Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~HAAVEILIJAT VIIKKO 8~~~

20.02.2006 |

Heipparallaa kaikki kanssasiskot!

En löytänyt tälle viikolle pinoa, joten tässä nyt olisi :)

Olen ollut vähän aikaa poissa kun kouluhommat ovat vyöryneet niskaan. Ei ole ollut oikein aikaa naputella, kun illatkin on pitänyt kököttää yliopistolla. Mutta tänään on onneksi päivä vapaata, illalla sitten kyllä taas luennolle...blaah.

Tänne on taas tullut uusia tyyppejä, oikein paljon tervetuloa minunkin puolestani kaikille!

Omaa napaa: tällä hetkellä tympii ihan toden teolla tämä yksipuolinen käännytystyö. Olen nyt viime aikoina taas ottanut vauva-asiaa enemmän esille, mutta en saa minkäänlaista vastakaikua keskustelunaloituksilleni. Mies vaihtaa puheenaihetta heti. Voi että miten turhauttavaa! Ei siis edes voi KESKUSTELLA aiheesta! Ihan kuin se jotenkin pelkäisi hulluna jo siitä puhumista. Ja en ole edes esittänyt asiaa mitenkään päällekäyvästi, vaan ihan asiallisesti tyyliin " Oletko ehtinyt miettiä sitä vauva-asiaa?" Mies vastaa siihen sitten vaan tosi lyhyesti ja ennen kuin mä ehdin jatkaa, ukko vaihtaa äkkiä toiseen aiheeseen tai sanoo hyvää yötä (siis jos jutellaan illalla sängyssä).

En tiedä pitäiskö taas pitää joku totaalitauko näiden vauvajuttujen osalta, että en sanoisi sanaakaan aiheesta miehelle. Mutta toisaalta, sitäkin keinoa olen kokeillut jo vaikka kuinka monta kertaa, eikä se ole auttanut yhtään....Siis mulla kun on aina välillä käynyt mielessä, että jos en puhu lapsista yhtään, niin josko mies alkaisi itse sitten miettimään lapsijuttuja ja kenties ihan itse ottaisi asian esille. Mutta pah, ei todellakaan toimi!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään hirveen aktiivinen tainnut viime viikolla olla :( Tuli vaan seurattua noita olympialaisia ja laiskoteltua kun kerrankin oli koulua niin vähän, vaikka se tentti olikin. Toivottavasti tällä viikolla jaksas taas olla ahkerampi :)

aceituna:

Hyvä, että kirjottelit siitä gyne käynnistä, olinkin kokonaan unohtanut, että olit sinne menossa, vaikka itse vielä pyysin sua sillon kertomaan mitä gyne sanoo siitä tiputteluvuodosta. Mutta se ei siis oo mitenkään vaarallista eikä haitallista, hyvä niin. Ei munkaan sitten tartte lähtee sinne gynelle ainakaan sen takia. Harmi, kun miehes ei suostu puhumaan vauvoista :( Mä en oo vieläkään uskaltanut ottaa aihetta ees puheeks, huoh....

-appelsiinie-:

Mulla oli kanssa tuommosta pillereitten kanssa, koko ajan joku asia vitutti ja kaikki ihan pikku riidatkin tuntu maailman lopulta :( Sen takia lopetinkin pilsut puoltoista vuotta sitten, kerkesin kyllä käyttää niitä pari vuotta, kun en tajunnut mistä mun raivokohtaukset johtu. Toivottavasti saat mielen rauhottumaan :)

Sonnai:

Mahtavaa, sähän oot pääsyt jo vauvan teko puuhiin :) Pian varmaan saadaankin jännitellä sun puolesta :) Toivotaan, että kierto pysyy normaalina eikä rupee temppuilemaan! Kyllä sun miehes kuullostaa ihan siltä, että on valmis ottamaan vauvan vastaan, (jos) kun niin tapahtuu :)

Toivottavasti saan tän lähetettyä, kun meillä on netti tökkinyt jo monta päivää, eikä toimi aina välillä ollenkaan :( Mutta hyvää alkanutta viikkoa kaikille haaveilijoille ja miesten käännytys säteitä ~~~~~~~~

Vierailija
22/36 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljasta tuntuu olevan koko palstalla, ei pelkästään meidän pinossa :( On tainnu niin monta porukkaa perustaa oman yhteisön muualle, kun tuntuu ettei täällä enää käy niin paljon porukkaa kun aiemmin...Välillä ois kiva viettää aikaa vaan lueskelemalla täällä eri pinoja, mutta eipä taida nyt paljon olla uutta luettavaa. Ehkä se tästä vilkastuu, kun uudet ihmiset löytää tän palsta.

Mitenkäs on muiden Haaveilijoiden viikko lähtenyt käyntiin? Me saatiin tänään vihdoinkin tietää muutto päivä, se on 1.3. niin voi tässä jo ruta suunnittelemaan, mies varmaan ottaa sille päivälle töistä vapaata jos vaan saa. Äsken pakkasin yhen laatikon ja se kyllä kävi nopeesti, eihän noihin laatikoihin mahu kun yhen hyllyn tavarat :( Tulee aika paljon laatikoita, huoh... On ihan tuommosia tavan pahvi laatikoita niin ei voi ees hirveen painavaks pakata, ettei sitten hajoo. Mies saa työpaikaltaan ilmaseks niitä vaikka kuinka paljon, kun vaan muistas tuoda niitä niin pääsis enemmänkin pakkailemaan.

Oli onneks mennyt se viime viikon tentti läpi, vaikka vähän epäilin kun niin huonosti siihen luin. Siitä saa vaan hyväksytty merkinnän niin ei oo väliä monta pistettä sain :)

Tulkaapas nyt muutkin kirjottelemaan niin on jotain mitä kommentoida ettei ihan vaan omaa napaa tulis kirjoteltua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä Suomelle tulevan mistään lajista kultasta mitallia :( Onhan se hopeekin tietysti ihan hyvä, mutta kun se kulta ois se paras, jos edes jostain lajista tulis, jos ne curling-miehet tois Suomelle kultaa... Mäkihyppyä siiis äsken seurasin, ja hopeeta tuli Suomelle.

Missäs kaikki nyt tosiaan on kun mä täällä yksin kirjottelen? No jospa huomenna ois enemmän porukkaa :)

Vierailija
24/36 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun muu perhe nukkuu niin saa rauhassa istua koneella ja juoda teetä. Arjen ihanuuksia.

Meillä on alkuviikko lähtenyt reippaissa merkeissä liikkeelle. Kun jostain syystä sunnuntaina äiti oli vähän väsynyt, niin tänään piti sitten siivota ja pyykätä koko viikonlopun edestä. Ja ainokaisen kanssa tuli taas riehuttua ja leikittyä. Eli harvinaislaatuinen " superäiti" päivä, huomenna asiat on jo varmaan toisin, ei sitä nyt koko ajan jaksa ;) Olis se pikkusisarus kyllä tosi tervetullut niin saisi tuo ainokainenkin vähän seuraa. Huomenna olis tarkoitus mennä siskon kanssa kangaskauppoja kiertelemään.

Tansemille onnittelut tentin läpäisystä! Mitä opiskelitkaan? On varmaan siellä esittelypinossa mutta kun en nyt tähän hätään tullut hakua käyttäneeksi..

En muuten ole koskaan noita ovulaatio juttuja miettinyt. Nytkin kk-kierto on n.20 päivää niin siitä syystä epäilen että tärppäis. Näin mä kyllä ajattelin ensimmäisellä kerrallakin. :) Aikana ennen raskautta mun kierto oli kyllä lähempi sitä normaalia 28 päivää.

Olympialaisia on tullut seurattua heikonlaisesti. Ainoastaan miesten jääkiekkoa. Yllättävän hyvin ovat pärjäneet.

Kun kerta on hiljaista niin nythän minä voin jaaritella tässä ihan hyvällä omalla tunnolla ;) En muuten ole kertonut miehelle että täällä vauvakuumeisissa palstailen.. en kyllä ymmärrä miksi, ihan kun toinen ei tietäisi että se kuume on. Tää on niin paljon hauskeempaa kun tekee tän salassa :)

Vai että muuttopuuhissa ollaan. Jos saan Tansem udella niin muutatteko isompaan/pienempään, omaan/vuokralle, rivariin/kerrostaloon/omakotitaloon?

Ei mulla kyllä nyt oikein mitään järkevää asiaa ole, menee kohta kone junttaan kun näitä romaaneita raapustan..

Taidan mennä AV:n jutuille nauramaan, mistä tuli mieleen että ihanaa kun se Ossi koira löytyi!

-Sirppana-

Vierailija
25/36 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä kans yks tekniikan ihmelapsi. ;) Kirjottelin tän tonne yleiselle palstalle, vaikka piti laittaa se tänne. Hei daah! *Blondi* ;)

No niin, nyt on reissu tehty, mutta parin päivän päästä pitäs lähtä uudestaan tien päälle. :) Rankkaa rankkaa.. ;) Mitäs tänne kuuluu?

Tosta miehen kans vauva aiheesta keskustelemisesta, se on aivan mahdotonta välillä. Kun ei tunnu munkaan mies tajuavan, et aiheesta vois ees keskustella. VAIKKA päätös oliski kielteinen. Ei siihen kukaan kuolis. Ainakaan vielä tässä vaiheessa.. :) No eiii. :) Vastaukseksi tulee vaan sellanen murahus jos jotain koitan vihjailla, joten mä oon nyt kattonu parhaaksi olla ihan hissukseen vähän aikaa ja katella miten tilanne kehittyy.

Kukaan muu hajoamassa näiden &" **#?" #! olympialaisten takia? Mä kyllä tykkään kattoo urheilua, mut nyt en oo saanu viikkoon koskea telkkuun. Miehet on ihania! ;)

Vierailija
26/36 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirppana:

Kiitos onnitteluista :) Biologiaa opiskelen toista vuotta, ennen sitä opiskelin yhen vuoden kemiaa, yliopistossa.

Niin siis mehän muutetaan sen takia kun vuokran-antaja myi tän asunnon ja se ostaja haluu itse muuttaa tähän. Onneks löydettiin melko nopeesti uus kämppä tilalle :) Isompaan nyt sitten muutetaan (entinen oli 65 neliötä uusi on 75) ja saahaan oma sauna, ihanaa! Mutta edelleen vuokralle. Semmoseen pienkerrostaloon muutetaan, eli siinä on kaks kerrosta ja meidän asunto on ekassa kerroksessa.

Vuokrakin kyllä nousee kaheksallakymmenellä eurolla, mutta onhan se paljon uudempi (-97) ja oma sauna. Paljon parempi kuntoinen on se uus asunto kun mitä tämä vanha, ollaan tosi tyytyväisiä oikeestaan että jouduttiin muuttamaan kun saatiin niin hyvä asunto ja se on paremmalla paikalla, kun miehelle tulee vaan n. 1km työmatkaa siitä ja nyt on 9km. Muuttaminen vaan on niin rasittavaa...

Omankin ostamista on mietitty, mutta kun tuli niin nopeesti tää uuden asunnon etsiminen niin ajateltiin vielä mennä vuokralle ja sitten ihan rauhassa katsella ja etsiä omaa.

Vierailija
27/36 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen:

Meillä lähinnä minä oon se joka on vallannut tuon telkkarin olympialaisten takia ;) Mies ei välitä urheilusta yhtään, eikä ikinä katso telkkarista mitään urheilua... no nyt olympialaisten aikaan se on keksinyt lyödä vetoa joistakin jääkiekko peleistä ja on sitten sen takia mun seurana katsonut ja jännittänyt, että voittaako rahaa...

Vierailija
28/36 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tansemilla muuttopuuhat, ah kuinka ihanaa... se toisaalta on varsinkin jos saa ajan kanssa muuttaa kun voi samalla inventoida kaiken turhan pois (kirppis, kierrätys, roskiin -läjät on mulla on käytössä) mutta sitten jos on hoppu niin menee hermot kun alkaa uudessa paikassa laittamaan tavaroita kun huomaa että on kaikki turhakin tullut mukana. ite oon tuossa noin vuosi sitten muuttanut miehen kanssa saman katon alle, ja välillä tulee nyt sitten semmoisia " missä mun se villatakki on!!??" kohtauksia. sitä ennen oli pitemmän ulkomaanreissun vuoksi omaisuus " pisaroina maailmalla" , eli isän luona, äidin luona, veljen luona.... sieltä sitten kiva koota omaisuutta taas oman katon alle:)

vielä noista pillerihommista: mulla oli eka mercilonit varmaan jotain neljä vuotta, sitten vaihdoin just kun alkoi tuntumaan että eipä vois seksi vähempää kiinnostaa ja hain syytä pilsuista. vaihdoin harmonettiin, no, eipä ollut paljon muutosta haluissa. sitten käytin jonkin aikaa sellaisia " ehkäisykapseleita" en nyt muista merkkiä. se oli sotkuista puuhaa eikä paljon voinut spontaania seksiä ajatella kun niitten kans piti ennakoida tää asia. sit lopetin senkin, eipä tainnut paljon seksiä olla niin ei hirveenä tarvinnu kortsujakaan käytellä... nyt oon sitten pari vuotta käyttänyt tuota ehkäisyrengasta, halut on pysyneet hyvinä (heh, välillä nymfoilua..) ja muutenkin oon ollu tosi tyytyväinen. tosin nuihin haluihinhan voi osaltaa vaikuttaa sekin että mies vaihtui välissä.........

tais taas tulla pitkä tarina, mutta mitäpä siitä. terhakkaa tiistaita kaikille:)

Vierailija
29/36 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa vähän, ettei tää pino hautaudu ihan täysin. :) Kaikilla on vissiin tänään taas kiirettä ku on näinki hissua?

Vierailija
30/36 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä muutaman kerran pinoanne lukenut, joten laitanpa nyt vietiäkin, etten ihan " salakuuntelijaksi" ala :) Tosin sen verran vilkasta on muu elämä, että jatkan varmaan taas salakuuntelu linjalla. Tai ehkä jopa yritän olla lukematta, etten saisi lisää lämpöä vauvakuumeeseen.

Tällä hetkellä kiikun jossain haaveilun rajamailla. Ajatus kolmannesta lapsesta houkuttelee, mutta kovasti on " muttiakin" mielessä. Suurin " mutta" varmaan sama kuin teillä muillakin eli mies. Hän ei ole lämmennyt. Enkä todellakaan halua painostaa. En halua tilannetta, jossa minä raadan kädet täynnä 5-henkisen perheen arkea ja mies makaa sohvalla " tätähän halusit" -argumenttiin vedoten. No ehkä tuo nyt oli vähän liioiteltua :) Muita " muttia" on auto, työelämä (sen verran tässä jo huomannut, että lapset eivät ole plussa työelämässä ja työkokemusta pitäisi aina vaan olla enemmän eikä se kotona kartu) ja jaksaminen kolmen pienen kanssa. En mitenkään erityisesti myöskään olla raskaana tai synnyttää. Mutta sitten näiden järkevien ajatusten takaa nousee välillä kauhea kaipuu kolmanteen lapseen. Ja vaikka toisaalta tuntuu, että ei vielä, en kovin isoa ikäeroakaan haluaisi. Ja tavarat olisi valmiina ja toisaalta olisi helppoa kestää se rankin arki nyt eikä aloittaa taas aloista. Voin siis kääntää tämän päässäni miten päin tahansa.

Onko täällä muita kolmatta haaveilevia? Tai useampaa? Miten käytännön asiat teidän ajatuksissa loksahtaa kohdalleen?

Tsemppiä kaikille miesten taivutteluun!

Vierailija
31/36 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kolmivuorotyön ihanuuksia.. mies lähti töihin ja minä käänsin vain kylkeä =) Nyt kuitenkin pystyssä, hörpin aamukahvia ja lueskelen teidän juttuja ennen kun painun koiruuden kanssa aamulenkille.

Onko teistä pillereiden syöjistä kellään migreeniä?

Mulla on ollut muutaman vuoden säännöllisen epäsäännöllisesti koviakin migreenikohtauksia, jopa kolmen päivän maratooneja, mutta onneksi yleinsä ne ovat " vain 10tunnin tuskaa" .

Mulla sattu olemaan migreeni päällä kun kävin genellä ja mainitsin asiasta. Se sanoi, että jollain pillereillä voi olla vaikutusta siihen ja ehkäisyä vaihtamalla tää voi mennä kokonaan ohi.

Mulle se oli ihan uusi tieto, mä en ole koskaan ajatellutkaan sen olevan yhteydessä mun käyttämään ehkäisyyn. Olen vain välttänyt punaviinin yms. käyttöä joiden tiedän laukaisevan migreenin.. en ole tiennyt että olen saattanut edesauttaa pahaa oloani syömällä e-pillereitä.

En millään haluaisi enää lähteä vaihtamaan pillerimerkkiä tässä vaiheessa kun kuitenkin TOIVEENA on että ihan oikeesti meiltä jää ehkäisy pois sitten parin kuukauden päästä.. tai sitten se taas siirtyy parin kuukauden päähän ja ehkä vielä kerran parin kuukauden päähän.. mut sit mä alan jo räjähtelemään ja otan kaikki keinot käyttööni. En jaksa enää pitkään sitä, että mulle annetaan toivoa ja sitten vedetään mattoa alta sanomalla, että ei nyt vielä kuitenkaan, mutta ihan pian.

Mä rakastan miestäni yli kaiken ja eläisin sen kanssa vaikka se sanois ettei koskaan aijo yrittää lasta, mutta mä en pidä siitä että ensin luvataan ja sitten otetaan takapakkia kun alkaa vastuu ja tulevaisuus pelottaa. Parempi olis sanoa suoraan, että mietitään asiaa vaikkapa vuoden päästä kun nyt hän ei ole vielä valmis sellaiseen perhe-elämään.

Täytyy sen verran valoittaa meidän elämää, että miehellä on harrastuksia jotka voivat viedä hänet pariksikin viikoksi kerrallaan pois kotoa silloin tällöin.. lähinnä keväästä syksyyn tulee näitä, mutta sitten puoli vuotta menee ihan kotosalla.

Mies on muuten kyllä tosi kiitettävästi kotona eikä juokse riennoissa joka viikonloppu vaan hän todella viihtyy kotona.

Näistä hänen reissuistaan hän kuitenkin jaksaa olla huolissaan, että miten minä jaksan kun meillä on vauva, näitä reissuja kuitenkin on luvassa vielä vuosiksi eteenpäin.

Toisekseen miehen isä on ollut paljon pois kotoa kun hän on ollut lapsi, mies ei missään nimessä halua samaa meidän lapselle.. hän haluaisi olla niin läsnä kuin mahdollista, mutta tietää itsekin että harrastukset vie aikaa ja hänen on pakko välillä olla reissussakin.

Minusta on kuitenkin ihan ok nuo reissut vaikka lapsia olisi useampikin, koska mies on tavallisesti enemmän kotona kun minä itse, vain keväästä syksyyn hän on pari, kolme pidempää pätkää pois kotoa.

Nämä reissut on kaikenlisäksi sellaisia että voisin itse lähteä mukaan kun kerran äippälomalla olisin.. mutta kieltämättä, en halua lähteä pienen lapsen kanssa pariksi viikoksi pois jonnekin.. mielummin kotona kun ei minua itseäni ahdista että mies olisi välillä reissussakin.

Ainahan se on sieltä kotiin palannut =)

Vierailija
32/36 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sane, mä kärsin migreenistä, kohtaukset alkoi sillon ku mä olin jotain 16 v. Aloin sitten 18-vuotiaana syömään pilsuja ja migreenit paheni koko ajan. 19-vuotiaasta 2 vuotta eteenpäin tein kolmivuorotyötä ja mulla oli joka kuukausi sellasia migreeni pätkiä, et päätä särki 2-3 viikkoa joka ikinen päivä, varsinki kesäisin. Siihen sit määrättiin vaikka mitä nappeja ja tehtiin kaikenmaailman nuppikuvaukset.

Sit ku alotin koulun niin kohtaukset jäi harvemmiksi kun elämänrytmi muuttui vähän tasaisemmaksi. Pillerit jäi elokuussa 05 ja kyllä nyt on huomannut miten paljon ne vaikuttaa vaikka sitä ei syödessään huomaa. Nyt 2 migreenikohtausta viimesen puolen vuoden aikana! Enää ei tarvi esto- tai kohtauslääkkeitä. On myös paljon tasaisempi olo, ei " roihahtele" niin helposti. ;)

Alunperin mun piti pitää vain jonkin aikaa taukoa pilsuista, mut nyt mä en enää halua alkaa syömään niitä. Tän ehkäisyn kans on nyt vähä kinkkistä kun mitää kierukkaa tms. en myöskään halua, kun ollaan ajateltu sitä lasta tähän vuoden sisään. Vaikiaa.. :)

Vierailija
33/36 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eppu: minä myös kolmatta haaveilen. mutta myös vähän tollainen mutta olo välillä. välillä sitä kauheesti kaipaa vauvaa ja raskautta mutta sitten yhtäkkiä miettii miten sitten tämä ja tämä toimii.

nyt tosiaan oisi helpompaa kun kaikki on valmiina ja toiset lapset vielä suht pieniä. mutta mulla nyt edessä vielä koulun käyntiä jotenka ennen sitä ei kuitenkaan voija aloittaa.

meilläkin muuten nuo vauva keskustelut on aikas yksipuolisia. puolisoni sanoo vain ettei hän voi tietää mitä haluaa joskus kahenvuodenpäästä... nyt kuitenkin suoraan sanoo että ei. minäkin nyt taktiikalla etten puhu asiasta mitään.. katsotaan lähteekö ite lämpee.

luki se toki vauva lehteä kun ostin mutta kun se ei meillä tarkoita mitään. nyt pitää lähtee hakee eskoinen kerhosta. meilläkin tässä kiireitä koko ajan nin ei oikein koneella kerkee olee.

Vierailija
34/36 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vaikee keksii aina mitä kirjottas tuohon otsikkoon...

-Eppa-:

Tervetuloa :) Ja ei mua ainakaan haittaa vaikket kerkeis usein kirjottelemaan. Itsekin seurailin tätä vauvalehden palstaa pari vuotta ennen kun nyt vasta vuoden alusta oon ahkerammin kirjotellut. Sitä vartenhan nää keskustelupalstat on olemassa että löytää itseään kiinnostavia asioita, joista voi sitten jutella muitten kanssa tai vaan lueskella mitä mieltä muut on asiasta :)

Sane:

Mulla ei migreeniä oo ollut, mutta ennen pillereitä en oikeestaan ees tiennyt mitä päänsärky on, kun ei mulla ikinä särkenyt päätä. Kun alotin pillerit niin oli sillon tällöin päänsärkyä, ehkä noin kerran kuussa mutta ei mitään monen tunnin särkyä vaan lyhyt aikasia (n. tunti). Eihän sitä tietysti voi todistaa millään että se johtu niistä pillereistä, koska nyt kun en enää syö pillereitä niin kyllä mulla edelleen särkee silloin tällöin päätä. Toivottavasti sun migreenit vähenis, voithan yrittää selittää miehelle, että sun migreenit voi johtua pillereistä, että jos voisit jo lopettaa pillerit vaikka ette ihan heti vielä rupeiskaan vauvaa yrittämään.

Nyt pitää rueta tekemään seminaari työtä, jonka pitäs olla ens maanantaina valmis...tiukkaa tekee että kerkeen tehä sen, kun viikonloppuna on miehen isän viiskytvuotisjuhlat...

Vierailija
35/36 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässy tietokoneelle kun meijän kone taas tilttailee!!kauhiasti uusia on tullu,mikä on tosi hyvä=)Minulla on ILOISIA UUTISIA nyt avokki on lämmenny ja yritys alkaa seuraavasta oviksesta!!Jee!!Se oli niin ihana kun pisti mulle kauniin runon ja perään vielä että voitaisiinko alotta pikku kakkosen teko!!Jaq mun pikku sisko odottaa vauvaa kans!!!Onpas paljon ihanaa!!Enää viikko ja ukko tulee lomalta!!Mä en nyt ole ees kerenny ikävöimään kun etsin edullista kuivausrumpu/pesukone setiä....tartee kun alkaa perheen lisäystä tekemmää!

Eppa-:oikein paljon tervetuloa!!!

Aceituna:voi miten se ukkosi niin pelkää,kuulostaa tutulta=)Meillä oli alussa samallaista mutta nyt se itsestään lämpes=)Ja hyvä että siel gynellä meni hyvin=)

Tansem83:onnea nyt uuteen kotiin!Meilläkin alkaa asunnon etsiminen kun ukko tulee sieltä lomalta ja saadaan se tiitiäinen alulleen=)

Vierailija
36/36 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsuli-79:toi kirje sun miehelle oli todella ihana ele=)onnea nyt miehen käännyttämiseen kun on jo nähtävästi ottanut jonkun näkösen askeleen kun puhuu vauva asiasta=)