Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harjoitteluillallinen??

Vierailija
29.03.2016 |

Amevikan häissä vietetään aina harjoitteluillallisia? Miksi ja mitä siellä muuta tehdään kun syödään? Veikkauksia milloin rantautuu Suomeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että sen tarkoitus on rauhoittua hetkeksi kaikesta häähössötyksestä lähipiirin kesken... Ihan kiva, mutta veikkaan ettei itselläni tulisi olemaan tuollaiseen aikaa häitä edeltävänä iltana...

Vierailija
2/4 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että sen tarkoitus on rauhoittua hetkeksi kaikesta häähössötyksestä lähipiirin kesken... Ihan kiva, mutta veikkaan ettei itselläni tulisi olemaan tuollaiseen aikaa häitä edeltävänä iltana...

Varmaan aikalailla tämä ja ehkä myös siinä vielä varmistetaan, että kaikki ruuat on varmasti hyviä ja toimivia keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The purpose of the rehearsal dinner is for the relatives and friends of the bride and groom to meet and have a good time. The couple generally takes this opportunity to thank everyone who has helped with the wedding preparations. Activities generally include toasting (or roasting) and the presentation of small gifts for those who have helped plan the wedding.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rehearsal_dinner

Vierailija
4/4 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvitellut, että niissä on tarkoitus käydä läpi hääpäivän muodollisuuksia ja missä järjestyksessä mikäkin asia/ohjelmanumero etenee. En siis tiedä, olen vain arvellut näin.