Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni seksiseura sivustolla

Vierailija
29.03.2016 |

Mieheni jäi kiinni! Katsoin selaushistoriaa ja löysin monta hakua seksikumppani.net sivustolle. Mieheni ilmoituksessa on kuva hänen munastaan jonka hyvin tunnistin ilmoituksesta. Ei voi olla kyseessä kenenkään muun ilmoitus. Otanko seurantaan, pitäisikö vastata ilmoituksern ja nöyryyttää pahasti?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustele miehesi kanssa rakentavasti, syy voi olla syvällä parisuhteessa tai pienestä kiinnni kuten väärästä suihinotto tavasta. Meillä se oli kiinni siitä kun hampaani osui miehen penikseen ja siksi kävi sekstaamassa vieraan kanssa. Nyt osaan imeä ja kaikki on hyvin.

Kiitos päivän parhaista nauruista !

Naura vain mutta onko sinulla ees taidot hallussa?

Vierailija
42/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustele miehesi kanssa rakentavasti, syy voi olla syvällä parisuhteessa tai pienestä kiinnni kuten väärästä suihinotto tavasta. Meillä se oli kiinni siitä kun hampaani osui miehen penikseen ja siksi kävi sekstaamassa vieraan kanssa. Nyt osaan imeä ja kaikki on hyvin.

Voi herranjestas :D

Pettäminen ei johdu seksin vaan rakkauden puutteesta. Tästä oli tutkimuskin vähän aikaa sitten, olisiko hesarissa ollut.

Samalla logiikalla seksi ilman rakkautta ei ole pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nää jotku kommentit ihan tosissaan heitetty? Mikä vittu sellanen suhde on missä mies pettää jos nainen ei käytä seksiasuja joka päivä ja ota poskeen kymmenen kertaa päivässä haloo

Vierailija
44/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nää jotku kommentit ihan tosissaan heitetty? Mikä vittu sellanen suhde on missä mies pettää jos nainen ei käytä seksiasuja joka päivä ja ota poskeen kymmenen kertaa päivässä haloo

Se on sitä arkipäivää.

Vierailija
45/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläri

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin, oltiin nuoria ja seksiä joka päivä mutta kun mies oli sika niin oli. Eikä edes oppinut kerrasta kun kiinni jäi. Nöyryytä ja jätä, pettäjä ei muutu.

Entäs se seksinlaatu, taisi olla laadutonta?

Ylläri pylläri, mitenkään en osannut tälläistä kommenttia odottaa 😊. Eikä kuulu sinulle mutta paljon ja hyvää oli tarjolla. On ihmisiä joille mikään ei riitä.

No mutta oliko miehen mielestä hyvää? Se kun ei riitä parisuhteessa, että olet vain itse tyytyväinen.

No sitten pitää avata suunsa eikä lähteä pettämään. Jos itse on tyytyväinen eikä toinen ilmaise mitenkään tyytymättömyyttä niin mistä sen voi tietää.

Pettäjä pettää vaikka olisi mitä kotona.

Vierailija
46/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä arkipäivää.

Että pyhäpäivälle on omat kertoimet?

Vierailija
47/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te mammat tyhmiä kirjoitti:

:D en yllättynyt taas yhtään kommenttien laadusta. Onhan sen oltava 100% AP:n vika. Kylläkyllä. Ei herranjumala...

Oletko joku niistä, jotka haluavat "laadukasta keskustelua" nettilehtiin ja ovat valmiita sensuroimaan 90 % kommenteista tähän päästäkseen?

Vierailija
48/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä arkipäivää.

Että pyhäpäivälle on omat kertoimet?

Ei vaan ns. arkea joka tulee sen kuherruskuukauden jälkeen. Sitä vaan tapahtuu näköjään aika laajalti.

Vierailija
49/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seksikumppani.net on kyl huorien treffipalsta samoin kuin panemua.net

Vierailija
50/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on huono suhde jossa nainen on feilannu

Vierailija
51/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, sinkkuna on paljon hauskempi olla. Saa harrastaa seksiä tai olla harrastamatta sen verran kuin haluaa, eikä tarvitse vahtia pettävää puolisoa. Naiset varsinkin pärjää ilman puolisoa paremmin kuin miehet, joten...

Saattaa olla miehelle rangaistusta kerrakseen, jos vain jätät hänet.

Vierailija
52/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Pettämistä se on huorissa käyntikin.

Vierailija
53/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras!😊

Mutta jos osut minun mieheni tielle, älä vain ime, hän ei pidä siitä, vaan pitää sillä tavalla kielellä reunoja lipsutella.

On niin herkkä.

Minä olen tosin opetellut hyvin, niin on hyvät mahdollisuudet ettei mies petä, ei ole ainakaan jäänyt kiinni.

Vierailija
54/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras!😊

Mutta jos osut minun mieheni tielle, älä vain ime, hän ei pidä siitä, vaan pitää sillä tavalla kielellä reunoja lipsutella.

On niin herkkä.

Minä olen tosin opetellut hyvin, niin on hyvät mahdollisuudet ettei mies petä, ei ole ainakaan jäänyt kiinni.

Ootko miettiny et saattaakin tykätä imusta ja joku halpa ammattilainen hoitaa sen

Vierailija
55/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras!😊

On niin herkkä.

Ootko miettiny et saattaakin tykätä imusta ja joku halpa ammattilainen hoitaa sen

Ei mun tartte miettiä kun mies osaa kertoa mitä ja miten haluaa.

Opetettu on .

Vierailija
56/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Pettämistä se on huorissa käyntikin.

On se vähän eri asia koska se on vain seksiä ilman rakkautta.

Vierailija
57/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras!😊

On niin herkkä.

Ei mun tartte miettiä kun mies osaa kertoa mitä ja miten haluaa.

Opetettu on .

Saattaa huijata sua.

Vierailija
58/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki siveysvyö

Vierailija
59/67 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö ymmärtää miestäsi