Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vituttaa/ärsyttää eniten just nyt (avautukaa :))

Vierailija
29.03.2016 |

Pettymys on kovin silloin kun johonkin luottaa. Kai luulin että haluat minun olevan onnellinen, mutta miksi? Kerta toisensa jälkeen olen huomannut, etteivät ihmiset halua tehdä muita onnellisiksi, vaan muiden tekevän heidät. Miksi oletinkaan sinun olevan poikkeus... Halusin kai uskomalla johonkin hyvään, pitää jalkani maan pinnalla ja pääni pilvissä. Mutta jos kaikki täällä pyörii rahan ja menestyksen ympärillä ja rynnivät sen perässä vauhkoina, minä en kuulu tänne. Minä lähden, ennenkuin kerkeän putkauttamaan maailmaan niitä kovia, kyynisiä, raakoja ajatuksia. Tai ehkä menetän kaiken, tahallani. Kaiken omaisuuden ja materian, vain nähdäkseni jääkö kukaan. Välittääkö kukaan paskaakaan minusta, tai muistakaan, silloin kun heillä ei ole mitään antaa, paitsi rakkautta. Sekin on totuttu näkemään kullan kimalteen takana ja kuulemaan setelien kahinana korvissa. Mutta minä välitin sinusta, ihan oikeasti, vaikkei sinulla ollut mitään...

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöimetys!!! Haasteellinen 1v joka rakastaa tissejäni. Mies nukkuu sohvalla kun lapset haluaa nukkua vieressä. Sitten töihin!!! Halleluuuuuuuja 😓

Asetat lapsen mutkumähaluun oman miehesi ylitse?? Mies sohvalla? Nyt helvettiin ne kakarat teidän aviovuoteesta, tuo johtaa eroon, nähty/kuultu usein!

Onneks lapsivapaa viikonloppu tulossa! Jospa pääsis nussimaan, muuten kuin hiljaa peiton alla lähetyssaarnaajassa 😂

Vierailija
22/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on lehmä, esimies mulukku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen siirtänyt quanticon alkamisaikaa tunnilla joidenki tissipersepervojen wannabe paska ohjelman takia. Oli jo huono päivä

Vierailija
24/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies, joka täällä asuu, ei kyllä tajua yhtään mistään mitään. On niin tunnekylmä!! Täällä loisii, vaikka halusi lopettaa parisuhteen ja petti luottamuksen tosi pahasti.. arrrrrrggghhhhh!!!!

Vierailija
25/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää vaimo vain vittuilee ja kiukuttelee. Paiskoo tavaroita ja provosoi. Elämäni idioottimaisin valinta, kun ehdokkaissa oli jälkikäteen ajatellen paljon parempiakin.

Vierailija
26/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys. Ihmisten tyhmyys. Suomalainen kommunistinen ja tasapäistävä kyttäysyhteiskunta. Kameratolpat. Naiset ja idiootit liikenteessä, jotka ei tunne sääntöjä, tai eivät osaa painaa kaasua. 

Yleisesti ottaen ihmiset vituttaa. Lapsena ja nuorena luulin, että aikuiset ovat fiksuja, mutta nyt kun olen itse aikuinen, niin voi saatana että vituttaa ihmisten typeryys.  

Vierailija
27/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gäääääääg kirjoitti:

Se että mieheni suku ei ymmärrä kun opiskelen vieläkin vaikka olen jo 26v. Heidän mielestään mun pitäis lopettaa opiskelu ja mennä töihin. Niin kuin heidän suvussaan kaikki ovat käyneet sen 3v amista ja sen jälkeen töihin, ovatkin nyt jotain siivoojia yms. Mielestäni asia ei heille edes kuuluu mutta silti saan kuulla vittuilua jatkuvasti. Oman sukuni mielipidettä asiasta en edes tiedä koska he ymmärtävät että on minun oma asiani mitä teen.

Köyhät WT-idiootit on kateellisia ja haluaa vetää muutkin sinne samaan paskaan missä möyrivät. Läskejä sikoja kaikki. Jätä se miehesi, paskat geenitkin lapsillesi.

Vierailija
28/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa yksi ostaja, joka tinkaa ja vänkää kun en suostu tiputtamaan myymäni tavaran hintaa niin paljon kuin hän haluaisi. Eniten ärsyttää hänen käyttämänsä sanavalinta: "Olisi KORREKTIA tiputtaa hintaa vähintään x euroa". Argh, menee hermo, jättäis mut jo rauhaan.

Vierailija
29/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikaalinen naapuri joka rämpyttää milloin mitäkin soitinta huonosti. Nyt on virittänyt kitaraa varmaan tunnin ja kuuluu monotoninen pling-pling-pling seinän takaa. Ja aina pitää mahdollisimman myöhään illalla soittaa. Haluaisin kohta mennä nukkumaan, voisko tajuta lopettaa.

