Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesittekö? Jopa peukutuksista jää ip:t talteen.

Vierailija
30.03.2016 |

Ootteko tulleet ajatelleeksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka nyt vähänkään tuntee tekniikkaa niin ei kai tuo mitenkään yllätyksenä voi tulla.

Vierailija
2/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ja mitä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Nyt mun henkilöllisyys on paljastunut ylläpidolle. Mitähän Googlesta löytyy? Kotisivut, jtm?

Vierailija
4/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka nyt vähänkään tuntee tekniikkaa niin ei kai tuo mitenkään yllätyksenä voi tulla.

ei kai siinä tarvi tekniikkaa tuntea, mutta kaikki ei välttämättä edes hoksaa, että se johtuu ip:stä ettei pysty peukuttamaan useampaa kertaa. -ap

Vierailija
5/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kai siinä tarvi tekniikkaa tuntea, mutta kaikki ei välttämättä edes hoksaa, että se johtuu ip:stä ettei pysty peukuttamaan useampaa kertaa. -ap

Mä pystyn ensin peukuttamaan omalta koneelta ja sen jälkeen kännykästä. 

Vierailija
6/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään tätä porukalla loppupäivä.

Vierailija
7/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se ei ole kiinni ip-osoitteesta pelkästään, vaan laite-ip-muuseuranta on se joka tuon rajaa. Kuten joku jo totesti, pystyy samasta DSL-liittymästä peukuttelemaan monta kertaa. Siten tuon voi myös kiertää "siivoamalla" selain.

Vierailija
8/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan netin kiinni joka yöksi. Minulla on jokapäivä eri ip.

Vierailija
9/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitään tätä porukalla loppupäivä.

Ja nyt minä peukutin tätä kommenttia, jälki jäi.

Vierailija
10/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muron wannabe hakkeriko se siellä esittelee vähäisiä tietojaan?

Vierailija
11/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole parempaa tekekistä, niin antaa mennä vaan👍

Vierailija
12/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
13/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Nyt mun henkilöllisyys on paljastunut ylläpidolle. Mitähän Googlesta löytyy? Kotisivut, jtm?

Voisin muuten olla kiinnostunut uusista kotisivuista. Voisitte laittaa s-postia asiasta. Sehän löytyy sieltä kotisivuilta.

Vierailija
14/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn ensin peukuttamaan omalta koneelta ja sen jälkeen kännykästä. 

Niin, se on laitteiden ip:sta kiinni eikä peukuttajasta.

Vierailija
15/15 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se ei ole kiinni ip-osoitteesta pelkästään, vaan laite-ip-muuseuranta on se joka tuon rajaa. Kuten joku jo totesti, pystyy samasta DSL-liittymästä peukuttelemaan monta kertaa. Siten tuon voi myös kiertää "siivoamalla" selain.

Ennen pystyi sarjapeukuttamaan ingognito-tilassa, mutta se ei enää onnistu uudistetulla palstalla. Sen sijaan esimerkiksi kännykällähän tuo taittuu melko helposti vieläkin, siis ilman siivoamisia, kun napsauttaa mobiilidatan pois päältä ja saman tien päälle, niin ip muuttuu. Hitaanpahan se tosin on kuin ennen, mutta onnistuu .