Mihin maahan et uskaltaisi matkustaa?
Kommentit (18)
Pakistan, Jemen ja Afganistan. Mutta ei noihin valkoista naista kauheasti edes haluta..
Monet Afrikan, Lähi-Idän ja Väli-Amerikan maat.
Kaikki paitsi Thaimaa ja Eesti.
t. miesasiavätys
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Etelä- ja Väli-Amerikan, Afrikan ja Lähi-idän maista. Ei kiinnosta lähteä maihin, joissa ryöstöt, väkivalta, sieppaukset ja murhat ovat todella yleisiä ja joissa on tiukka islamilainen lainsäädäntö.
Olen matkustanut 6kk Etelä-Amerikassa ilman mitään ongelmia. Ehkä Brasseja ja Venezuelaa lukuunottamatta on ihan turvallinen kohde, kun pitää järjen päässä ja ottaa selvää alueista, joille ei kannata eksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Etelä- ja Väli-Amerikan, Afrikan ja Lähi-idän maista. Ei kiinnosta lähteä maihin, joissa ryöstöt, väkivalta, sieppaukset ja murhat ovat todella yleisiä ja joissa on tiukka islamilainen lainsäädäntö.
Olen matkustanut 6kk Etelä-Amerikassa ilman mitään ongelmia. Ehkä Brasseja ja Venezuelaa lukuunottamatta on ihan turvallinen kohde, kun pitää järjen päässä ja ottaa selvää alueista, joille ei kannata eksyä.
No en minä Kolumbiaa ja Nigaracuaa laskisi turvallisiksi kohteiksi. En myöskään Meksikoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla on siellä kuitenkin ollut ongelmia. Etelä-Amerikka ei muutenkaan niin kauheasti kiehdo minua, että lähtisin henkeni uhalla sinne kiertelemään huume- ja jengisotien keskelle. Kun katsoo listoja maailman vaarallisimmista kaupungeista, suurin osa näistä paikoista löytyy Väli- ja Etelä-Amerikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä Kolumbiaa ja Nigaracuaa laskisi turvallisiksi kohteiksi. En myöskään Meksikoa.
Meksiko on Pohjois-Amerikassa, Nicaragua Väli-Amerikassa. Kolumbiassa on toki turvattomia alueita, mutta järki päässä-neuvo sopii siihen ihan hyvin. En esimerkiksi lähtisi esimerkiksi ylittämään yöbussilla Kolumbian ja Venezuelan tai Ecuadorin välistä rajaa.
Tietysti aina, kun on turistin näköinen ja vieraassa maassa on otollinen kohde ryöstäjille ja taskuvarkaille, mutta E-A noin yleisesti ei ole sen turvattomampi kuin moni muukaan paikka. Jos tulet yksin yöllä kännissä kävellen baarista hotellille, sinut ryöstetään lähes varmasti missä tahansa, poislukien ehkä joku top 20 maailman rikkainta maata. Jos ei ryöstetä, oli tuuria.
Jaa-a vaikea sanoa kun on jo Irak koettu.
No vaikkapa DR Kongo ja Keski-Afrikan tasavalta. Honduras ja El Salvador. Ei huvittaisi sotaisten maiden lisaksi lahtea mihinkaan, missa pitaa koko ajan olla todella varovainen ja auringonlaskun jalkeen lukittautua sisatiloihin.
Suomeen. En halua että lapseni kuulee rasistisia kommentteja :(
No vaikka Taiwaniin. Siellä oli random tyyppi leikannut 4-vuotiaalta pää irti keskellä katua.
Sellaisiin maihin, joissa tällä hetkellä soditaan tai on paljon vaikka jotain jengien välisiä huumesotia. Tietenkin maidenkin sisällä on paljon alueellisia eroja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Kolumbiaankaan uskaltaisi mennä?
Lähi-itään en lähtisi, vaikka maksettais koko matka. Afrikkaankaan en kyllä heti olisi menossa.
Niihin joissa on ulkoministeriön matkustusvaroitus. Lähi-idän jotkut maat ovat vaarallisia kaikille mutta niin vain jotkut ihmiset haluaisivat palauttaa pakolaiset sinne takaisin.