En halua mieheni siskoja polttareihini
Miten pirussa tän oikein heille selittää? Kaasoni kanssa tätä pohdittiin. He ovat automaattisesti olettaneet olevansa mukana, vaikka haluaisin vietää ne kinkerit omalla läheisellä porukalla - olen hyvin vähän tekemisissä siskojen kanssa, ja he ovat aivan eri maailmasta kuin minä..
Kommentit (10)
Kyllä yksi höpöketju polttareista riittää.
Polttarit pidetään ystävien ja läheisten ihmisten kesken. Ei sinne kutsuta ketä sattuu.
No et vain kutsu. Ja jos tulee tilanne että tuota pitää selittää niin sanot vain niin kuin asia on, eli että halusit polttarit vain lähesimpien ystäviesi kanssa.
Mä oisin onnellinen, jos veljien tyttöystävät jättäisi kutsumatta polttareihin. Onhan se hieman vaivaannuttavaa viettää "hauskaa" päivää ventovieraiden kanssa, kun kaikki muut paikalla olevat tuntevat jo toisensa ja ovat samaa kaveriporukkaa.
Et kutsu heitä. Älä kerro heille milloin ja missä sitä vietetään. Äläkä kerro tarkempia tietoja miehellesi. Saattaa kertoa siskoille.
Mistä tämä oletus on heille tullut, miten tuli ilmi ja miksi tätä asiaa ei heille ole korjattu. Voisiko miehesi heille soittaa heille ja sanoa, että polttarit pidetään ystäväporukalla kuten on tapana.
Moukkamaista olettaa mitään tuollaista, että olisivat kutsuttuja. Kannattaa asia korjata nopeasti ettei tule kiusallisempaa tilannetta esim. soittavat ja kysyvät missä kutsu ja miten kannattaisi pukeutua.
Pelkäät, että raportoivat miehellesi, kun muhinoit miesstipparin kanssa.
Kaaso ei vain ilmoita heille ja pitää sinulle yllätysbileet. Muuten kyllä jatkaiset suhteet miehen sukulaisiin, ennen kuin avioliitto on edes alkanut.
No et vain kutsu heitä. That's it. Ei sinun tarvitse heille mitään selitellä.