Mieshuolia, neuvokaa mitä teen..
Oon ihan törkysen ihastunut yhteen mieheen. Ollaan juteltu niitä näitä mutta nähdään tosi harvoin eikä niiden juttujen aikana ole kyllä ollut mitään flirttiä. Paitsi siis jotkut jutut on olleet hänen puoleltaan semmoisia mistä voisi ymmärtää että flirttailee mutta toisaalta voisivat olla ihan normijuttujakin.
Miten mä nyt etenisin. En tiedä onko hän naimisissa/seurusteleeko. Näen häntä kerran viikossa muissa "piireissä", siis vaan äkkiseltään kohdataan, ei jutella mitään. Mä oon ihan lukossa kun näen hänet, mä olen sanonut itselleni että hymyile sille tai katso häntä edes kunnolla mutta sitten menenkin lukkoon ja katseet kohtaa äkkiä kunnes käännän pääni pois. Hemmetti kuinka tyhmää! Ja ärsyttää ihan mielettömästi tää tilanne. Jos nyt saisin rohkaistua itseäni ja katsoisin häntä pidempään, hymyilisin ja moikkaisin, niin mitä jos hän onkin varattu?? Teenkö itsestäni pellen? Miten tämmöiset asiat hoidetaan, en muista enää!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
No anna palaa.. rohkeesti vaan juttelet ja katsot silmiin :D
Kuulostaa maailman vaikeimmalta asialta :D Pelottaa niin paljon se torjutuksi tuleminen. Se kerran viikossa kohtaaminenkin on sellanen pikainen, mun pitäis juosta sen perään kun se kävelee mun ohi. Arvatkaa vaan kuinka monta kertaa olen toivonut ettei se menisikään ohi vaan tulisi itse juttelemaan? Ei tuu kyllä tapahtumaan ainakaan jos jatkan tätä jänishousumeininkiä.
Oon toi 1..eli voin sanoa, ettei täällä suomessa
kukaan mies yleensä tee alotetta.. naisten on oltava tosi aktiivisia jos meinaa saada jotain
actionia aikaseksi.. torjutuksi tuleminen on aina mahdollista,
mutta sen yli pääsee jos niin huonosti käy...
Käy mielessäsi tapaaminen tai kohtaaminen läpi moneen kertaan ja toteuta se hymy ja
silmiin katsominen..sitten seuraavalla kerralla taas jne.. kyllä se siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Oon toi 1..eli voin sanoa, ettei täällä suomessa
kukaan mies yleensä tee alotetta.. naisten on oltava tosi aktiivisia jos meinaa saada jotain
actionia aikaseksi.. torjutuksi tuleminen on aina mahdollista,
mutta sen yli pääsee jos niin huonosti käy...
Käy mielessäsi tapaaminen tai kohtaaminen läpi moneen kertaan ja toteuta se hymy ja
silmiin katsominen..sitten seuraavalla kerralla taas jne.. kyllä se siitä :)
Kiitos rohkaisusta :) Mutta mitä hittoa mä sitten teen jos oon eka tuhat kertaa hymyillyt ja tuijottanut sitä, tajuaakoan miehet edes että vois olla kiinnostunut? Ihastuminen on kyllä peräaukosta.
No anna palaa.. rohkeesti vaan juttelet ja katsot silmiin :D