On "kiva" kun tavarat lentelee.t.ammattivalittaja
Kommentit (92)
No, ap:n kiukku mieheen onneksi laantui kokonaan, kun piti ruveta inttämään miehen ammatista ja puolustelemaan sitä. Mehän voidaan sopia, että se on vaikka Keski-Suomen Kattokuningas, mitäpä sillä väliä... :)
Vierailija kirjoitti:
No, ap:n kiukku mieheen onneksi laantui kokonaan, kun piti ruveta inttämään miehen ammatista ja puolustelemaan sitä. Mehän voidaan sopia, että se on vaikka Keski-Suomen Kattokuningas, mitäpä sillä väliä... :)
Minä lähden nukkumaan niin te voitte jäädä siitä jankuttamaan.ap
Kiitos nauruista. Kohta on ero peruttu, kuka nyt kuninkaasta eroo. Ammattivalittaja olkoon sitten Keski-Suomen Kattokuningatar:) Onkohan niitten poika Katto-Kassinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt uskotella siellä itselleen että,kaikki menee oman mielen mukaan. Tipahdat taas kovaa korkealta niin kuin sen perinnön kanssa.
Aivan varmasti menee. Osaan minä oikeista naruista vetää että saan miehelleni mahdollisimman vaikeaksi asiat tehtyä.ap
Yhtä varmasti kuin aina ennenkin.
Nyt on pakko mennä. En jaksa jäädä tänne tulottomaksi kun mies ei anna yhtään rahaa. En kertakaikkiaan jaksa.ap
No kuinka tämä asia on edennyt?
Raivoaminen ei aina auta. Suuttuminen on ok, mutta teot eivät saa muuttua kammottaviksi. Ota aikalisä. Rauhoitu. Pyydä apua tilanteeseesi terveysalan ammattilaisilta, ennen kuin teet mitään. Kun oikein suututtaa,itke,se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä mietit sijaisvanhemmaksi alkamista.
Mieshän se riehui, en minä. Aionpahan hakea pojan yksinhuoltajuutta ja elareita kertamaksulla. Itsellensä vaan kuoppaa kaivaa.ap
Jos kodissa kuka tahansa riehuu,se ei ole sijaiskodiksi sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne lentää? Aruballe?
Lentävä matto. Sillä käytiin Aruballakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä heittää pihalle? Ja mitä tavaroita ne on?
Poltergeist?
Mies heitteli mun kamojani.ap
onko sulla omia kamoja? :o
Ap on kun verkkojaan kutova hämähäkki. Sääliä ja myötätuntoo kokien tartuin verkkoon ja aloin lukeen näitä juttuja. Nyt vuoden sisään ap on kutonut ympärilleen valheiden verkon ja sotkeentuu siihen pyristelyistään huolimatta.