Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö Tori ostajat ihmettelee miksi myyjät eivät vastaa viesteihin?

Vierailija
30.03.2016 |

Voin itse myyjänä sanoa että en vastaa viesteihin jossa tarjotaan 5 euroa 50 euron tuotteesta tyyliin "tarjoan 5 euroa", ei nimeä ei mitään.
Jumaliste menee hermo näihin ostajiin. Toinen ryhmä on nämä kyselijät ja varaajat ja vastauksen jälkeen ei kuulu mitään.
Aaaarghh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se tori oo mikään huutokauppa. Tietenkin pieni tinki vara voi olla.

Vierailija
2/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku myy jotain Torissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku myy jotain Torissa?

Missäs sitten? Huutis meni huonoksi jo vuosia sitten ja siirryin toriin. Paikallisilla fb-kirppareilla ei mene kaupaksi mitään, kun on liian pienet markkinat. Just sain vuorokaudessa myytyä torissa tuotteen, jota kauppasin fb:n kirpparilla ilman tulosta.

Vierailija
4/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on, että myyjät ei vastaa. Noin kuukausi sitten etsin autoa itselleni ja sopiva oli torissa tarjolla. Ilmoitus oli kaksi viikkoa vanha, joten laitoin viestiä tyyliin "hei, vieläköhän tori.fi ilmoittamasi auto on myytävänä? Terveisin xx, puh yy, sposti se ja se"

Ei kuulunut vastausta viikkoihin, joten käytin varaamani 10 t€ toiseen autoon reilu viikko sitten. Eilen sitten tuli tekstari tuntemattomasta numerosta: "On" Hetken aikaa mietittyäni muistin tuon tori.fi ja kävin tarkastamassa, auton myyjän numero se oli. Vastasin lyhyesti takaisin: "Kiva!"

Vierailija
5/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni myyjänä ärsyttää näm "Minä ostan!"-tyypit, jonka jälkeen ei kuulu enää mitään. Eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja?

Vierailija
6/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin ärsyttää suunnattomasti, kun myyjä ei vastaa. 

"Heippa!

Onkohan tuo tavara x vielä vapaana? Jos on niin voisin käydä noukkimassa pois nurkista :) Jos ei ole, niin ilmoitathan silti :)

Terveisin

xx"

Kirjoitan tuohon tyyliin aina viestini, numeroa en anna ennen kuin olen varmistunut myyjästä, ettei ole sellainen ihminen jolle en sitä todellakaan tahdo antaa. Menen myös aina hakemaan tavaran silloin, kun myyjälle sopii, en silloin kun minulle sopii. Jos minulle tulee este, ilmoitan siitä hyvissä ajoin tai en jostakin syystä voikaan ottaa tavaraa.

Miksi minulle ei vastata? Yleensä vielä ilmoituksiin ei ole laitettu puhelinnumeroa, jotta voisin soittaakaan, joten luulisi katsovan sähköpostia. Kyselin yhdestä tavarasta n.3viikkoa sitten, muttei ole vieläkään kuulunut mitään.

Vierailija
7/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää tämmöset vastaamattomat myyjät  vaan pääkaupunkiseudulla vai kautta suomen ?

Vierailija
8/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin kerran kaksi kpl Marimekon paitoja (lasten). Olivat täysin hyvässä kunnossa, yhtään nukkaa ei ollut ja muutenkin olivat kuin uusia. Yhteensä näistä pyysin 10€, joka ei ollut mielestäni paha hinta. Sain viestin, jossa luki:"Haen nämä sinulta huomenna kolmella eurolla."

Ei muuten hakenut. En vastannut mitään, sillä en vastaile noin röyhkeisiin viesteihin mitään.

Vierailija
9/9 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää tämmöset vastaamattomat myyjät  vaan pääkaupunkiseudulla vai kautta suomen ?

Ainakin täällä Pohjanmaan seudullakaan ei ole vastannut. Kirjoitin juurikin tuon 6 viestin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi