Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vituttaa/ärsyttää eniten just nyt (avautukaa :))

Vierailija
29.03.2016 |

Pettymys on kovin silloin kun johonkin luottaa. Kai luulin että haluat minun olevan onnellinen, mutta miksi? Kerta toisensa jälkeen olen huomannut, etteivät ihmiset halua tehdä muita onnellisiksi, vaan muiden tekevän heidät. Miksi oletinkaan sinun olevan poikkeus... Halusin kai uskomalla johonkin hyvään, pitää jalkani maan pinnalla ja pääni pilvissä. Mutta jos kaikki täällä pyörii rahan ja menestyksen ympärillä ja rynnivät sen perässä vauhkoina, minä en kuulu tänne. Minä lähden, ennenkuin kerkeän putkauttamaan maailmaan niitä kovia, kyynisiä, raakoja ajatuksia. Tai ehkä menetän kaiken, tahallani. Kaiken omaisuuden ja materian, vain nähdäkseni jääkö kukaan. Välittääkö kukaan paskaakaan minusta, tai muistakaan, silloin kun heillä ei ole mitään antaa, paitsi rakkautta. Sekin on totuttu näkemään kullan kimalteen takana ja kuulemaan setelien kahinana korvissa. Mutta minä välitin sinusta, ihan oikeasti, vaikkei sinulla ollut mitään...

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu

Vierailija
2/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows 10 !!! Ei toimi ei! Älkää ladatko sitä 😠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yt:t ja irtisanomispaperi kourassa. Voi vittujen kevät.

Vierailija
4/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että yks ihminen tiukentaa otetta musta aina sillon kun hän itse on yksin ja kaipaa seuraa, ja kun se mene ohi niin oon taas vaan ilmaa. Voisin ite tehdä saman kyllä joskus näpäytyksenä.

Vierailija
5/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että yks ihminen tiukentaa otetta musta aina sillon kun hän itse on yksin ja kaipaa seuraa, ja kun se mene ohi niin oon taas vaan ilmaa. Voisin ite tehdä saman kyllä joskus näpäytyksenä.

älä muuta itteäs teeskentely hajottaa

Vierailija
6/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimme oikeasti kaipaa remonttia. Keittiö ja alakerran lattia, sauna myös. Mitään remonttia ei saa tehdä/teettää! Puolisoni ei halua. Minä jopa maksaisin remontit.

Vierailija
7/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntolaina irtisanotaan ylihuomenna,  33e rahaa työttömyys jatkuu

Vierailija
8/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mieheni suku ei ymmärrä kun opiskelen vieläkin vaikka olen jo 26v. Heidän mielestään mun pitäis lopettaa opiskelu ja mennä töihin. Niin kuin heidän suvussaan kaikki ovat käyneet sen 3v amista ja sen jälkeen töihin, ovatkin nyt jotain siivoojia yms. Mielestäni asia ei heille edes kuuluu mutta silti saan kuulla vittuilua jatkuvasti. Oman sukuni mielipidettä asiasta en edes tiedä koska he ymmärtävät että on minun oma asiani mitä teen.

Vierailija
9/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asiat, avioero ja kämppäkin lähdössä alta. Vittu. Kyllä näistä taas selvitään, mutta vittu kun vituttaa eikä unikaan tule.

Vierailija
10/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettymys on kovin silloin kun johonkin luottaa. Kai luulin että haluat minun olevan onnellinen, mutta miksi? Kerta toisensa jälkeen olen huomannut, etteivät ihmiset halua tehdä muita onnellisiksi, vaan muiden tekevän heidät. Miksi oletinkaan sinun olevan poikkeus... Halusin kai uskomalla johonkin hyvään, pitää jalkani maan pinnalla ja pääni pilvissä. Mutta jos kaikki täällä pyörii rahan ja menestyksen ympärillä ja rynnivät sen perässä vauhkoina, minä en kuulu tänne. Minä lähden, ennenkuin kerkeän putkauttamaan maailmaan niitä kovia, kyynisiä, raakoja ajatuksia. Tai ehkä menetän kaiken, tahallani. Kaiken omaisuuden ja materian, vain nähdäkseni jääkö kukaan. Välittääkö kukaan paskaakaan minusta, tai muistakaan, silloin kun heillä ei ole mitään antaa, paitsi rakkautta. Sekin on totuttu näkemään kullan kimalteen takana ja kuulemaan setelien kahinana korvissa. Mutta minä välitin sinusta, ihan oikeasti, vaikkei sinulla ollut mitään...

älä koskaan luovuta, oli evakkomummoni elämänohje muistan sen joka kerta kun ajattelen noin

Vierailija
11/47 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies kokee oikeudekseen vetää aivot narikkaan kun tulee kotiin. Minäkin haluaisin joskus pystyä sanomaan en huomannut, en tajunnut, en muistanut...

12/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että on tulevalla viikolla velvollisuuksia ja ei oikein unenrytmit yms. elämänhallinta ole kunnossa.

13/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, jotka vihaavat kaikkea, ja kommentoivat pelkkää negatiivista, koska muiden onni on heiltä pois!

Esim. " Miksi näitä missikisoja pitää järjestää, ovat aivan turhanpäiväisiä"

Minkä takia kukaan käskee sinua seuraamaan em. kilpailuja? Jos ei kiinnosta, sulje televisio ja estä Miss Suomen fanisivu facebookissa. Kyseiset kilpailut ja niihin osallistuminen voi esimerkiksi kilpailijoille olla korvaamaton kokemus, joka lisäksi avaa paljon ovia. Onko muiden onni sinulta pois ? Ilmeisesti on . perkele.

Vierailija
14/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelevat miehet.

Vierailija
15/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala korvatuehdus. Trtkkari aukeaa klo8. Olen raskaana joten pelkään etten saa kunnon kipulääkkeitä.

Vierailija
16/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja tiukka työviikko lauantaihin saakka

Vierailija
17/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöimetys!!! Haasteellinen 1v joka rakastaa tissejäni. Mies nukkuu sohvalla kun lapset haluaa nukkua vieressä. Sitten töihin!!! Halleluuuuuuuja 😓

Vierailija
18/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöimetys!!! Haasteellinen 1v joka rakastaa tissejäni. Mies nukkuu sohvalla kun lapset haluaa nukkua vieressä. Sitten töihin!!! Halleluuuuuuuja 😓

Asetat lapsen mutkumähaluun oman miehesi ylitse?? Mies sohvalla? Nyt helvettiin ne kakarat teidän aviovuoteesta, tuo johtaa eroon, nähty/kuultu usein!

Vierailija
19/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoni ei starttaa vaikka moottori pyörittää

Vierailija
20/47 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kapeakatseisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi