Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, joka tekee vain yövuoroa?

Vierailija
29.03.2016 |

Olen harkinnut, kun tällaista mahdollisuutta tarjottiin. Kertokaa hyvät ja huonot puolet, olkaa niin hyvät.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen. Huonot puolet: pienempi sosiaalinen työyhteisö, suuri vastuu (ei esimiehiä paikalla), kaikkien kroppa ei kestä (jos ei osaa nikkua päiväsaikaan).

Positiiviset: vain yhtä vuoroa, joten helpompi sopeutua. Pitkät vapaat, yövuorolisät. Pienempi työyhteisö, mikä naisvaltaisella alalla hyvä asia. Meillä on myös vaihtelevampaa työ yöaikaan, kun vähemmän töissä porukkaa ja vastuualue määrällisesti isompi.

Olen muutaman vuoden tehnyt ja pidän yötyöstä. En vaihda, jos ei työnantaja velvoita jossain vaiheessa.

Vierailija
2/2 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen. Huonot puolet: pienempi sosiaalinen työyhteisö, suuri vastuu (ei esimiehiä paikalla), kaikkien kroppa ei kestä (jos ei osaa nikkua päiväsaikaan).

Positiiviset: vain yhtä vuoroa, joten helpompi sopeutua. Pitkät vapaat, yövuorolisät. Pienempi työyhteisö, mikä naisvaltaisella alalla hyvä asia. Meillä on myös vaihtelevampaa työ yöaikaan, kun vähemmän töissä porukkaa ja vastuualue määrällisesti isompi.

Olen muutaman vuoden tehnyt ja pidän yötyöstä. En vaihda, jos ei työnantaja velvoita jossain vaiheessa.

Kiitos, kun kerroit kokemuksistasi. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi