Mies 29v + 1v miettii; syyllisyydentunne yöelämässä
Pari päivää sitten kun olin ulkona, sain melko paljon huomiota.
Kahden naisen porukka kävi esittäytymässä ja pyysi minua tanssimaan kanssaan ja tietysti kehui paitaa. Toinen heistä myös otti aika paljon fyysistä kontaktia mutta toisaalta he tuntuivat liittyvän johonkin miesporukkaan löyhällä tavalla. Joku paljon isompi naisporukka ilmestyi myös puun takaa ja raahasi minut väkivalloin tanssimaan.
Sen lisäksi joku varatulta vaikuttava nainen sipaisi haarojani kaksi kertaa ja myös polvistui eteeni hivellen jalkojani, mikä tuntui aika nolostuttavalta koska hänellä oli joku miesseuralainen.
Tuon viimeisen voi käy jättää pois laskuista mutta minulle tuli hirveän syyllinen ja epäonnistunut olo, koska pelkäsin antaneeni vääriä signaaleja ja tehneeni pettymyksen sellaisille naisille, jotka saattoivat olla täysin kunnollisia, rakastettavia ja keräsivät ehkä kaiken rohkeutensa lähestyäkseen minua. On vähän sairasta tuntea tällä tavalla, koska enhän minä varsinaisesti ole vastuussa toisten onnellisuudesta ja sen lisäksi olisi epärealistista kuvitella olevani kenellekään se ainut vaihtoehto mutta tuollainen tunne silti tulee. Samana alkuiltana lähestyin myös kadulla tuntematonta naista ja pyysin häntä lähtemään tanssimaan kanssani, mutta vähemmän yllättävästi hänellä oli muuta tekemistä.
Olen miettinyt että minun pitäisi ehkä kantaa mukanani jotakin lappua, johon olisin kirjoittanut lyhyesti haasteistani ja vaikeuksista sekä josta kävisi ilmi kiinnostus keskustelemiseen meluttomassa ja kiireettömässä ympäristössä, vaikka aika monessa tapauksessa tuo varmasti epäonnistuisi koska ilmeisesti monien naisten mielestä (tai tiedostamattomasti) kaiken pitäisi tapahtua sutjakkaasti yhdessä illassa ja seuraavana aamuna nopeat ovat jo syöneet hitaat.
Kommentit (56)
Sä oot sairaalla tavalla mielenkiintonen. Harmi ku liian nuori mulle.
Kirjoitin aiemmin, etten tajua miksi tunnet syyllisyyttä, niin miksi, vastaisitko? :)
Mitä jos kävisit vaikka kirkon sinkkuilloissa, olit sitten uskovainen tai et. Noi baarit ei taida olla sun juttusi ja harvoin sieltä känniläisten joukosta mitään parisuhdetta edes löytää.
Todennäköisesti olit itse käyttäytynyt niin omituisesti, että tanssiinhaut, raahaamiset ja haarusten sivelyt olivat pelkkää pilaa ja kylähullulle naureskelua.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aiemmin, etten tajua miksi tunnet syyllisyyttä, niin miksi, vastaisitko? :)
Ketju poistettiin kun vastasin.
Siis tunnen syyllisyyttä vääristä signaaleista ja odotusten pettämisestä jos niitä odotuksia siis on. Ei voi tietenkään tietää tarkkaan kuka haluaa vain vähän huomiota, hytkymisseuraa tanssilattialle jne. ja kuka jotakin enemmän. Toki varmaan myös itsesääliä on mukana eli pettymystä siihen ettei osaa toimia tehokkaammin oman onnen eteen.
Ei kukaan piloillaan käy kimppuun, tai ainakaan useampi. Ihmiset on yleensä empaattisia kylähulluja kohtaan? Ei siis että ap ois semmoinen, mutta en usko että piloillaan. Voihan ap olla esim hyvännäköinen, vaikka onkin vähän omituinen yleensä?
Jaa pedofiili Mies 29v+1 tyypillä taas maniavaihe päällä ja tarinat luistaa. Kohta tulee taas se lasku ja tyypistä ei kuulu viikkoihin mitään.
...ja sitten heräsit herätyskellon pirinään.
Ei tarvitse tuntea syyllisyyttä tuollaisesta, ole huoleti!! :) Ensi kerralla vedä sivummalle ja kerro, että tahtoisit tutustua jossain rauhallisemmassa paikassa.
Minä olen aika villi yöelämässä ja käyn tanssittamassa kivannäköisiä poikia vailla kummempia taka-ajatuksia, joten tällainenkin mahdollista. Mutta useimmat lähestynevät vain aidon kiinnostuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa pedofiili Mies 29v+1 tyypillä taas maniavaihe päällä ja tarinat luistaa. Kohta tulee taas se lasku ja tyypistä ei kuulu viikkoihin mitään.
Olen sairaslomalla. Vointini on ollut huonompi kuin aikoihin mutta kuntoutan itseäni aktiivisesti.
Minulla ei ole diagnosoitu mitään parafiliaa saati sitten epäilty mistään rikollisesta seksuaalisesta toiminnasta, mutta sehän on sinulle sivuseikka. Mitähän sinun papereissasi mahtaakaan lukea.
Jaa, syytellä saa tuntematonta ties miten törkeästi, mutta puolustusviestini poistettiin? En tiedä tietenkään taustoja, mutta tämän keskustelun peruseella törkeää epäillä mistään omituisesta, kun ap kerran on kiinnostunut ihan täysi-ikäisestä seurasta aloituksen perusteella??
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan piloillaan käy kimppuun, tai ainakaan useampi. Ihmiset on yleensä empaattisia kylähulluja kohtaan? Ei siis että ap ois semmoinen, mutta en usko että piloillaan. Voihan ap olla esim hyvännäköinen, vaikka onkin vähän omituinen yleensä?
On kahta lajia kylähulluja: harmittomalta vaikuttavia ja sitten niitä, joiden silmistä ja käytöksestä paistaa arvaamattomuus ja tasapainottomuus. Jälkimmäisiä varotaan, eikä heitä kohtaan löydy empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti olit itse käyttäytynyt niin omituisesti, että tanssiinhaut, raahaamiset ja haarusten sivelyt olivat pelkkää pilaa ja kylähullulle naureskelua.
Totta. Tämä saattaa olla erittäin todennäköinen vaihtoehto, kun naisista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tuntea syyllisyyttä tuollaisesta, ole huoleti!! :) Ensi kerralla vedä sivummalle ja kerro, että tahtoisit tutustua jossain rauhallisemmassa paikassa.
Minä olen aika villi yöelämässä ja käyn tanssittamassa kivannäköisiä poikia vailla kummempia taka-ajatuksia, joten tällainenkin mahdollista. Mutta useimmat lähestynevät vain aidon kiinnostuksen vuoksi.
Kiitos kannustuksesta. Tuo sivulle vetäminen on vain vähän vaikeaa silloin kun on monta naista paikalla ja pitäisi yrittää osata huomioida kaikkia.
Kaksi kertaa tänä keväänä olen heittänyt illan päätteeksi tuon repliikin rauhallisemmasta paikasta ja saanut sitten pakit heti sen jälkeen, vaikka toisessa tapauksessa nainen oli todella flirtti ja kiinnostuneen oloinen. Tietysti saatoin siinä illan aikana tehdä jotakin, mikä tappoi kiinnostuksen.
No hirveitä naisia sitten olette/tunnette. En koskaan ilkeilymielessä lähentelisi ketään.
Eli tämä kirjoittaja on usean kerran pettynyt ja jäänyt pitkälti vaille tervettä kuvaa parisuhteesta ja naisista? Näin päättelen tästä ja joistain toisista ketjuista. Enpä voisi kovin monelle muulle lämpimämmin toivoa jotain keväistä rakkaussuhdetta! Vaikuttaa kuitenkin empaattiselta ihmiseltä, eikä miltään hirviöltä joka ei ansaitsisi mitään hyvää.
Tietynlainen ujouden ja kokemattomuuden tuoma "kömpelyys" on oikeasti aika monille turn offin sijaan turn on. Luulen paikan vaikuttavan ihan eniten siihen, millaisia ihmisiä on vastassa. Eli suosittelisin ap:lle jotain lempeämpää paikkaa tutustua kivoihin naisiin. Oletko kokeillut nettideittejä?
Suomi24 on taas alhaalla, mutta kun tulee takaisin ylös niin kannattaa googletella "suomi24 mies1985" niin näkee tämän tyypin mielenlaatua enemmänkin. Todella empaattinen herrasmies tosiaankin.
ÄKkiä selasin suomi24-viestejä ja kamalin tähän mennessä oli väite, ettei nainen pidä/halua/nauti seksistä. Sehän ei ole totta. Kamalaa, että hän luulee (luuli?) niin. Selaan lisää jos vaikka löydän jotain joka tekee epäempaattisen hänestä.
Kaikki lukemani jutut ovat vähän omituisia, katkeran oloisia? Ja aika kauan sitten kirjoitettuja. Ap?
Lääkkeet!