Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Nordin maalasi kuukautisverellä pääsiäismunia

Vierailija
29.03.2016 |

Ja oli käynyt näyttelyssä jossa oli spermaa ja verta tehosekoittimessa. Mitä mieltä olette?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis se näyttely oli ollut viime vuosituhannella, mutta joo. Oksettava se muna. 

Vierailija
2/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sairaus on sairaus... sitä mieltä olen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi se haju

Vierailija
4/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maalaisi pääsiäismunia kuukautisverelläni. Mutta olen nähnyt Plenge Jakobsenin "Valkea rakkaus" -teoksen.

Vierailija
5/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä aamiaispöytään...???

Vierailija
6/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi se paistaa menkkaverestä Reinolle verilettuja. Vai tekisikö ihan palttua jos kunnolla vuotaa.... Joo pellillinen palttua, niin riittää lapsillekin.

Vierailija
7/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEES! Vaadin kuukautisverilettuja!!! Ja päälle kermavaahtoa rintamaidosta tehdystä kermasta.

Vierailija
8/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Luin sen jutun ja meinasin oksentaa. Mitähän seuraavaks? Omaa paskaa kukkapurkin koristeeks.

Vierailija
9/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oks. Ei menkoissa mitään vikaa, mutta eivät mielestäni ole mitenkään mystinenkään asia. En maalaisia pääsiäismunia räällä, hilseellä, spermalla tai valkovuodollakaan, en myöskään koe verellä (ihan sama mistä vuotaneella sellaisella) maalattua munaa mahtavaks tuotokseksi. Eritetaide ei ole minun juttuni, ei edes silloin kun oma rakkauden hedelmä piirtää vaipasta kaivamallaan paskalla seinään rantuja.

Vierailija
10/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaisia = maalaisi

Vierailija
11/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää. Luin sen jutun ja meinasin oksentaa. Mitähän seuraavaks? Omaa paskaa kukkapurkin koristeeks.

Asiaa objektiivisesti arvioiden :voisi se ainakin (jos ei sisäilman mahdollisia siitä aiheutuvia hajuhaittoja oteta huomioon)  edes lannoittaa sitä vähän-kananmunien maalaamisesta kuvatulla (lue siis:'tuolla kuvottavalla') tavalla ei siis voi olla sitäkään hyötyä.

Vierailija
12/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte koristelen joulukuusen laittamalla oksiin spermaa roikkumaan. Näyttää aivan jääpuikoilta ne.

Vierailija
13/21 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JEES! Vaadin kuukautisverilettuja!!! Ja päälle kermavaahtoa rintamaidosta tehdystä kermasta.

Taidan arvata mistä pääsiäisen mämmisi on valmistettu :D

Vierailija
14/21 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko mä jotenkin epänormaali, kun mun kuukautisveri ei todellakaan ole mitään kirkasta punaista maalia, johon voi kastaa siveltimen, vaan limaista valuvaa töhnää, joka valhataa siteen päälle. 

Vierailija
15/21 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku vastata edelliseen ^ 

Vierailija
16/21 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria tykkää munasta. Haluaisikohan maalata minultakin, verellään ja kiimaliimallaan.

Vierailija
17/21 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhea. Miksi ihmiset seuraavat tätä. On muitakin vaihtoehto ihmisiä, todella. Tai ole itse, muttei tuolla tekniikalla.

Vierailija
18/21 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi seonnut. Surullista kun nämä ei itse sitä ymmärrä. 

Vierailija
19/21 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen ja luomumaali. Tulee halvaksi lapsiperheessä.

Vierailija
20/21 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maalannut taulun kuukausitisverelläni, eikä se kummemmin miltään haise, ehkä vähän rautaiselta. Veren keräsin kuukupilla.