Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maine mennyt: Työpaikkaihastus pilannut elämäni

Vierailija
28.03.2016 |

Ihastunut työkaveri on pilannut elämäni ja maineeni työpaikalla. Olen kuullut että tämä minuun ihastunut työkaveri on kysellyt minusta muilta ja tämän myötä huhut ja juorut työpaikalla ovat alkaneet levitä. 😡Huomaan miten muut työkaverit katsovat minua ja naureskelevat. Itse en ole työkaveristani kiinnostunut ja siksikin tämä suututtaa. Miten voi olla mahdollista että toinen ihminen voi pilata minun maineeni ilman että liityn asiaan muutoin kuin olemalla olemassa. Miten tälläisen vääryyden voi muuttaa vai annanko vaan olla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sun maine siitä on muka mennyt?

Vierailija
2/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se sun maine siitä on muka mennyt?

No sillä tavalla mennyt että muut työkaverit ovat alkaneet käyttäytyä oudosti minua kohtaan ja naureskelevat ym. Kuvittelevat varmaan minunkin olevan ihastunut tähän toiseen työkaveriimme. En siis jaksa yhtään tälläistä. Minulle tultiin siis kertomaan että "Esko on kysellyt sinusta" ja kysyttiin onko välillämme jotain. Phuuhh!

-ap

Vierailija
4/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat näköjään pilata elämäsi ihan itsekin. Kuvittelet itsestäsi ja työkavereistasi monenlaista todennäköisesti täysin perätöntä. Mitä jos pitäytyisit tosiasioihin?

Joko nostat kissan pöydälle kertomalla työkavereillesi ääneen, että jos he luulevat sinun ja hrra x:n välillä olevan jotakin, he ovat väärässä. Voit vielä sanoa, että mikäli tunteita on, ne ovat yksipuolisia.

Tai sitten annat asian olla ja vain kärvistelet.

Joo, on kolmaskin vaihtoehto: unohdat välittömästi koko jutun. Mutta sitä tuskin pystyt tekemään kun luulet olevasi maailman napa, josta koko työpaikka juoruilee.

Vierailija
5/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Töissä ollaan vain töissä.

Vierailija
6/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat näköjään pilata elämäsi ihan itsekin. Kuvittelet itsestäsi ja työkavereistasi monenlaista todennäköisesti täysin perätöntä. Mitä jos pitäytyisit tosiasioihin?

Joko nostat kissan pöydälle kertomalla työkavereillesi ääneen, että jos he luulevat sinun ja hrra x:n välillä olevan jotakin, he ovat väärässä. Voit vielä sanoa, että mikäli tunteita on, ne ovat yksipuolisia.

Tai sitten annat asian olla ja vain kärvistelet.

Joo, on kolmaskin vaihtoehto: unohdat välittömästi koko jutun. Mutta sitä tuskin pystyt tekemään kun luulet olevasi maailman napa, josta koko työpaikka juoruilee.

Olen aika ujo enkä todellakaan jaksaisi rueta selvittämään tämmöistä. Vituttaa suoraan sanottuna tuo mies. Haluaisin tehdä työpaikalla vain työni ilman mitään tälläistä. Mies on sellainen että flirttailee avoimesti ja on nyt kysellyt minusta muilta. Suututtaa se että työkaverit ovat nyt muuttaneet suhtautumistaan minuun tämän takia.

Vierailija
7/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Töissä ollaan vain töissä.

Todella hyvä oivallus. Kiitos tästä! Työssä ollaan todellakin vain töissä eikä noilla ihmisillä ole minulle oikeastaan mitään väliä. Jätän uhallanikin asian kommentoimatta.

-ap

Vierailija
8/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Musta ja miehistä on ollut vaikka mitä huhuja työpaikalla eroni jälkeen. Teen työni, enkä ajattele "naisellista kunniaani".

Ei kannata ola niin herkkä. Etenkin nauran niille juoruaville seinäkukkasille, joista kukaan ei ole ikinä kiinnostunut. Mutta ehkä he itse ovat aina panneet jokaista, joka on ymmärtänyt kysyä?

Vierailija
9/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kylmän viileästi, että välillänne ei ole, eikä tule mitään, etkä halua asiasta keskustella.

Vierailija
10/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot kylmän viileästi, että välillänne ei ole, eikä tule mitään, etkä halua asiasta keskustella.[/

Ei mun mielestä tarvitse olla tyly tai töykeä. Ajattele jos itse olisit tuo ihastunut tyyppi, miltä tuntuisi jos joku puhuisi sinusta noin muille ("välillämme ei tule ikinä olemaan mitään!"). Voit vastata työkavereille ihan ystävällisesti ettei teidän välillänne ole mitään ja hymyillä päälle. Ajatelkoot mitä haluavat, mutta ainakin sinä olet ystävällinen ja mukava kaikille :)

Vierailija
11/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Musta ja miehistä on ollut vaikka mitä huhuja työpaikalla eroni jälkeen. Teen työni, enkä ajattele "naisellista kunniaani".

Ei kannata ola niin herkkä. Etenkin nauran niille juoruaville seinäkukkasille, joista kukaan ei ole ikinä kiinnostunut. Mutta ehkä he itse ovat aina panneet jokaista, joka on ymmärtänyt kysyä?

Ei ketään kiinnosta narsissit, pääsiäinenkin meni jo.

Vierailija
12/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi päivä koulussa.

Vierailija
13/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ainakin vain töitä töissä, en tajua miten joillakin riittää aikaa tuohon draamaan ja paskanjauhamiseen, kuin joku lastentarha tai koulu teidän työpaikka. Kerkeettekö te töitä tekemään ollenkaan ja mitä ihmettä sä teet työksesi.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme