On "kiva" kun tavarat lentelee.t.ammattivalittaja
Kommentit (92)
Huu, nyt on ap:lla kova uho päällä!
Ei tämä mitään uhoa ole. Raha-asioista se suuttui, kun haluaisin vähän joskus ns omaakin rahaa.ap
No mutta nythän sä olet omien sanojesi mukaan järjestänyt itsellesi rahaa joten älä nyt sitä miestä enää kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Ette sitten aatelleet mitä tekee pojan mielelle kun noin viskotte kamoja. Miten se mies ei nyt sun tietokonetta viskannut ensimmäisenä?
Olisin voinut itkeä onnnesta, jos ammattivalittajan tietokone olisi lävähtänyt kiveen.
Mitä järkeä sulla on enää mieheltä pyydellä rahaa, kun kerran eroatte? Kahden viikon kuluttua elät jo yhteiskunnan rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
No mutta nythän sä olet omien sanojesi mukaan järjestänyt itsellesi rahaa joten älä nyt sitä miestä enää kiusaa.
Ne nyt alkavat tulemaan vasta muutaman viikon kuluttua. Ja olen kyllä ollut todella kauan ilman sentin senttiä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne nyt alkavat tulemaan vasta muutaman viikon kuluttua. Ja olen kyllä ollut todella kauan ilman sentin senttiä.ap
No eihän sitten pari viikkoa tunnu enää missään, menee kuin vanhalta tekijältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä mietit sijaisvanhemmaksi alkamista.
Mieshän se riehui, en minä. Aionpahan hakea pojan yksinhuoltajuutta ja elareita kertamaksulla. Itsellensä vaan kuoppaa kaivaa.ap
Ehdotin sulle tätä aamupäivällä, mutta vastasit että katsos mies on peeaa.
No elareihin se saa hommata vaikka lainaa jostakin.ap
Heh, ei elareita tarvitse lainalla maksaa eikä miehen tarvitse edes elättää sua, vaan elarit ovat lapsen menoihin. Jos miehen tulot on olemattomat, hän voi ilmoittaa, ettei ole rahaa ja joudut hyväksymään Kelan minimielarit.
Revi siitä.
Sun keississä voi käydä niinkin, että lapsen huoltajuus menee miehelle ja joudut itse maksajaksi. Sen verran levottomia on noi sun jutut täällä palstalla olleet, ettet ihan täysijärkiseltä vaikuta. Varmaan sosiaaliviranomaisetkin ovat sen jo huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu, ei. Eri sitten kuka ostaa lapsen kevätvaatteet yms mutta päätin etten enää sellaisiin asioihin puutu.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä mietit sijaisvanhemmaksi alkamista.
Mieshän se riehui, en minä. Aionpahan hakea pojan yksinhuoltajuutta ja elareita kertamaksulla. Itsellensä vaan kuoppaa kaivaa.ap
Ehdotin sulle tätä aamupäivällä, mutta vastasit että katsos mies on peeaa.
No elareihin se saa hommata vaikka lainaa jostakin.ap
Heh, ei elareita tarvitse lainalla maksaa eikä miehen tarvitse edes elättää sua, vaan elarit ovat lapsen menoihin. Jos miehen tulot on olemattomat, hän voi ilmoittaa, ettei ole rahaa ja joudut hyväksymään Kelan minimielarit.
Revi siitä.
Sun keississä voi käydä niinkin, että lapsen huoltajuus menee miehelle ja joudut itse maksajaksi. Sen verran levottomia on noi sun jutut täällä palstalla olleet, ettet ihan täysijärkiseltä vaikuta. Varmaan sosiaaliviranomaisetkin ovat sen jo huomanneet.
Entä kun mies on vielä levottomampi? en usko etten yksinhuoltajuutta saisi.ap
Ei nyt uskotella siellä itselleen että,kaikki menee oman mielen mukaan. Tipahdat taas kovaa korkealta niin kuin sen perinnön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no oma on sekin valinta. Lisäksi kehuskelit jokuaika sitten että osallistut noin 400 eurolla joka kk perheesi menoihin vaikka ei sulla ole tuloja. Oli oman kirjoituksesi mukaan säästöjä ym niin paljon. Ja saathan äitis perinnönkin kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no oma on sekin valinta. Lisäksi kehuskelit jokuaika sitten että osallistut noin 400 eurolla joka kk perheesi menoihin vaikka ei sulla ole tuloja. Oli oman kirjoituksesi mukaan säästöjä ym niin paljon. Ja saathan äitis perinnönkin kohta.
Niin olen maksanut 400€/kk 10v ajan ja nyt on rahat loppu. En ole yhtään killinkiäkään enää mitään perintöä saamassa.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt uskotella siellä itselleen että,kaikki menee oman mielen mukaan. Tipahdat taas kovaa korkealta niin kuin sen perinnön kanssa.
Aivan varmasti menee. Osaan minä oikeista naruista vetää että saan miehelleni mahdollisimman vaikeaksi asiat tehtyä.ap
Ammattivalittaja iskee jälleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti menee. Osaan minä oikeista naruista vetää että saan miehelleni mahdollisimman vaikeaksi asiat tehtyä.ap
Yhtä varmasti kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu, ei. Eri sitten kuka ostaa lapsen kevätvaatteet yms mutta päätin etten enää sellaisiin asioihin puutu.ap
No jos susta tulee lapsen yksinhuoltaja, sähän nimenomaan olet se, joka hoitaa kevätvaatteiden oston ja muutkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä varmasti kuin aina ennenkin.
Nyt on pakko mennä. En jaksa jäädä tänne tulottomaksi kun mies ei anna yhtään rahaa. En kertakaikkiaan jaksa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos susta tulee lapsen yksinhuoltaja, sähän nimenomaan olet se, joka hoitaa kevätvaatteiden oston ja muutkin asiat.
Kyllä sitten kun saan rahaa ja sen yksinhuoltajuuden. Onneksi edes muutaman viikon päästä alan saamaan rahaa koska täällä jos olisin mies ei vaatteisiin kuitenkaan rahaa antaisi.ap
Ei.ap