Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen ei lähde jos puoliso ei enää kiinnosta

Vierailija
29.03.2016 |

Niin miksi pitää jatkaa kurjuutta jos mies ei enää tuota mitään ilon tunteita.
Toki voi ajatella että jos mies tekisi näin ja noin niin sitten tykkäisi. Mutta jos mies haluaa olla juuri se joka on eikä esittää sitä mitä vaimo haluaa...
Helppo sanoa että jätä itse se, mutta jos itse ei halua vaan toivoo toisen pitävän susta sellaisena kuin olet. Se vain ei taida tapahtua tässä elämässä :(
Joskus oli upeaa kun puhallettiin yhteen hiileen ja tehtiin asioita yhdessä. Siis muitakin asioita kuin vain oltiin saman katon alla. Ehkä vaimo ei ikinä ole minusta pitänytkään, mikä olisi kyllä aikasta sairasta vedätystä. Itse kun olen antanut itseni koko sydämellä tähän juttuun. Tuntuu että olen epäonnistunut kun en kelpaa toiselle vaan hän olisi mieluimmin muualla ja joku tekisi hänet onnellisemmaksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi ajatella että jos mies tekisi näin ja noin niin sitten tykkäisi. Mutta jos mies haluaa olla juuri se joka on eikä esittää sitä mitä vaimo haluaa...

Helppo sanoa että jätä itse se, mutta jos itse ei halua vaan toivoo toisen pitävän susta sellaisena kuin olet. Se vain ei taida tapahtua tässä elämässä :(

Joskus oli upeaa kun puhallettiin yhteen hiileen ja tehtiin asioita yhdessä. Siis muitakin asioita kuin vain oltiin saman katon alla. Ehkä vaimo ei ikinä ole minusta pitänytkään, mikä olisi kyllä aikasta sairasta vedätystä. Itse kun olen antanut itseni koko sydämellä tähän juttuun. Tuntuu että olen epäonnistunut kun en kelpaa toiselle vaan hän olisi mieluimmin muualla ja joku tekisi hänet onnellisemmaksi.

Haluaa antaa ajan kulua ja mahdollisuuden, että rakkaus vielä heräisi.

Joka suhteessa tulee hyviä ja huonoja aikoja.

Eikö olisi aika hätiköityä lähteä heti, kun ongelmia tulee.

Kyllä hän varmasti sinua vielä rakastaa. Tehkää töitä suhteenne eteen, jutelkaa ja antakaa aikaa.

Meidänkin suhteessa taas aurinko paistaa pitkän ja raskaan vaiheen jälkeen.

Niin monet asiat vaikuttaa parisuhteeseen.

Raha -asiat ja kaikenlainen stressi. Tsemppiä!

Vierailija
22/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvailujen varaan menee oma tilanne. Kait sitä vaan on tullut vanhaksi ja pitää hyväksyä että tätä kurjuutta ei kestä enää kuin puoli elämää :)

Lapsethan ne tärkeimmät on tässäkin sopassa, mutta olisihan se mukava olla onnellinen ja varsinkin että voisi tehdä vaimon onnelliseksi.

Omien isovanhempien pitkästä liitosta sitä ajattelee että siinä on eletty onnellisesti tosi rakkauden kanssa ja toivottavasti itsekin kokee moisen.

Mutta jos ei vaimo pysty tulemaan aidosti onnelliseksi niin vielä kun ollaan suht nuoria niin antaisi mahdollisuuden meidän molempien löytää SE oikea jos tää ei sitä ollutkaan mitä luultiin.

Hyi sä todella olet se sama! Olet käyttänyt tuon isovanhemmat-fraasin ennenkin.

Ap. on marttyyri ja itsesäälissä oleva tossukka, joka käy palstalla haukkumassa vaimonsa aina, kun ei ole saanut pillua.

Oikeasti säälin jo vaimoasia ja todella minäkin ihmettelen, miksi ei lähde.

En mielestäni ole moista fraasia ennen käyttänyt, mutta ihan sama. Haukkunut en ole vaimoani, sen verran olen hänelle velkaa ja pidän hänestä.

Ja pillun puute ei kyllä paljon hetkauttele, voi olla että paremminkin voisi mennä läheisyys rintamalla. Ja vaimoni tietää sisimmässään miten asia on. Ei voi mitään jos en tällaisena itsenäni voi häntä saada onnelliseksi.

Ja eiköhän anonyymisti palstalla huutelu ole ihan normi netissä oloa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisen etuoikeus on tuhota mies

Vierailija
24/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se, mutta miksi itsekin kärsiä?

Ja lapsetkin vaistoaa...

Vierailija
25/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sokea enkä tajunnut kuin vasta pitkän ajan päästä ettei mies ollutkaan sellainen millaisena mainosti itseään seurusteluaikana. Ajan kuluessa (15 vuotta)kiinnyin häneen ja luovuin omista unelmistani. Seksi ei kiinnosta hänen kanssaan eikä paljon muukaan, mutta en usko saavani muutakaan tässä elämässä.

Vierailija
26/26 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään mistään yleisnaisesta, mutta sen tiedän, että on olemassa naisia, jotka pitävät parisuhdetta elämän päämääränä ja alistuvat vaikka mihin tylsyyteen parisuhteessa voidakseen osoittaa, että heillä on mies ja he ovat siis kelvollisia naisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä