Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on eri näköinen kuin muut perheenjäsenet :(

Vierailija
29.03.2016 |

Mieheni on ihan suomalainen ja itse olen kotoisin Etelä-Amerikasta. Olemme molemmat aika tummia ja mulla on myös kihara tukka, joka on periytynyt myös kahdelle lapselleni. Yhdelle lapselle ei taas ole periytynyt sitä eikä melkeinpä yhtään mitään meistä kummastakaan. Hän on ihan vaalea ja hänellä on myös ohut, vaalea tukka. On vasta taapero, mutta olen jo saanut kuulla noin miljoona kommenttia, miten hän ei näytä yhtään meiltä ja vitsailtu, miten tuo ei ole kyllä isänsä lapsi. Tuntuu pahalta lapsen puolesta, jos saa isompana kuulla miten ei näytä yhtään meiltä muilta :( Onko muilla samanlaisia erinäköisiä lapsia? Miten he ovat ottaneet erinäköisyytensä vanhempana?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole kiinnostanut, näyttääkö samalta vai eriltä.

Vierailija
2/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tee lapsesta yhtään huonompaa, joten mielipiteistä ei kannata välittää. Sama esim adoptoiduilla lapsilla. Eihän tuo yleistä ole mutta ei täysin harvinaistakaan. Tunnen pariskunnan (valkoisia) joiden lapsi oli kuin kahden aasialaisen ihmisen aikaansaannos. Hämmentävää ainakin alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who cares! Et voi tietää miltä se näyttää aikuisena. Voi tulla vaikka Sauli Niinistön näköä.

Vierailija
4/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tämä mahdollista missä perheessä vain...

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/teemu_selanteen_…

Vierailija
5/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testatkaa lapsen isyys, siis vaikka se selvää olisikin. Sitten voitte näyttää lapun, loppuupahan ilkeämieliset puheet ennen kuin lapsi on ymmärtävässä iässä.

Vierailija
6/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No häh? Kyllähän Teemun ja Sirpan penskat on kaikki ihan samasta puusta veistettyjä. Ap:lle: ymmärrän huolesi. Opeta lapsi vanhemmiten olemaan välittämättä ihmisten kommenteista. 

Vierailija
7/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä niiden muiden ihmisten kommenteilla on? Ihmiset sanovat kaikenlaista, ei sitä kannata itseensä ottaa. Älkää missään nimessä vaan sitä lapselle näyttäkö, että teitä harmittaa se miten eri näköinen hän on kuin muut sisaruksensa, koska se jos mikä pahoittaa lapsesi mielen. Älä huomioi niitä päivittelijöitä ja nenäänsä asioihinne työntäviä tyyppejä ollenkaan vaan jatkakaa elämäänne samaan tapaan kuin ennenkin, toisten kommentit kannattaa antaa mennä toiesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
8/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta meni pointtisi ohi nyt ihan kokonaan, siis mitä ihmeellistä tuossa oikein on? Minun mielestäni kukaan noista Selänteiden lapsista ei näytä toisistaan poikkeavalta, kaikilla heillä on samantyyppiset piirteet kasvoissa.

Vierailija
9/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ole vaihtunut sairaalassa vauvat?

Kysypä sairaalasta, että onko kukaan tiedustellut samasta asiasta heiltä?

Vierailija
10/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat vaihtuneet. Ihan normaalia suomessa.

Vierailija
11/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta meni pointtisi ohi nyt ihan kokonaan, siis mitä ihmeellistä tuossa oikein on? Minun mielestäni kukaan noista Selänteiden lapsista ei näytä toisistaan poikkeavalta, kaikilla heillä on samantyyppiset piirteet kasvoissa.

Heh heh, vanhin lapsi on kuin ilmetti Kariya (joka oli siis nuoren Selänteen bestis ja ketjukaveri aikoinaan Anaheimissa).

Vierailija
12/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa on samannäköinen kuin "samin" (miehesi) mummon/vaarin näköinen

Vierailija
13/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutama vuosi sitten oli juttua lehdessä kun kaksi täysin tummaihoista ihmistä, joilla ei tiedossa aiemmissa sukupolvissa vaaleaihoisia sukulaisia, saivat täysin valkoihoisen lapsen, joka ei ollut albiino. Kaikki on mahdollista

Vierailija
14/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi perheen outolintu! Kaikki muut perheenjäseneni ovat luonnostaan mustatukkaisia ja sinisilmäisiä, heillä on luonnostaan tumma suora tukka ja pitkähkö ruumiinrakenne. Itse olen lyhyt, siro ja vihreäsilmäinen, hiukseni ovat vaaleat ja kiharat. En muistuta perheenjäseniäni tippaakaan. Ei ole ikinä häirinnyt. En usko että lastasikaan tulee häiritsemään ellet istuta kyseistä asennetta häneen.

Vierailija
15/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptiot afrikasta pitäisi kieltää

Vierailija
16/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, vanhin lapsi on kuin ilmetti Kariya (joka oli siis nuoren Selänteen bestis ja ketjukaveri aikoinaan Anaheimissa).

Juu:D

Ja tyttö on ihan isänsä näköinen, valitettavasti.

Vierailija
17/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmat vanhemmat vaaleahiuksisia ja sinisilmäisiä. Samoin sisarukset. Itse taas olen ruskeasilmäinen ja tummahiuksinen. Niin on mun isoäitikin. Ei ole mitenkään vaikuttanut, vaikka "oudolta" näytänkin verrattuna vanhempiini ja sisaruksiin. :D

Vierailija
18/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla vanhemmillani on ruskeat/lähes mustat hiukset. Minun hiukseni ovat ihan vaaleat. Ei ole koskaan edes tullut mietittyä, että tässä pitäisi hiustensa väristä alkaa stressiä ottamaan.

Vierailija
19/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole niin tarkkaa kenen vauva sieltä sairaalasta lähtee mukaan, kunhan nyt jonkun antaa.

Vierailija
20/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin edes lapset ovat vanhempiensa näköisiä, sillä usein geenit hyppäävät yhden sukupolven yli.

Meillä keskimmäinen lapsi ei ole meidän näköisensä, mutta on kuin identtinen kopio veljestäni, niin ulkonaisesti, luonteeltaan ja ääneltään ja veljeni on taas ukkinsa näköinen ja oloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme