Kesä meni taas tekemättä mitään
Mies ei halunnut lähteä perheenä edes lyhyelle reissulle. Itse en uskaltanut lähteä kahden pienen lapsen kanssa ilman toista aikuista enkä saanut ketään toista mukaan. Mies meni kesän omia menojaan ja minä olin kotikulmilla lasten kanssa. Arvatkaa harmittaako. Onko muilla ollut yhtä kiva kesä?
Kommentit (16)
Christiiina kirjoitti:
Aivan yhtenään täällä on näitä kerto uksia, että mies elänyt omaa elämäänsä ja nainen ollut kiinni lapsissa.
Onko mies tehnyt mitään kesälomalla lasten kanssa?
Ei oikein mitään. Kerran pihatöitä. Ap
Miksi suostut miehen pompoteltavaksi?
Semmostahan se joskus on. Häviäjä on kuitenkin se sinun miehesi. Ikinä ei saa takaisin niitä menetettyjä hetkiä ja retkiä niitten lasten kanssa. Pyydä joku kaveri tai sisko mukaan reissuun tai tee pieniä retkiä lasten kanssa lähelle. Sinä olet arvokas äitinä niille lapsille, älä anna sen miehen pilata sinun kesäfiilistä. Pää pystyyn.
Miksi lomalla pitäisi tehdä mitään?
Pistän paremmaksi. Minäpä vietin koko kesän yksin niin kuin olen viettänyt ainakin viimeiset yli 12 vuotta.
Minä liehun kuuden lapseni kanssa aivan yksin sielä täällä kun vaimo lepää kotona. Nyt se pää pois sieltä kanin per.seestä ja reipastu
Mua harmittaa kans! Vuodenvaihteesta asti ollaan remontoitu kotia, ei olla käyty missään vaan kaavittu tapettia seinästä, maalattu ja hiottu päivätöiden ohessa. Tähtäsin pitsiviikkoon, että silloin käyn kaupungilla vaikka päivittäin. Kiertelen ja katselen. No, enpä menekään kun iski korona. Voi vietävä sentään! Nyt kaduttaa että uuvutin itseni sinä vkl:na, kun turussa oli keskiaikaiset markkinat. En vain remppaamisen jälkeen jaksanut mennä :( ap, on täällä muitakin, kenen mielestä kesä mennyt täysin hukkaan!
Jo ensi keväänä tee selväksi , mitkä viikot lapset ovat sinun kanssasi ja mitkä viikot isänsä kanssa, jos yhteinen perhetekeminen ja - oleminen ei onnistu. Eihän tuossa ole mitään tolkkua kenenkään kannalta, miten nyt olette toimineet. Suunnitelmallisuutta.
En ole käynyt 10 vuoteen muualla kuin lenkillä ja kaupassa. Kaikkeen tottuu.
Miksi olet valinnut sen kusipään mieheksi ja vielä tehnyt lapsia sille?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Sinulta puuttuu kaikki asiatieto miehestä ja sanot häntä kusipääksi? Wha?
Vierailija kirjoitti:
minä vaan kysyn kirjoitti:
Sinulta puuttuu kaikki asiatieto miehestä ja sanot häntä kusipääksi? Wha?
Lue aloitus ennen kuin kommentoit.
Aivan yhtenään täällä on näitä kerto uksia, että mies elänyt omaa elämäänsä ja nainen ollut kiinni lapsissa.
Onko mies tehnyt mitään kesälomalla lasten kanssa?