Jos mä itse katkaisen jonkun ihmissuhteen niin.
Miten se on harmi tai että syy olisi aina mussa?
Vaikka olen tempperamenttinen, en ole kusipää ja se toinen voi olla vielä kusipäisempi kuin mä. ;)
Jos mä nyt edes olen kusipää..
Mulla nyt vain on niin ruma perusilme, että monesti mun kehutkin on otettu vittuiluina. Se on surullista, mutta minkäs teet.. Mutta mut on helppo leimata ilkeäksi jo naamankin vuoksi. ;)
Osaan toki olla vittumainen takaisin! Huom. takaisin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kusipäältä.
Pistätkö perustellen toki! :)
Vai olisiko se kuitenkin niin, että tajuat mun puheesta, että mua ei voi kusettaa? ;) Ja vittuilussakin häviäisit mulle, niin mulle ei sellaista kannata edes alkaa.. :)
En ole sellainen lassukka, jota voi pyöritellä oman mielen mukaan, lammas. Siksi mä ärsytän sua! ;)
A.P
Vierailija kirjoitti:
Mitä annat ystävillesi?
Sitä sun täytyisi varmaan kysyä niiltä. ;)
A.P
Ainakin mä olen ystävilleni erittäin lojaali ja koitan, että kaikilla olisi asiat hyvin. Jos mä vain jotenkin voin auttaa, autan.
Ja olenhan mä kuulemma ihan hauskakin mm..
A.P
Se on sitten selvä.
Älä ole niin negatiivinen ei se varmisti ole sinun vikasi jos sinun hymyillessäsi kukatkin kuolevat , syy on vanhempiesi.
Olet vaan olosuhteidenuhri, luonnonoikku, olisivatpa vanhempasi valinneet toisin.
No onhan kaltaisiasi monia.
Ajattele positiivisesti : jokainen tsäänssi on mahdollisuus myös epäonnistua 😜👍
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mä olen ystävilleni erittäin lojaali ja koitan, että kaikilla olisi asiat hyvin. Jos mä vain jotenkin voin auttaa, autan.
A.P
Niin varmaan :D
Tuon kyllä keksit ihan itse :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A.P
Niin varmaan :D
Tuon kyllä keksit ihan itse :)
Niinkö tein? :)
Minkä kohdan tuosta vaiko kokonaan? :)
Ikävä kyllä siihen ei vaikuta sun uskomises millään tavalla! :D
Ja saisinko niitä perusteluja, että jos ihminen ei ole lassukka, miksi hän ei voisi muka olla hyvä ystävä?
No mäpä olen. :) Olen sitten kai se poikkeus säännössä..
A.P
En mä ole ollenkaan negatiivinen! :D Mistä tuo voi tulla edes mieleen!? :D
Olisiko vielä lisää stereotypioita jaettavaksi?
Että ihmisen täytyy olla täysi lassukka tai kusipää ja mitään välimuotoja ei ole? ;D
Eipä ole ollenkaan noin mustavalkoista..
A.P
Minä aikaisemmin kirjoitin tähän ketjuun ett "hylkäsin" ystäväni.
Kyllä varmast minussakin oli vikaa, mutta siinä vaiheessa kun minulle tiuskittiin ja huomautettiin kaikesta turhaan, oltiin vihaisia ja kiukkuisia seurassa missä muita ja muille aina ystävällinen, kontrolloitiin aikaa mitä vietin kenenkin kanssa ym, tiukat keskustelut ei muuttaneet kuin hetkeksi.
Ystävyys, jonka pitäisi olla kuin kallio elämän myrskyissä,muuttui rasittavaksi, ja ajauduin puolustuskannalle, ja lopulta vaan koin, että on parempi olla olematta tekemisissä,
Teinkö sitten väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kusipäältä.
Pistätkö perustellen toki! :)
Vai olisiko se kuitenkin niin, että tajuat mun puheesta, että mua ei voi kusettaa? ;) Ja vittuilussakin häviäisit mulle, niin mulle ei sellaista kannata edes alkaa.. :)
En ole sellainen lassukka, jota voi pyöritellä oman mielen mukaan, lammas. Siksi mä ärsytän sua! ;)
A.P
- Tämä mielikuva pitää varmasti paikkansa. Tyypillinen nykyajan teinipoika, joka ottaa nokkiinsa, jos hänen umpirasittava seuransa ei sitten kiinnosta.
No sanos muuta! :)
Miksi se vika olisi MUKA aina juuri mussa tai sussakaan. Voihan se toinen olla vielä kusipäämpi. ;)
Jos me nyt sellaisia edes ollaankaan..
A.P