Testaa oletko psykopaatti!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tein exän puolesta testin, en tosin ajatellen miten hän ajattelee, vaan miten hän käyttäytyi jatkuvasti. Tuli 34 pojoa. Itse sain 9.
Hienoa. Seuraavaksi sun kannattaa mennä sun exän puolesta juttelemaan psykologille..
Vierailija kirjoitti:
Ilonpilaaja tässä huomenta!
Psykopatian tunnistaminen edellyttää kokeneen ammattilaisen tekemää useita päiviä kestävää analyysiä (1).
Hyvää aamunjatkoa.
Lähdeluettelo:
(1) Hare, Robert D.: Ilman omaatuntoa
Scores above 30 indicate psychopathy, of course only a professional, which this test is not, can make a true assessment. This test was made just for fun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein exän puolesta testin, en tosin ajatellen miten hän ajattelee, vaan miten hän käyttäytyi jatkuvasti. Tuli 34 pojoa. Itse sain 9.
Hienoa. Seuraavaksi sun kannattaa mennä sun exän puolesta juttelemaan psykologille..
Ei vaan sen takia, mitä kaikkea mulle ja lapsille aiheutti. Kärsin nimittäin post-traumaattisesta stressihäiriöstä tuon kaiken jälkeen. Voi olla, että sen nykyinenkin murenee pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilonpilaaja tässä huomenta!
Psykopatian tunnistaminen edellyttää kokeneen ammattilaisen tekemää useita päiviä kestävää analyysiä (1).
Hyvää aamunjatkoa.
Lähdeluettelo:
(1) Hare, Robert D.: Ilman omaatuntoa
Toinen ilonpilaaja tässä moi! Tuo sama sanottiin jo siinä testissä kun sai pistemääränsä. Eli et kertonut mitään uutta.
Alkuperäinen ilonpilaaja tervehtii toista!
En tehnyt sitä testiä. Mukavaa silti tietää että asia mainittiin vaikka se tarkoittaakin että syyllistyin tietämättäni turhaan toistoon.
No niin, jatkan ilon pilaamista omalla tahollani.
17,7. Tosin suomenkielisestä testistä sain 55 ( eri kysymykset)..
Muistattehan sitten, että tuo testi on ihan huttua. Oikea psykopaatti uskoo itsestään hyvää, eikä todennäköisesti menisi tunnustamaan edes anonyymissä testissä huijaavansa jne. Eli tuo testaa lähinnä sitä kuvaa, minkä kukin haluaa itse itsestään antaa - mikä voi olla hyvinkin kaukana todellisuudesta.
(Sain kuusi pistettä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9, tosin en ymmärtänyt ekaa kysymystä
Sama täällä. Wikipedian mukaan jonkinlainen kielen toimintahäiriö/vamma.
No, ei!
I never never get tongue-tied.
Minulle ei koskaan, ei ikinä, satu niin, etten saa sanaa suustani.
Kun testikysymykset luki, niin taitaisi palstan oma pro-ana saada täydet, itse sain vain 20, vaikka yritin miten vastata epävarmoissa kohdissa sen josta tuli korkeammat pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6
Luulet varmaan että olet kovinkin hyvä ihminen
En luule yhtään mitään. Tein vain testin ja ilmoitin tuloksen.
7 pistettä sain.
Ja olen sentään lääkäri ja johtavissa tehtävissä. Eiks iltalehtien mukaan justiin meikäläiset ole psykopaatteja :D
21 pistettä tuli. Sain aika paljon varmaan siitä että olen hyvin impulsiivinen, kärsimätön ja hetkessä elävä ihimnen, joka en menneitä muistele enkä kadu. Ja koulussakin oli nuorena ongelmia, juuri tuon impulsiivisuuden ja herkän tylsistymisen takia.
Kysymykset on sillä lailla johdattelevasti laadittu, että kuka tahansa tunnistaa niistä sen vaihtoehdon, joka keittiöpsykologian mukaan kuvaa psykopaatin piirteitä. Lopetin siksi testin tekemisen kolmen kyssärin jälkeen, mitähän se kertoo minusta?