Ootko saanut pakit sen takia, että sulla on lapsia?
http://www.sinkuille.fi/lapsettomilla-naisilla-lahtokohtaisesti-enemman…
Asia rupesi tuoreen yh:na mietityttämään luettuani artikkelin.
Kommentit (29)
Kyllä myös ns. korkean statuksen miehet/naiset hankkivat lapsia ja eroavat. Tuntemillani lapsia omaavilla, korkeakoulutetuilla naisilla ei ole ollut mitään vaikeutta löytää seuraa -onhan vastaavilla miehilläkin lapsia. Päinvastoin, yksi mies juuri sanoi, että treffailu on rentoa, kun molemmilla on jo lapsia ja etsitään oikeaa sielunkumppania eikä viime hetken kiireessä lapselle isää tms. Ps. Monilla neljäkymppisillä on jo isot lapset, jopa lähes täysi-ikäiset.
Miehenä sanoisin, että riippuu naisesta ja elämäntilanteesta, milloi ja kenen kanssa lapset on tehty. Useammalle miehelle lapsia tehneet ei ole vakavasti otettavia.
Tulin raskaaksi 20-vuotiaana. Moni mies tuntuu pelästyvän kun sanon että on lapsi, mutta helpottuvan siitä kun lapsi on jo 8. Itse en halua isoa perhettä, inhoan melua. Yksi lapsi kumppanilla olisi ehkä ok, jos mies ei odota minun pitävän huolta siitä. Voisin olla ok aikuinen ystävä, mutta en usko että musta riittäisi äidiksi muille lapsille.
Olen. Tosin nyt olen jo kymmenettä vuotta naimisissa kyseisen pakkien antajan kanssa ja yhteinenkin lapsi on nykyään :).
Linda 86 kirjoitti:
http://www.sinkuille.fi/lapsettomilla-naisilla-lahtokohtaisesti-enemman…
Asia rupesi tuoreen yh:na mietityttämään luettuani artikkelin.
Hmm.. Yksi nuori luultavasti itse lapseton portsari ei halua naista, jolla on lapsia -> suurin osa miehistä ei halua naista, jolla lapsi. Yksikään nainen ei todennut haluavansa miestä, jolla lapsia -> suurimmalle osalle naisista kelpaa mies, jolla lapsi.
Hieno kirjoitus päästä vedettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, hassua että koira on yhtä paha miinus kuin lapsi.
Koiran omistaminen kertoo kiltistä ja eläinrakkaasta luonteesta, vastuuntunnosta ja liikunnalisuudesta. Käsittämätöntä mikä siinä on miinusta?
Jos on koirille allerginen? Koira-allergikkokin voi silti pitää koirista ja koiraihmisistä. Mutta voi mennä ylisepääsemättömäksi siinä vaiheessa, jos pitäisi asua samassa asunnossa koiran kanssa.
En haluaisi miestä, jolla lapsia. Minulla ei ole lapsia. Kuitenkin todellisen aarteen kohdalla voisin joustaa. Mutta jos mies olisi yh-isä, ei missään nimessä. Tämä on ristiriitaista, koska en haluaisi miestä, jolla lapset ovat todella usein ja paljon. Toisaalta, en voisi arvostaa ihmisenä miestä, joka ei ole isä itse haluamilleen lapsille. Eli parempi kun pysyn lapsettomissa.
Monet miehet ei halua toisen miehen lapsia vaan omia ja uusiossa ei ole vaihtoehtoja
Olen 41 kahden lapsen isä. Jos ikäiselläni naisella ei ole lapsia, niin haluan tietää syyn. Niitä on hyviä ja sitten huonoja, esim. vela ei pääse jatkoon, arvomme ovat niin erilaiset. Parasta tietysti olisi, jos lapset olisi jo isoja eikä minun tarvisi olla mikään isän korvike, vaan suhde olisi kaverillinen.