Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On "kiva" kun tavarat lentelee.t.ammattivalittaja

Vierailija
30.03.2016 |

No tällaista se on kun on miehen orja.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta nythän sä olet omien sanojesi mukaan järjestänyt itsellesi rahaa joten älä nyt sitä miestä enää kiusaa.

Ne nyt alkavat tulemaan vasta muutaman viikon kuluttua. Ja olen kyllä ollut todella kauan ilman sentin senttiä.ap

Niin no oma on sekin valinta. Lisäksi kehuskelit jokuaika sitten että osallistut noin 400 eurolla joka kk perheesi menoihin vaikka ei sulla ole tuloja. Oli oman kirjoituksesi mukaan säästöjä ym niin paljon. Ja saathan äitis perinnönkin kohta.

Niin olen maksanut 400€/kk 10v ajan ja nyt on rahat loppu. En ole yhtään killinkiäkään enää mitään perintöä saamassa.ap

10 vuotta maksoit ja loppu nyt just yhtäkki ku vielä viimekuussa kehuskelit niillä rahoillas. Mee hei hoitoon. Tajuutko ite kuinka typeriä valehtelet tällä palstalla jatkuvasti. Onneks mieheskin on tajunnu mikä daiju sä olet ja ymmärtää heittää tollasen loisijan ulos. Sä et pysy itsekkään mukana mitä kakkaa sä jauhat täälläkin jatkuvasti. En ees uskalla ajatella minkälaista ois olla sun lähipiirissäs. Huh. Onneks ei tarvii.

Vierailija
42/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta nythän sä olet omien sanojesi mukaan järjestänyt itsellesi rahaa joten älä nyt sitä miestä enää kiusaa.

Ne nyt alkavat tulemaan vasta muutaman viikon kuluttua. Ja olen kyllä ollut todella kauan ilman sentin senttiä.ap

No eihän sitten pari viikkoa tunnu enää missään, menee kuin vanhalta tekijältä.

Ei tunnu, ei. Eri sitten kuka ostaa lapsen kevätvaatteet yms mutta päätin etten enää sellaisiin asioihin puutu.ap

No jos susta tulee lapsen yksinhuoltaja, sähän nimenomaan olet se, joka hoitaa kevätvaatteiden oston ja muutkin asiat.

Kyllä sitten kun saan rahaa ja sen yksinhuoltajuuden. Onneksi edes muutaman viikon päästä alan saamaan rahaa koska täällä jos olisin mies ei vaatteisiin kuitenkaan rahaa antaisi.ap

Eli käden käänteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no oma on sekin valinta. Lisäksi kehuskelit jokuaika sitten että osallistut noin 400 eurolla joka kk perheesi menoihin vaikka ei sulla ole tuloja. Oli oman kirjoituksesi mukaan säästöjä ym niin paljon. Ja saathan äitis perinnönkin kohta.

Niin olen maksanut 400€/kk 10v ajan ja nyt on rahat loppu. En ole yhtään killinkiäkään enää mitään perintöä saamassa.ap

10 vuotta maksoit ja loppu nyt just yhtäkki ku vielä viimekuussa kehuskelit niillä rahoillas. Mee hei hoitoon. Tajuutko ite kuinka typeriä valehtelet tällä palstalla jatkuvasti. Onneks mieheskin on tajunnu mikä daiju sä olet ja ymmärtää heittää tollasen loisijan ulos. Sä et pysy itsekkään mukana mitä kakkaa sä jauhat täälläkin jatkuvasti. En ees uskalla ajatella minkälaista ois olla sun lähipiirissäs. Huh. Onneks ei tarvii.

Ei se mitään valetta ole. Mä olen maksanut puolet asumiskuluista tähän asti. Asumiskulut 800€/kk ja sen mummon perinnön plus säästöjen ansiosta joita edellisestä elämästäni on jäänyt maksoin 400€/kk 10v ajan. Joten se siitä että mieheni elättäisi muka minut. Ja mies nyt jatkaisi eikä haluaisi erota mutta koska hän kiristää raha-asioilla eikä anna mulle senttiäkään käyttörahaa niin en haluia jatkaa.ap

Vierailija
44/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään valetta ole. Mä olen maksanut puolet asumiskuluista tähän asti. Asumiskulut 800€/kk ja sen mummon perinnön plus säästöjen ansiosta joita edellisestä elämästäni on jäänyt maksoin 400€/kk 10v ajan. Joten se siitä että mieheni elättäisi muka minut. Ja mies nyt jatkaisi eikä haluaisi erota mutta koska hän kiristää raha-asioilla eikä anna mulle senttiäkään käyttörahaa niin en haluia jatkaa.ap

Eli ensi viikolla suunnitelmat ovat jo muuttuneet niin kuin ennenkin.

