Miten tapaamiset etenee ?
Tutustuin nettideitin kautta mieheen, jonka kanssa kirjoiteltiin noin viikko ja tavattiin jutellen kahvilassa parin tunnin ajan. Viestit jatkuivat ja jatkuvat edelleen ja molemmat olimme tyytyväisiä tapaamiseen. Nyt kuitenkin jotenkin avoinna, milloin tavataan vai tuleeko sitä lainkaan. Odotan mieheltä siirtoa, vaikka mies onkin ujon oloinen ja ainoastaan vihjailee, että voisi tulla joku päivä käymään täällä päin kaupunkia jne. Olen kertonut, että sopii. En halua olla mikään tunkeileva ja sanoa.,että paikka se ja se klo sitä ja tätä. Vai onko tulkittava kiinnostuksen puutteena, ellei mies ehdota selkeää ajankohtaa?
Kommentit (5)
Tapaamiset etenee niin että A) tapaatte. Jos haluatte tavata niin sovitte siitä. B) ette tapaa
Kaksi kertaa olen aloittanut vuosien seurustelusuhteen ja molemmissa oli kaikki aivan selvää alusta alkaen. Nyt kun ikää enemmän, niin tuntuu, ettei mikään ole selvää. Mun kohdalla ei toimi nettideitit.
Kuulostaa siltä, että tuo ujonpuoleinen mieskään ei halua olla tunkeileva, vaan heittää noita vihjeitä siinä toivossa, että sinä fiksaisit ajan ja paikan. Olette siis kumpikin yhtä arkoja toistenne suhteen.
Moni mies harrastaa treffejä useamman naisen kanssa ja aikatauluja vaikea sovittaa yhteen.
Hohhoi kun treffailu mennyt vaikeaksi. Olemattomien rivienkin välistä pakko yrittää lukea.