Masentaa! : /
Ei voi mitään mutta tämä vuodenaika ja kesäaikaan siirtyminen masentaa ihan
kamalasti vaikka yritän kovasti taistella vastaan. Itkettää vaan eikä mikään huvita. Heräsin liian aikaisin ja olo on nuutunut. Kaikki tuntuu kurjalle ja ikävälle. Millä ihmeelä löytäisi jostakin jotakin piristystä ja iloa?!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No mikä sulla on tilanne? Onko työtä tai koulua odottamassa? Hoidatko lapsia kotona?
Ilman että tiedän sun mahdollisuuksia liikkua (auto,raha, hoitotarve lapsille tms) nii tässä jotain:
- äkkilähtö, vaikka loppuviikoksi pidennetty viikonloppu Espanjassa kaverin kanssa?
- käy urheilemassa. Kokeile uutta lajia? Seinäkiipeily, sulkkis, avantouinti?
- Varaa aika hierojalle.
- Hiuksille muutos?
- Osta jotain tuoretta ja raikasta ruokaa. Helli kroppaa: kuori ja rasvaa iho, nauti kuppi hyvää teetä.
- sytytä pari kynttilää.
- Loju sohvalla hyvän kirjan ja suklaan kanssa.
- Tee pitkä kävely luonnossa. Ota mukaan eväät?
- Näe kaveri. Kysele kuulumisia.
Kaikki vastaantaistelut on tylsiä. Nauti hetkestä ja anna kesän tulla. Mikä kesässä ahdistaa?
No money. Lisäksi olen noi halvemmat konstit jo kokeillut moneen kertaan. Mutta kiitos kuitenkin. :)
Mä en tykkää tästä vuodenajasta ja kaikki on rumaa ja kulunutta. Eikä ole mitään hauskaa tiedossa. Enkä pysty iloitsemaan pienistä hyvistä asioista. Ja mä olen vanha ja ruma ja väsynyt ja näytän kamalalle räähkälle. Eikä mua huvita mikään. Haluaisin olla iloinen ja pirteä ja touhukas mutta en saa nyt vauhtia mistään.
No mikä sulla on tilanne? Onko työtä tai koulua odottamassa? Hoidatko lapsia kotona?
Ilman että tiedän sun mahdollisuuksia liikkua (auto,raha, hoitotarve lapsille tms) nii tässä jotain:
- äkkilähtö, vaikka loppuviikoksi pidennetty viikonloppu Espanjassa kaverin kanssa?
- käy urheilemassa. Kokeile uutta lajia? Seinäkiipeily, sulkkis, avantouinti?
- Varaa aika hierojalle.
- Hiuksille muutos?
- Osta jotain tuoretta ja raikasta ruokaa. Helli kroppaa: kuori ja rasvaa iho, nauti kuppi hyvää teetä.
- sytytä pari kynttilää.
- Loju sohvalla hyvän kirjan ja suklaan kanssa.
- Tee pitkä kävely luonnossa. Ota mukaan eväät?
- Näe kaveri. Kysele kuulumisia.
Kaikki vastaantaistelut on tylsiä. Nauti hetkestä ja anna kesän tulla. Mikä kesässä ahdistaa?