Vierailija
45/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän oli hauska stoori. Lensikö vuodesohvakin pihalle? Mistä se nuohooja nyt noin nokeentu?

Vierailija
46/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän oli hauska stoori. Lensikö vuodesohvakin pihalle? Mistä se nuohooja nyt noin nokeentu?

Ei, inssini ei jaksanut sitä heittää pihalle.ap

Vierailija
47/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua siis kiukuttaa se, että sun perintörahat on nyt kulutettu loppuun ja olet pennitön. Mutta sehän ei mitenkään ole miehesi syy? Hän on päin vastoin koko ajan vastannut suurimmasta osasta teidän perheen menoista.

Vierailija
48/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua siis kiukuttaa se, että sun perintörahat on nyt kulutettu loppuun ja olet pennitön. Mutta sehän ei mitenkään ole miehesi syy? Hän on päin vastoin koko ajan vastannut suurimmasta osasta teidän perheen menoista.

Ei se ei kiukuta. Vaan se että kun olen tuloton, en voi ostaa vaatteita, en yhtään mitään itselleni ja lapsellekkin hyvin niukasti.ap

Vierailija
49/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato nyt kun ihanasti puhut hänestä omana pikku inssinäsi!

Vierailija
50/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato nyt kun ihanasti puhut hänestä omana pikku inssinäsi!

No ei ole kauaa enää.ap

Vierailija
51/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän mä yritin sanoa. Sua kiukuttaa, kun sulla ei ole enää rahaa mihinkään. Edelleenkään se ei ole miehen syy.

Vierailija
52/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mieli vielä muuttuu. Paranihan se syöpäkin.

Vierailija
53/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi paras ottaa poika mukaan ja vierailla sosussa. Ota muutama valokuva todisteeksi.

Takuulla löytyy pikamajoitus, jne...

Vierailija
54/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän mä yritin sanoa. Sua kiukuttaa, kun sulla ei ole enää rahaa mihinkään. Edelleenkään se ei ole miehen syy.

No hänen takiaan en saa työmarkkinatukea joten kyllä silloin pitäisi edes joskus vaikka 20€ antaa mutta kun ei niin ei.ap

Vierailija
55/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi paras ottaa poika mukaan ja vierailla sosussa. Ota muutama valokuva todisteeksi.

Takuulla löytyy pikamajoitus, jne...

Mistä valokuva? ei mun mieheni mua lyönyt ole. Muutaman tavaran viskasi ulos ja mä keräsin ne sisälle.ap

Vierailija
56/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hänen takiaan en saa työmarkkinatukea joten kyllä silloin pitäisi edes joskus vaikka 20€ antaa mutta kun ei niin ei.ap

Vei kuitenkin sut Aruballe. Monen tonnin uhraus. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
57/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vei kuitenkin sut Aruballe. Monen tonnin uhraus. Kaikkea ei voi saada.

Ei toki. Mullahan saa olla risa kännykkä,silmälasit, en pääse parturiin, risat vaatteet. kaikkihan on ok.ap

Vierailija
58/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuohooja???? Onko ammattivalittajan mies nokikolari? Eikös se vasta kehunut miestä hyvätuloiseksi yrittäjäksi ja korkeasti koulutetuksi diplomi-inssiksi?

Vierailija
59/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän nyt halimaan sitä ukkokultaasi!

Vierailija
60/92 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän näitä juttujasi luen, sitä mielenkiintoisemmalta miehesi alkaa vaikuttaa. Joten jos lopulta todellakin eroat miehestäsi, niin vinkkaapa hänelle, että täällä AV:llä on yksi varakas leskirouva, joka voisi olla kiinnostunut miehestäsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä