilta jotain muuta kuin vain olemassaoloa.

Se että korostetaan autistien ja nörttien ja mensojen ja muiden todellisuudessa sosiaalisten tuhojen älykkyyttä paikatakseen heidän itsetuntoa väliaikaisesti ei hyödytä ketään pidemmän päälle.

Tai ainakin se on tämän yhden matriisiajattelijan mielipide.

Vierailija
20/22 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen kapioseksuaali. Jouduin muuttamaan kaksiosta kolmioon, kun menee niin paljon tilaa kapioihin. On liinavaatetta, pöytähopeaa, käsintehtyjä huonekaluja ja vaikka mitä! en mä naimisiin halua, mutta saan kapioistani niin syvää tyydytystä, etten mistään muualta voisi saada. Jos menisin naimisiin, niin ei olisi enää kapioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi