Lapseni on eri näköinen kuin muut perheenjäsenet :(
Mieheni on ihan suomalainen ja itse olen kotoisin Etelä-Amerikasta. Olemme molemmat aika tummia ja mulla on myös kihara tukka, joka on periytynyt myös kahdelle lapselleni. Yhdelle lapselle ei taas ole periytynyt sitä eikä melkeinpä yhtään mitään meistä kummastakaan. Hän on ihan vaalea ja hänellä on myös ohut, vaalea tukka. On vasta taapero, mutta olen jo saanut kuulla noin miljoona kommenttia, miten hän ei näytä yhtään meiltä ja vitsailtu, miten tuo ei ole kyllä isänsä lapsi. Tuntuu pahalta lapsen puolesta, jos saa isompana kuulla miten ei näytä yhtään meiltä muilta :( Onko muilla samanlaisia erinäköisiä lapsia? Miten he ovat ottaneet erinäköisyytensä vanhempana?
Kommentit (22)
Meillä taas miehen isän ruumiinrakenne hyppäsi miehen yli nuorempaan tyttäreen ! On pitkä sekä vanttera, kuten pappansa.
mies on siis 170cm, ei hintelä mutta hoikka.
isänsä on ehkä 190 cm ja kropaltaan "leveämpi"
No kaikki ihmettelee, jos lapsi ei muistuta vanhempiaan. Jos siitä ei kukaan ole koskaan kommentoinut, niin harvainaisen hienotunteisessa seurassa olette olleet. Ihmiset nyt yleensä möläyttelee tollasia asioita ja ihan vaan vahingossa tietty...