Tänne kaikki, jotka tulleet raskaaksi ekasta yrityskierrosta!
Minkäikäinen olit? Tunsitko ovulaatiosi? Miten usein harrastitte seksiä ennen ovulaatiota?
Olen tässä nyt vähän liian innoissani, kun aloitettiin yrittäminen. Seksiä on ollut kp 7, kp 12 ja kp 16. Ovulaationippailut alkoivat tuntua kp 15 iltana. Kierto aika tarkasti 30-31 päivää. Mitään hormoneja en ole aiemmin käyttänyt. Olen kylläkin jo aika "iäkäs", 29-vuotias.
Kommentit (51)
27-v ja jopa epäsäännölliset kuukautiset. Ainoa, että vauvan laskettu aika saatiin vain ultrasta, kun kuukautisista ei oikein pystynyt. Kakkonen lähti yhtä helposti 29-vuotiaana. Oireita oli aika varhain, mutta kun odotin olevani raskaana, ne saattoivat olla ihan omasta päästä kuviteltuja.
Meillä nappasi viime heinäkuussa heti kun lopetin pillerit, pillereitä syöty ennen sitä kaksi laattaa aina putkkeen parin vuoden ajan. Ei mitään tietoa normaalista kierrosta tai ovulaatiosta. Seksiä oli heinäkuussa noin pari/kolme kertaa viikossa. Ikä 25.
Minä. Mut meni kesken. En tarkkaillut mitään noita juttuja.
Olin 34 tuolloin ja toista lasta yritettiin. Onnistuihan se, kahden keskenmenon jälkeen. Nyt lapsi on jo kohta 3 v.
Mun toinen raskaus alkoi ekasta kerrasta kun oltiin ilman ehkäisyä, olin juuri täyttämässä 31v.
Seksiä meillä oli melko harvoin joten tiedän tarkalleen milloin sai alkunsa, se oli ovulaatiopäivä, vaikken muistaakseni ovulaatiota tuntenut, mutta menkoista oli kulunut sopivasti aikaa.
Ja tuloksena poika, kuten taitaa useimmiten tulla jos juuri sinä ovispäivänä sekstaa. Mutta hyvä niin kun tyttö meillä jo oli, jota "tehtiin" puolisen vuotta.
Hep! Ekasta yrityskierrosta raskaaksi kaksi kertaa 22- ja 25-vuotiaana. Seksiä ovulaation aikaan ensimmäisellä kerralla kerran, toisella useammin. Säännöllinen kierto. Lisäksi molemmilla kerroilla synnytys rv 39+3. :)
Koska toiveena oli kaksi lasta, tämän jälkeen ehkäisyn kanssa on oltu jopa ylivarovaisia.
Olin 28 vee ja seksiä oli lähes joka päivä. En tiennyt ovulaatiosta ja kiertokin oli todella epäsäännöllinen, joten olin todella onnellinen kun huomasin heti olevani raskaana. Päivittäinen seksi kyllä varmasti auttoi asiaa.
Sama homma oli sitten toisellakin kerralla. Seksiä on edelleen lähes joka toinen päivä vaikka olen raskaana. Ollaan kyl aika pupuja 😂
Kolme kertaa, yksi meni kesken. Olin 33-35 v ja alipainoinen. En miettinyt ovulaatioita (tai tunnistanut niitä). Seksiä pari kolme kertaa viikossa.
Täällä yksi heti raskautunut! Tunnen ovikset kyllä aina ja kierron muutenkin. Ikää 29 ja toinen munasarja leikattu, mutta eipä se mitään näköjään haitannut. :D Olen ylpeä ja onnellinen odottava äiti. :)
Molemmissa raskauksissa tulin raskaaksi ensimmäisestä kierrosta. Eka 29-vuotiaana ja toka 39-vuotiaana.
35v ja 37v ekasta yrityksestä ( jälkimmäinen meni kesken ), 38v kolmannesta yrityskierrosta. Säännölliset kuukautiset.
Olin 27-vuotias, ensimmäinen lapsi, en tuntenut ovulaatioita, juuri jätin vuosia käyttämäni pillerit pois, niitä ennen epäsäännölliset kuukautiset, seksiä päivittäin. Enkä aluksi edes tajunnut olevani raskaana, koska vatsaa kramppasi "kuukautismaisesti" ja normaalisti kierto oli 25-35 päivän välillä. Sitten kun oli jo 38 päivä eivätkä kk:t olleet alkaneet, niin tein testin.
Kahdesti olen tullut ekat kierrosta raskaaksi. Ekalla kerralla karteltiin oviksen ympäristöä. Vauvalla oli lupa tulla, mutta olisi saanut mennä pidempäänkin. Olin alle 30. Toinen kerta oli yli 30-vuotiaana ja seksiä oli, kun oli. Molemmilla kerroilla tiesin jo viikolla 3+, että raskaana olen. Testissä taisi näkyä 3+5. Toisella kerralla oksentelu alkoi 3+2 ja jatkui 16+ viikoille asti.
Minä. Olin 19. En tarkkaillut mitään, enkä tutkaillut ovulaatiota. seksiä oli päivittäin.