Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako yrittää miestä jonka ihannenainen ei ole?

Vierailija
30.03.2016 |

Onnistuin stalkkaamaan miehestä tiedon että hänen ihannenaisensa on pitkä ja tumma. Kannattaako edes yrittää mitään jos on itse lyhyehkö ja vaalea?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa

Sinkkumies

Vierailija
2/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se välttämättä sitä tarkoita että hän on ehdoton noiden asioiden suhteen. Eiköhän kaikilla ole omat ihanteet mutta niistä sitten poiketaan kun tarve vaatii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä järkytytkö jos mies laittaa sut panokamualueelle kun oot heittäny pikkarit pois.

Vierailija
4/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannatta yrittää.

Vierailija
5/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu miehestäkin: ei ole esim Leonardo DiCapriolla näkynyt muita kuin pitkäsäärisiä nuoria blondeja. Aina kannattaa yrittää niin ei jää harmittamaan..

Vierailija
6/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuin stalkkaamaan miehestä tiedon että hänen ihannenaisensa on pitkä ja tumma. Kannattaako edes yrittää mitään jos on itse lyhyehkö ja vaalea?

Ehdottomasti. Ei kai hän pelkkää ulkonäköä katso ja jos katsoo niin eipä ole sen arvoinen. Muista myös, että jos et yritä saatat katua myöhemmin. Äläkä nolostu jos tulee pakit - oletpahan rohkea mimmi!

Vierailija
7/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on joku Facebook-kyselyssä annettu vastaus niin sillä ei ole mitään merkitystä. Jos mies on taas jossain oma-alotteisesti kertonut kuinka ei voi sietää vaaleita tai lyhyitä naisia niin sitten ehkä. Tosin sitten en myöskään ymmärrä miksi olisit hänestä kiinnostunut.

Vierailija
8/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen exät oli kaikki pitkiä ja tummia mallin näköisiä. Mä olen vaalea ja 157-senttinen.

Vierailija
9/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on joku Facebook-kyselyssä annettu vastaus niin sillä ei ole mitään merkitystä.

Vastasin itse hiljattain johonkin testiin facessa jossa kysyttiin miesihannettanikin. Eipä käynyt silloin mielessä että joku minusta kiinnostunut mies jättäisi sen perusteella lähestymättä. Pitää vissiin olla jatkossa varovaisempi mitä kertoo itsestään.

Vierailija
10/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Oma kokemus: mieheni ihannenainen on lyhyt, siro, ranskalaistyyppinen brunetti. Minä olen pitkä, vaalea, vahvatekoinen, viikinkityyppinen nainen. Kummasti mies silti tuli minulle juttelemaan ja olemme olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta.

Niin, ja minun miesihanteeni on pitkä, hoikka ja ehdottomasti vaalea. Mieheni on lyhyehkö, paksuhko ja tummatukkainen. :)

Vierailija
12/12 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen exät oli kauniita hemaisevia missinmitoissa olevia blondeja. Ite en uskaltanut edes tavata miestä vuoteen kun alettiin jutella netissä. Googletin ja löysin exät facesta. Ite oon lihava, lyhyt ja tumma🙂