Maria Nordin maalasi kuukautisverellä pääsiäismunia
Ja oli käynyt näyttelyssä jossa oli spermaa ja verta tehosekoittimessa. Mitä mieltä olette?
Kommentit (21)
Kyl sairaus on sairaus... sitä mieltä olen!
En maalaisi pääsiäismunia kuukautisverelläni. Mutta olen nähnyt Plenge Jakobsenin "Valkea rakkaus" -teoksen.
Seuraavaksi se paistaa menkkaverestä Reinolle verilettuja. Vai tekisikö ihan palttua jos kunnolla vuotaa.... Joo pellillinen palttua, niin riittää lapsillekin.
JEES! Vaadin kuukautisverilettuja!!! Ja päälle kermavaahtoa rintamaidosta tehdystä kermasta.
Ällöttävää. Luin sen jutun ja meinasin oksentaa. Mitähän seuraavaks? Omaa paskaa kukkapurkin koristeeks.
Oks. Ei menkoissa mitään vikaa, mutta eivät mielestäni ole mitenkään mystinenkään asia. En maalaisia pääsiäismunia räällä, hilseellä, spermalla tai valkovuodollakaan, en myöskään koe verellä (ihan sama mistä vuotaneella sellaisella) maalattua munaa mahtavaks tuotokseksi. Eritetaide ei ole minun juttuni, ei edes silloin kun oma rakkauden hedelmä piirtää vaipasta kaivamallaan paskalla seinään rantuja.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää. Luin sen jutun ja meinasin oksentaa. Mitähän seuraavaks? Omaa paskaa kukkapurkin koristeeks.
Asiaa objektiivisesti arvioiden :voisi se ainakin (jos ei sisäilman mahdollisia siitä aiheutuvia hajuhaittoja oteta huomioon) edes lannoittaa sitä vähän-kananmunien maalaamisesta kuvatulla (lue siis:'tuolla kuvottavalla') tavalla ei siis voi olla sitäkään hyötyä.
Itte koristelen joulukuusen laittamalla oksiin spermaa roikkumaan. Näyttää aivan jääpuikoilta ne.
Vierailija kirjoitti:
JEES! Vaadin kuukautisverilettuja!!! Ja päälle kermavaahtoa rintamaidosta tehdystä kermasta.
Taidan arvata mistä pääsiäisen mämmisi on valmistettu :D
olenko mä jotenkin epänormaali, kun mun kuukautisveri ei todellakaan ole mitään kirkasta punaista maalia, johon voi kastaa siveltimen, vaan limaista valuvaa töhnää, joka valhataa siteen päälle.
Maria tykkää munasta. Haluaisikohan maalata minultakin, verellään ja kiimaliimallaan.
Hui kauhea. Miksi ihmiset seuraavat tätä. On muitakin vaihtoehto ihmisiä, todella. Tai ole itse, muttei tuolla tekniikalla.
Taas yksi seonnut. Surullista kun nämä ei itse sitä ymmärrä.
Edullinen ja luomumaali. Tulee halvaksi lapsiperheessä.
Olen maalannut taulun kuukausitisverelläni, eikä se kummemmin miltään haise, ehkä vähän rautaiselta. Veren keräsin kuukupilla.
Niin siis se näyttely oli ollut viime vuosituhannella, mutta joo. Oksettava se muna.