Vierailija
30/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys. Ihmisten tyhmyys. Suomalainen kommunistinen ja tasapäistävä kyttäysyhteiskunta. Kameratolpat. Naiset ja idiootit liikenteessä, jotka ei tunne sääntöjä, tai eivät osaa painaa kaasua. 

Yleisesti ottaen ihmiset vituttaa. Lapsena ja nuorena luulin, että aikuiset ovat fiksuja, mutta nyt kun olen itse aikuinen, niin voi saatana että vituttaa ihmisten typeryys.  

Sama! Ai että mua vituttaa muut ihmiset. Joka päivä joutuu olemaan tekemisissä idioottien kanssa. Menis ihan hyvin muuten.

Vierailija
31/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että AV kommentointi päättyy klo 23. Siis sensurointia vuonna 2016! Ihmisillä on erilaisia työaikoja ja vuorokausirytmejä. Eikö voisi vain poistaa yöllä asiattomat kuten päivälläkin?

Vierailija
32/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää oma saamattomuuteni, en jaksa panostaa kouluun vaikka haluaisin. väsyttää vaan kauheesti ihan koko ajan. ärsyttää myös se että oon vissiin tosi huono ihmissuhteissa, kun ei oo oikeen koskaan ollu pitkäkestosta syvää tärkeetä kaverisuhdetta ja ainoo seurustelu suhdekkin kesti reilut 2kk eikä tää jätkä ees ilmeisesti pitänyt musta. ois vaan halunnu päästä sänkyyn. ärsyttää kans se että muutamaki henkilö sano mulle ja varotti mut jotenki mua vaan on helppo huijata ku oon vähä tyhmä ja tottakai se kuulostaa nii ihanalta et ois joku josta välittää.. noemmä tiedä. vituttaa ja ärsyttää kans äidin eneestiiämikä mut tommone mies tuolla. oon kadottanu kaiken kunnioituksen sitä kohtaan ja en haluu olla sen kanssa samassa huoneessa tai missääm tekemisissä joten istun vaan omas huoneessa aina kun oon kotona. tää sit on huonontau mun ja äidin välejä kun en kauheesti sillekää juttele sitte. ärsyttää mun isä, joka aina vaan uudestaa ja uudestaa valitsee päihteet ennen omii lapsiaan. monta kertaa oon menny iskälle mut päätynytki pikkusiskon lapsenvahdiks (ei siin mitää, rakastan sitä tosi paljon ja haluun kaikkee hyvää sille) kun iskä ei pääse baarosta kotiin:)) ei mua itteeni ees haittaa enää et se vaan roikkuu siellä baarissa, muttaku en haluu mun pikkusiskoille yhtä pahaa oloo mitä mulla oli pienenä. huhhuh oompa valittanu paljon ja vieläki vois jatkaa.. no empä taida tänää :D nii ja täs vaiheessa vois vaikka sanoo että oon 15 vuotias. siks siis puhun esim vanhmista nii paljon

Vierailija
33/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vihdoin saada lopullisen irtioton eksästäni ja katsoa mitä työkaverin kanssa tapahtuu.

Vierailija
34/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli, joka meinaa jättää polttarit välistä, koska ei ilmeisesti kiinnosta. Oon aika pettynyt miehenikin puolesta, koska veli on hänelle kuitenkin ollut läheinen ja tottakai toivoisi osallistumista. Hän ei siis tiedä vielä asiasta, enkä kyllä tiedä, kannattaako mun sitä etukäteen kertoa. On sekin, kun aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä. :(

Vierailija
35/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan mielivaltainen sensurointi. Enään edes uutisista ei saa kirjoittaa hyvästi

Vierailija
36/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri on lehmä, esimies mulukku!

Työskenteletkö navetassa ja kesällä laitumella? ;)

Siellä ois vielä haasteellisempaa 😯

Vierailija
37/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Ai että mua vituttaa muut ihmiset. Joka päivä joutuu olemaan tekemisissä idioottien kanssa. Menis ihan hyvin muuten.

Mietin jo erakoitumista. Alkaisin alkoholistiksi, mutta kroppa ei kestä. Pahinta kidutusta on lukea näitä vauvapalstan juttuja. Olen jatkuvassa raivossa.

Vierailija
38/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies, joka täällä asuu, ei kyllä tajua yhtään mistään mitään. On niin tunnekylmä!! Täällä loisii, vaikka halusi lopettaa parisuhteen ja petti luottamuksen tosi pahasti.. arrrrrrggghhhhh!!!!

Heitä pihalle.

Vierailija
39/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi ja tasa-arvon tuputtaminen.

Raiskaus parisuhteessa pitäisi taas laillistaa ja tehdä jopa pakolliseksi. Naista pitäisi saada myös lyödä kepillä jos se ei osaa käyttäytyä. 

Vierailija
40/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mussa ärsyttää ihmisiä niin paljon, että pitää vetää kilarit jostain mitättömästä pikkuasiasta? Todella kiusallista, kun joku puolituttu raivostuu ihan puskista jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi