Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni seksiseura sivustolla

Vierailija
29.03.2016 |

Mieheni jäi kiinni! Katsoin selaushistoriaa ja löysin monta hakua seksikumppani.net sivustolle. Mieheni ilmoituksessa on kuva hänen munastaan jonka hyvin tunnistin ilmoituksesta. Ei voi olla kyseessä kenenkään muun ilmoitus. Otanko seurantaan, pitäisikö vastata ilmoituksern ja nöyryyttää pahasti?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos miehesi kaveri on vain selannut nettiä teillä

Vierailija
62/67 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustele miehesi kanssa rakentavasti, syy voi olla syvällä parisuhteessa tai pienestä kiinnni kuten väärästä suihinotto tavasta. Meillä se oli kiinni siitä kun hampaani osui miehen penikseen ja siksi kävi sekstaamassa vieraan kanssa. Nyt osaan imeä ja kaikki on hyvin.

Päivän paras!😊

Mutta jos osut minun mieheni tielle, älä vain ime, hän ei pidä siitä, vaan pitää sillä tavalla kielellä reunoja lipsutella.

On niin herkkä.

Minä olen tosin opetellut hyvin, niin on hyvät mahdollisuudet ettei mies petä, ei ole ainakaan jäänyt kiinni.

Ootko miettiny et saattaakin tykätä imusta ja joku halpa ammattilainen hoitaa sen

Ei mun tartte miettiä kun mies osaa kertoa mitä ja miten haluaa.

Opetettu on .

Saattaa huijata sua.

Ei ole niin typerä mies.

Mitäs ihmettä hän siitä saisi että opettaa minua yhdellä tavalla ja oikeasti haluaa ihan toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin samaa seksiseura sivustoketjua kuin surullisen kuuluisa www.treffihaku.net .Siellä mun mies petti, kuulemma halusi vaihtelua.

Vierailija
64/67 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vika

Vierailija
65/67 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustele miehesi kanssa rakentavasti, syy voi olla syvällä parisuhteessa tai pienestä kiinnni kuten väärästä suihinotto tavasta. Meillä se oli kiinni siitä kun hampaani osui miehen penikseen ja siksi kävi sekstaamassa vieraan kanssa. Nyt osaan imeä ja kaikki on hyvin.

Päivän paras!😊

Mutta jos osut minun mieheni tielle, älä vain ime, hän ei pidä siitä, vaan pitää sillä tavalla kielellä reunoja lipsutella.

On niin herkkä.

Minä olen tosin opetellut hyvin, niin on hyvät mahdollisuudet ettei mies petä, ei ole ainakaan jäänyt kiinni.

Ootko miettiny et saattaakin tykätä imusta ja joku halpa ammattilainen hoitaa sen

Opetettu on .

Saattaa huijata sua.

Ei ole niin typerä mies.

Mitäs ihmettä hän siitä saisi että opettaa minua yhdellä tavalla ja oikeasti haluaa ihan toisella.

Ehkä hänelle edustat mammaa jonka kanssa on tylsää seksiä ja intohimo seksi haetaan muualta. Vähän kuin me naiset kuolataan pahisten perään mut kotona on mahakas isukki joka vie lapsia tarhaan. Saitko kiinni ajatuksesta

Vierailija
66/67 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras!😊

On niin herkkä.

Opetettu on .

Saattaa huijata sua.

Ei ole niin typerä mies.

Mies on usein naista viisaampi. Saatat olla miehellesi turvallinen kotiäiti tavanomaisen seksin kera. Sitten vieraissa toteutetaan fantasioita.

Vierailija
67/67 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin päädyit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi