Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko saanut pakit sen takia, että sulla on lapsia?

Linda 86
29.03.2016 |

http://www.sinkuille.fi/lapsettomilla-naisilla-lahtokohtaisesti-enemman…

Asia rupesi tuoreen yh:na mietityttämään luettuani artikkelin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton nainen on aina korkeammalla kuin yh. Ne jotka eivät lapsetonta naista saa joutuvat tyytymään katkeriin yh-ämmiin ja heidän kakaroihinsa. Yh-mammoissa on se hyvä puoli että sellaisen saa yleensä helposti, mutta eroon ei pääse enää yhtä helpolla.

Vierailija
2/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ainakin yksi syy olla että esim 35v 2den yh tapaa 35v lapsettoman miehen

Mies haluaisi ainakin yhden oman lapsen ja nainen ei enää lisää lapsia ja se uusi mies tajuaa ja ymmärtää tämän .

Jollain on vielä vaikea ex puoliso jonka kanssa ne lapset on hankittu , joten EI KIITOS !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24 ja ainakin tässä iässä yh:t on monelle täys ei omassa kaveriporukassa. 10 vuoden päästä tuskin enää paljon vaikuttaa? Itse olen nainen, mutta en ottais kyl miestäkään, jolla jo lapsi.

Vierailija
4/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo asiasta minkäänlaista kokemusta. Ajattelen vain, että hankin lapsia sellaisen kanssa jonka kanssa sitten elän perheenä. Mutta eihän sitä voi koskaan ennustaa milloin jää yh:ksi...

Vierailija
5/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne yh:t kelpaa taas kolmenkympin jälkeen, nuoremmat lapsettomat katsovat ensisijaisesti muita lapsettomia.

Vierailija
6/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hassua että koira on yhtä paha miinus kuin lapsi.

Vierailija
7/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoo lähes yhtä paljon mitä lapsi ja kun entinen koira kuolee, kohta otetaan taas uusi.

Vierailija
8/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olin eronnut ja tutustuin yhteen miehen lavatansseissa. Muutamia kertoja tapasimme siellä, sitten menimme syömään tms. Kerroin sitten että minulla on yksi lapsi. Hän vastasi ettei sittenhalua enää jatka tapailua.

Vierailija
9/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Olin eronnut ja tutustuin yhteen miehen lavatansseissa. Muutamia kertoja tapasimme siellä, sitten menimme syömään tms. Kerroin sitten että minulla on yksi lapsi. Hän vastasi ettei sittenhalua enää jatka tapailua.

Miksi tuhlasit miehen ja omaa aikaasi pimittämällä tärkeää tietoa parisuhteen kannalta?

Vierailija
10/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta olen antanut useita pakkeja lapsien takia. En tahdo miehelläni olevan riippakiviä jotka sitoo vittumaiseen exään. Lisäksi kavereiden uusperheitä seuranneena se exä yleensä olettaa ettei äitipuolella ole sananvaltaa lapsien asioihin ja mies yleensä tukee exää tässä asiassa. Joten ei kiitos.

Vierailija
11/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas monella tuntemallani miehellä ja naisella on entuudestaan lapsia, ja puolisko on löytynyt. Kysymys varmaan onkin lähinnä siitä, haluaako jompi kumpi "lisää" lapsia. Tässäkin asiassa pitäisi näkemysten täsmätä.

Vierailija
12/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi että minulla on lapsia ja tapaili mua silti. Kun hän tapasi lapseni niin siihen loppui se suhde lauseeseen: "En mä tiennyt et ne olisi tollasia! " Kiva kiitti, heippa. TTYN

Vierailija
13/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseni ainakin vannoo että ei haluaisi muiden lapsia kasvattaa ominaan. Hänen eksänsä hankkiutui sinkkuna paksuksi?! Mieheni ja sen koko kaveriporukka usein miettii että kuka senkin enää huolii? Koko lääni tietää millainen lortto kyseinen nainen oli alkuraskaudesta, antoi monille ja sanoi seksin JÄLKEEN että on raskaana ja etsii isäehdokasta!

Korkeasti koulutettu äiti siis kyseessä.

Yleisesti yh status varmaan laskee pisteitä keskimäärin markkinoilla, mutta toisaalta se voi auttaa löytämään just sen oikean. Joku voi pelätä etukäteen rankkaa pikkulapsivaihetta ja olla vain iloinen siitä että se on jo ohi kun itse astuu kuvioihin.

Vierailija
14/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle lapsi olis ylitsepääsemätön este mutta koira vain plussaa.

Olen vasta 22, enkä halua vielä reiluun viiteen vuoteen lapsia. Enkä ole yhtään samalla aaltopituudella jonkun kanssa joka alle 25v on niitä tehnyt.

Koiran omistaminen kertoo kiltistä ja eläinrakkaasta luonteesta, vastuuntunnosta ja liikunnalisuudesta. Käsittämätöntä mikä siinä on miinusta?

Vierailija
15/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi miestä jolla ei ole lapsia sillä minulla itselläni on lapsia.

Toki määräkin ratkaisee, enemmän kun 2-3 on jo aika paljon, riippuu myös iästä ja asuvatko vielä isänsä kanssa vai ei ja miten paljon vaikuttavat isänsä elämään.

Mutta mies jolla itsellä ei ole lapsia ei ehkä ymmärrä miksi tulen aina asettamaan lapseni kaiken edelle.

Tosin, olen jo 40v, ja kun olin 25v, ajattelin asiasta täysin eri lailla :-)

Vierailija
16/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa.. Itse kun sain lapseni parikymppisenä ja nyt kun ne ovat lentämässä pesästä, en todellakaan ottaisi pienten lasten yh-isää tässä tilanteessa. Haluan kumppanin jonka kanssa voin harrastaa ja matkustella, en enää pikkulapsisirkusta ja eksiä kolkuttelemaan oven taakse. Aikansa kutakin.

Vierailija
17/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa ikäluokassa (~40-v.) on niitä eronneita isiä myös ihan yhtä paljon, joten en ole saanut pakkeja lasten vuoksi. En seurustele lapsettomien miesten kanssa, koska on helpompaa olla ihmisen kanssa joka tietää mitä lapsiperhearki tarkoittaa. Lapsettomat miehet ei pääse jatkoon, sori.

Vierailija
18/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuhlasit miehen ja omaa aikaasi pimittämällä tärkeää tietoa parisuhteen kannalta?

Tuhlasin siis noin 2-3vkoa? Huh huh.

Vierailija
19/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon kai saanut pakit lapsen takia, tosin ko. miehen kanssa ollaan tekemisisssä päivittäin, vietetään vapaa-aikaa yhdessä ja harrastetaan seksiä. Mies on tavannu mun lapsen useasti ja tulevat toimeen hyvin keskenään. Mutta ei siis seurustella tai mitään sellasta, koska mulla on lapsi ja siitä johtuen eri elämätilanne miehen kanssa.

Ja ylempiin kommenttina: Mulle suurempi turn off on ne saamarin rakit, joiden mukaan pitää elää.

Vierailija
20/29 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhlasin siis noin 2-3vkoa? Huh huh.

Siinä on 2-3vkoa liikaa miehelle, joka ei halua lapsellista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä