Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vituttaa/ärsyttää eniten just nyt (avautukaa :))

Vierailija
29.03.2016 |

Pettymys on kovin silloin kun johonkin luottaa. Kai luulin että haluat minun olevan onnellinen, mutta miksi? Kerta toisensa jälkeen olen huomannut, etteivät ihmiset halua tehdä muita onnellisiksi, vaan muiden tekevän heidät. Miksi oletinkaan sinun olevan poikkeus... Halusin kai uskomalla johonkin hyvään, pitää jalkani maan pinnalla ja pääni pilvissä. Mutta jos kaikki täällä pyörii rahan ja menestyksen ympärillä ja rynnivät sen perässä vauhkoina, minä en kuulu tänne. Minä lähden, ennenkuin kerkeän putkauttamaan maailmaan niitä kovia, kyynisiä, raakoja ajatuksia. Tai ehkä menetän kaiken, tahallani. Kaiken omaisuuden ja materian, vain nähdäkseni jääkö kukaan. Välittääkö kukaan paskaakaan minusta, tai muistakaan, silloin kun heillä ei ole mitään antaa, paitsi rakkautta. Sekin on totuttu näkemään kullan kimalteen takana ja kuulemaan setelien kahinana korvissa. Mutta minä välitin sinusta, ihan oikeasti, vaikkei sinulla ollut mitään...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ja tasa-arvon tuputtaminen.

Raiskaus parisuhteessa pitäisi taas laillistaa ja tehdä jopa pakolliseksi. Naista pitäisi saada myös lyödä kepillä jos se ei osaa käyttäytyä. 

Kai tiedät ettei parisuhteessa oleminen ole pakollista?

Vierailija
42/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi ja tasa-arvon tuputtaminen.

Raiskaus parisuhteessa pitäisi taas laillistaa ja tehdä jopa pakolliseksi. Naista pitäisi saada myös lyödä kepillä jos se ei osaa käyttäytyä. 

Kai tiedät ettei parisuhteessa oleminen ole pakollista?

Toki ja sun pointti oli? 

Järjestetyt avioliitot voisi myös palauttaa ja naisia pitäisi saada myydä ja ostaa. Olisi paljon parempi tämä maailma kun olisi kunnon järjestys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi nukkua koska €%#€&% naapuri rämpyttää kitaraa seinän takana!

Vierailija
44/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pahantahtoisella tavalla kateelliset ihmiset

2. Kädettömät ihmiset auton ratissa: älä mene autolla markettiin, jos et osaa siitä parkkiruudusta lähteä kolhimatta viereistä autoa.

3. Pil*ukateelliset mulkut, jota kyttää ja kadehtii toisten panemisia (heidän mottonsa on ilmeisesti: jos en minä saa, niin ei saa kukaan muukaan) ja tämä siis liittyy paljolti tuohon kohtaan 1.

4. Tasapäistävä ja latistava yhteiskunta, jossa kaikki lahjakkuudet pakotetaan jo lapsesta lähtien olemaan olematta liian hyviä ja kunniahimoisia missään. Älä vaan ole keskivertopaskiaista parempi, tai turpiin tulee.

5. Yleinen suvaitsemattomuus ihan joka asiassa. Pukeudu kuin muut, kuuntele samaa musiikkia, ole saman näköinen kuin muut ja yleensäkin ole huomaamaton. 

6. Rahan valta ja yksityisyyden menettäminen.

Vierailija
45/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla pitää mennä työkkäriin.

Vierailija
46/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, etten osaa sisustaa. ollaan asuttu yli 2v omakotitalossa. ei vittu mitään hajua minkä taulun ostais mihinkin, senkki sinne, kaappi tänne vai hä? lisäksi äijä jurnuttaa perseessä kiinni, miten kaikki on niin kallista, jos jotain saatanan sotkan esitteitä kattelen. vittu ollaan sitte askeettisia

Vierailija
47/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakka pyrkii ulos peräsuolesta, mutten päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi