Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan rasittavimmat tyypit keväällä 2016?

Vierailija
30.03.2016 |

Monenlaista yhden asian jankkaajaa täällä on vuosien mittaan nähty, mutta ketkä ovat pahimmat juuri nyt? Omat "suosikkini" ovat:

Kånken-hullu
Röi-hullu

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavimpia ovat tyypit, jotka mielipiteitä jakavissa aiheissa sijoittavat itsensä automaattisesti ylivoimaisen enemmistön puolelle.

Tyyliin, "Älkää kiinnittäkö mitään huomiota noiden trollaukseen" "Ei vastata noille mitään, niin kyllä ne häipyy täältä" jne...

Vierailija
62/124 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss

Onks tää se sama trolli muutamien vuosien takaa, jonkun entisen missiehdokkaan /mallin vanhempi äitimuori joka haukkuu kaikkia hoikkiakin tyttöjä isolanteisiksi ja paksureitisiksi, ja yrittää esittää netissä paljon nuorekkaampaa ja muotitietoisempaa kuin oikeasti on?

Hetkinen.... Minä muistan kerran arvostelleeni galleriassa jotain mallikuvaa ja tuollainen tyyppi haukkui pokalla aina kaikkia tyttöjen kuvia porsaiksi, pullukoiksi, laardireitisiksi, muhkeavyötäröisiksi ja jenkkakahvaisiksi, mutta hyökkäsi minun kimppuuni kommenttini jälkeen että "Rumasti sanoit, hänhän on nuori kaunis hyvävartaloinen nainen". Sitten joku lähetti minulle yksityisviestin, kertoen että tuo täti on kuulemma sen mutsi! :D Haukkuminen oli sen tyylistä kuin joku teinari heittelisi ilkeitä kommentteja joka suuntaan ja päivysti monella palstalla yötäpäivää arvostelemassa nuoria naisia joten minulle oli yllätys että kyseessä oli lopulta keski-ikäinen ihminen! Toisaalta kuka alle parikymppinen tietäisi niin paljon esimerkiksi 80-luvun misseistä? :D

Voisiko tuo olla sama? Jos se on aktivoitunut taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään kirjoitteleva "todella kaunis, mustapitkähiuksinen, mallinnäköinen nainen"

Vierailija
64/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan geriatriapotilas mryouth.

Vierailija
66/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös röi-hullu ja lompakkoloinen-hullu ole yksi ja sama neropatti?

Millä perusteella sama tyyppi?

Muistaakseni hän on joskus kysellyt, kuinka moni oli tänään röissä ja kuinka moni vain lompakkoloisena.

Jopa palstamammat käyttävät itse tuota lompakkoilois-sanaa siellä ja tuolla ja tässäkin ketjussa.

Oletko sinäkin siis lompakkoloisjankkaaja?   ; )

Itse lanseerasin sanan palstalle aikanaan, kiva että se on tarttunut palstan "arki-kieleen" näinkin voimakkaasti.

Vierailija
67/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röi-aloitukset ärsyttää kaikista eniten.

Ssss on minusta sen sijaan viihdyttävä ja Mies 29v + x on omalla tavallaan tosi symppis. :)

Vierailija
68/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihajankkaaja

Sossupummi/naiset on ahneita-jankkaaja

HEL-NYC

Kilttimies/jännämies-jankkaaja

SSSS

Mutta kuka on äitijankkaaja? Ilmeisesti en oo roikkunu palstalla tarpeeksi. :D

Vierailija
69/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat , jotka hokevat lassukkaa, ja kuvittelevat sillä tavalla osallistuvansa keskusteluun tai tuovansa lassukanhokemisellaan sisältöä  keskusteluun.

"Et ole koskaan pillua saanutkaan/etkö saa pillua"-ölisijät asiassa kuin asiassa. Kertoo sen, mitä kirjoittajalla on itsellään miehille tarjota.

Mammat jotka kuvittelevat, että palstalle kirjoittaa vain yksi mies, jota vastaan "koko naissukupuoli" taistelee.

Vierailija
70/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi aikuiset naiset käyttävät consseja"

ja

"Suomalaisten naisten pukeutuminen"

ja kaikki joissa on sana

"naisellisuus"

sekä

"hiusten pituus ja väri"

Vierailija
71/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään kirjoitteleva "todella kaunis, mustapitkähiuksinen, mallinnäköinen nainen"

Hän on varmaan se nainen, jota myös tullaan iskemään ihan jatkuvasti, joka päivä, tankatessakin

Vierailija
72/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se / ne joka / jotka tunkee niitä kuvahymynaamoja joka viestiin.

Vierailija
73/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihajankkaaja

HEL-NYC

SSSS

HEL-NYC on inhokkini, sivuutan kaikki ketjut. Mutta hänen kanssaan jankkaajat ovat ihan yhtä hölmöjä. Yleensäkin hirveä jankutus, besserwissermäinen tyyli kukoistaa. Samoin nuo kielipoliisit (ilmeisesti enemmän kuin yksi) ovat typeriä, oli asia mikä tahansa, ainut oma kontribuutio on huomautella yhdyssanavirheistä ja typoista. Eniten kuitenkin inhoan trolleja jotka tekevät aluksi todenmukaisia aloituksia oikeasti kipeistä asioista. Heitä en ymmärrä, taitaa kokonaan puuttua oma elämä ja empatiakyky, kieroutuneita ihmisiä livenä? Heidän takiaan käväisen nykyään vain pikaisesti vilkaisemassa onko palstalla "oikeaa, aitoa elämää", aika harvoin on.

Vierailija
74/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

loisit minun verorahoillani -hullu

Vierailija
75/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Jenni Vartiainen -hullu

Sellaista ei ole olemassa. Pelkkä urbaani legenda. Kaikki JV haukkumiset tulee usealta eri mammalta.

Vierailija
76/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihajankkaaja

HEL-NYC

SSSS

Mitä vikaa siinä on mielestäsi, että palstan miesviha tuodaan esille? Sinä toki kiellät sen olemassaolon.

Olen saanut poistatettua satoja miesvihamielisiä ketjuja palstalta, ja se on aivan oikein.

Palstan säännöissä kielletään vihapuhe, mutta miesviha (valkoista suomalaista miestä kohtaan) on palstamammoille niin normi, että ette itse sitä edes tajua?

Vierailija
77/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Eniten kuitenkin inhoan trolleja jotka tekevät aluksi todenmukaisia aloituksia oikeasti kipeistä asioista. Heitä en ymmärrä, taitaa kokonaan puuttua oma elämä ja empatiakyky, kieroutuneita ihmisiä livenä? Heidän takiaan käväisen nykyään vain pikaisesti vilkaisemassa onko palstalla "oikeaa, aitoa elämää", aika harvoin on.

Kannattaa ottaa se asenne, että kaikki tuollaiset ovat trolleja. Hyvin harvat eivät ole. Ja usein (sanoisin aina), kun tuollaiset ketjut jatkuvat, niin äkkiäkös nuo ovat puhuneet itsensä pussiin.

Vierailija
78/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihajankkaaja löysi ketjun. :D

Vierailija
79/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihajankkaaja

HEL-NYC

SSSS

Mitä vikaa siinä on mielestäsi, että palstan miesviha tuodaan esille? Sinä toki kiellät sen olemassaolon.

Olen saanut poistatettua satoja miesvihamielisiä ketjuja palstalta, ja se on aivan oikein.

Palstan säännöissä kielletään vihapuhe, mutta miesviha (valkoista suomalaista miestä kohtaan) on palstamammoille niin normi, että ette itse sitä edes tajua?

Uliuli. Olen 42 vuotias mies enkä koe että tällä palstalla olisi koskaan ollut minuun kohdistuvaa vihaa vaikka olen syntyperäinen suomalainen, syön lihaa ja olen vieläpä hetero. Kyllä se miesviha on ihan vaan teidän nyhveröiden pään sisällä.

Vierailija
80/124 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensin mainita sen "Alfauroksen", mutta toisaalta onhan se Al Fauros lähinnä surkuhupaisa. Teksteistä paistaa vahvasti läpi että ei sillä pullanmussuttajalla ole liiemmälti kokemusta naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä