Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-palstan takia hyvän ystävän menetin! :(

Vierailija
29.03.2016 |

Netissä on joku kumma tyyppi joka ei käytä minusta mitään muuta nimeä kuin "Asperger" ja keksii minusta perättömiä juttuja, että minulla olisi muka porttikielto kauppaan ja että uimahallissa valvoja olisi kieltänyt minua käyttämästä vesiliukumäkeä koska "se on lapsille tarkoitettu". Porttikiellon kauppaan saa varastamisesta eikä minun tapoihin kuulu varastella ja toiseksi se liukumäki mikä täällä päin on uimahallissa niin siitä saa laskea ihan kuka vaan, se on iso liukumäki josta laskee myös aikuisia, ei ole asetettu siihen mitään ikä yms rajoituksia. Tietysti joku voi olla kateellinen siitä kun kehtaan tässä iässä vielä laskea liukumäkeä ja itsekin haluaisi mutta ei kehtaa kun kokee että on siihen liian vanha yms niin siksi kiusaa tuolleen että netissä valehtelee tuolla tavalla. Totuus on, että tuo ihminen valehtelee, minulla ei ole porttikieltoa mihinkään kauppoihin, ei ole koskaan ollutkaan ja toiseksi ei myöskään uimahallissa ole mikään valvoja kieltänyt laskemasta mistään vesiliukumäestä. Tuo on jonkun kiusantekoa eikä pidä uskoa niitä juttuja, se ihminen valehtelee. Onneksi tuollaiset jutut on aika pian sieltä netistä poistettu sen jälkeen kun ne on sinne tullut.

Se oli kuitenkin ikävää viime vuonna tai siis tuossa vähän yli vuosi sitten kun menetin ystäväni netissä olleitten juttujen takia. Minua oli kiusattu netissä ja olin niin vihainen että kirjoitin asiasta blogiin aika uhkaavasti. Sitten huomasin, että yksi minun hyvä Facebook-kaveri ja ystävä oli kadonnutminun kaverilistalta ja joka vieläkään ei halua olla minun kanssa tekemisissä ja syynä on se, mitä aiempaan blogiin kirjoitin nettikiusaajistani. Kannattaa miettiä ennen kun kiusaa netissä, minä menetin nettikiusaamisen takia yhden hyvän ystävänkin jopa. Mutta ei tämä kovin suuri vahinko ole, koska tämän jälkeen kun hänet menetin, sain paljon uusia ystäviä lisää ja minulla on nyt enemmän ystäviä ja kavereita kuin silloin. Paljon enemmän.

Semmoista oon haaveillut, että minulla kun on täällä kaksi polkupyörää joista toinen on varapyörä, niin jos Jaana tulisi käymään luonani, niin me otettas Jaanan kanssa pyörät alle ja menisimme pyörillä vaikka Vesikkoon eli siihen uimahalliin missä on se vesiliukumäki, niin sinne menisimme ja uisimme siellä ja laskisimme myös vesiliukumäestä. Varmasti Jaanakin tykkäisi siitä liukumäestä. Se on iso liukumäki ja siihen mahtuu aikuinenkin ihminen hyvin ja siinä saa aika hyvät vauhdit. Minä ajattelin taas mahdollisesti vaikka ensi viikolla mennä taas sinne Vesikkoon ja laskea sitä liukumäkeä siellä. Siinä on niin hyvät ja mahtavat vauhdit :) Myös jonkun muunkin ystävän kanssa joka vaan minun luokse yöksi tulee niin voidaan ottaa ne pyörät alle ja lähteä käymään jossakin ihan missä vaan.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanajärjestyksellä väliä ei ole juu.

Vierailija
22/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tulivat homot, ateistit ja muut syntiset riuhumaan tähän ketjuun!

T. Pastori

Mikäs Peräkylän lestadiolaispastori sieltä huutelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohotan sinulle maljan piimää.

Minä kohotan lasin jaananmaitoa

Vierailija
24/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanajärjestyksellä todellakaan väliä! Mene sinä muualle siitä!

Vierailija
25/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pastori

Mene Helvettiin siitä kyselemään! Kohta sinne kuitenkin päädyt! Tuollaisia syntisiä ei jaksa katsella kukaan!

T. Pastori

Vierailija
26/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna, koska alkaa ripulipaska lentämään? Lensikö Kakkapentu jo?

Vierailija
27/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pastori

Mene Helvettiin siitä kyselemään! Kohta sinne kuitenkin päädyt! Tuollaisia syntisiä ei jaksa katsella kukaan!

T. Pastori

Puheesta päätellen ilmiselvä lestadiolainen/baptisti tms.

Vierailija
28/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Westboro Baptist Church?

Vierailija
29/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvä ystävä tainnut olla kuin sun päässäs.

Vierailija
30/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin hyvä ystävä tainnut olla kuin sun päässäs.

Mitä yrität vihjailla!

Vierailija
31/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger ei oo magee!

Vierailija
32/45 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mut täält on paperi loppu

Vierailija
33/45 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paperi loppui? Mitä se liittyy tähän asiaan?

Vierailija
34/45 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiattomaksi mennyt moni vastaus! Teistä on näköjään hyväksyttävää laittaa toinen menettämään ystävänsä! Jaahah vainiin! Mutta lupekaapä tämä:

Kiitos Jeesukselle Leevistä! Raamatussa sanotaan myös jossakin sanan kohdassa, että "Jumala kattaa sinulle pöydän sinun vihollistesi silmien eteen." Niin on nyt käynyt, että monet ihmiset ketkä kiusasivat ja syrjivät minua eivätkä halunneet minun olevan lapsensa kanssa missään tekemisissä, näkevät tästä blogista kun kerron, että elämääni ilmestyi perhe jonka lapsen kanssa saan olla tekemisissä ja ne ihmiset punastuvat häpeästä tätä katsellessaan.

Tiedän että monet teistä eivät halua aspergerin hoitavan lapsia, eikä saisi asperger edes tavata yhtään lasta. Tuntuuko teistä nyt pahalta? Hävettävätkö puhenne? Oletteko jo pyytäneet anteeksi? Syytä olisi! Nyt näette olleenne väärässä!

Vierailija
35/45 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä punastun häpeästä! Anteeksi! Voit sinä hoitaa vauvaani!

T. Kellikki

Vierailija
36/45 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tosi järkyttynyt sun kohtelusta täällä ja tosta et saanu hoitaa vauvoja!

Vierailija
37/45 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta missä on mies maalta? :'D

Vierailija
38/45 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maalta ei enää käy täällä. Hän kyllästyi aspergerin jatkuvaan kiusaamiseen kehitysvammaisten taholta!

T. Helsingin tyttö

Vierailija
39/45 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeeksi meni tämäkin ketju!

Vierailija
40/45 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä!