Kertokaapa mitä eroa on pyöreähköllä ja tanakalla? Paljonko pitää painoindeksin olla että menee tanakan puolelle?
Painoindeksi nyt ei ole mikään absoluuttinen totuus mutta antaa vähän suuntaa.
Kommentit (15)
Mun mielestä se on enemmänkin kiinni ruumiinrakenteesta kuin painoindeksistä!
Tanakka = skrode. Eli ruumiinrakenne on raskas.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on enemmänkin kiinni ruumiinrakenteesta kuin painoindeksistä!
Olen samaa mieltä, on sitä paitsi ihmisiä joita ei koskaan voi luonnehtia sen paremmin pyöreiksi kuin tanakoiksikaan vaikka ruipeloisten kinttujen päällä huojuu valtava tynnyrivatsa.
Mitä vitun väliä? Anteeksi ranskani, mutta katso peiliin, ja jollet ole tyytyväinen, syö vähemmän pullaa. Eiks niin?
Frasier on tanakka, ei pyöreähkö. Timo Jutila on pyöreähkö
Tanakka ja pyöreähkö ovat molemmat hieman ylipainoisia, sen verran että se näkyy. Tanakka on tasapaksu ja persjalkainen, pyöreähkö on kurvikas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vitun väliä? Anteeksi ranskani, mutta katso peiliin, ja jollet ole tyytyväinen, syö vähemmän pullaa. Eiks niin?
Jaa oliko se vittu sitä ranskaa?
Tanakka on mun mielestä bmi 23, pyöreähkö 24 ->
Toki lihasmäärä ja ruumiinrakenne voivat tehdä pientä vaihtelua, mutta noin niin kuin yleisesti.
http://www.mybodygallery.com/photos-48764-body-shape.htm?StartAt=3
Kumpi tämä esimerkiksi on?
Vierailija kirjoitti:
Noista kahdesta pyöreähkö, koska pyöreät muodot.
Vierailija kirjoitti:
http://www.mybodygallery.com/photos-48764-body-shape.htm?StartAt=3
Ei ole enää edes pyöreä, vaan ihan jo lihava. Painoindeksiltään ja ulkonäöltään.
Minusta pyöreä on joku bmi 25-26, kun ylipaino on lievää eikä vielä lähestytä lihavuutta.
ssss:n mielestä painoindeksi 16 on pyöreä, 18 on tanakka ja 19 on ihan vitun läski.
'
p.s. Hänellä ei tietenkään ole syömishäiriötä eikä pakkomiellettä painosta. Muuten vain tekee tänne joka päivä aihetta koskevan aloituksen!
pyöreähkö on viittä vaille pallo, tanaka taas moottorisaha.
Pyöreä(hkö) on siis ruumiinmuodoltaan enemmän tai vähemmän pallomainen. Tanakka on kauttaaltaan paksu.
up