Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattiloukkaantujat Tinderissä

Vierailija
28.03.2016 |

En ymmärrä logiikkaa. Minä painan sydäntä, jos joku henkilö vaikuttaa kiinnostavalle ja haluaisin keskustella hänen kanssaan. Silti se ei tarkoita sitä, että haluaisin välittömästi seksiä tai loppuelämän parisuhteen kyseisen henkilön kanssa. Ja kun olen tullut jonkun keskustelun seurauksena tulokseen ettei minua kiinnosta enempää (siis edes nähdä), niin sitten syytetään tykkäysten kalastelijaksi! En jaksa tuhlata aikaani kenenkään vänkääjän kanssa vääntämiseen, niin sitten aina automaattisesti poistan tuollaiset känisijät.

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia kyseisestä sovelluksesta? Onko siellä edes täyspäisiä ihmisiä? Mistä muualta voisin löytää seuraa, töistä tai koulusta ei löydy?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis olen kyllä pari mukavaa miestä tuolta löytänyt, ei niistä romanssia roihahtanut mutta kavereiksi ovat jääneet. En haluaisi vielä täysin menettää toivoani mieskunnan suhteen.

Vierailija
2/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mies suuttui kun en halunnutkaan nähdä häntä (jutut alkoivat yhtäkkiä menemään levottomiksi, tuli lähinnä joku mielisairaus mieleen), torjutuksi tultuaan alkoi suoltaa aivan sairasta tekstiä. Ilmiannoin ja poistin profiilin. No kyseinen herrahan teki uuden profiilin ja antoi sillä superliken! Joo varmasti minä annan sydämen takaisin tyypille joka on antanut itsestään lähinnä vakavasti mielenterveysongelmaisen kuvan.

Mutta kovasti ihmetyttä tuo, että jos tulee torjutuksi niin heti alkaa haukkuminen ja sättimiinen. Tykkäysten kalastelu mukamas jne. Itse ainakin vaan yritän hyväksyä sen jos joku torjuu, korkentaan kaverilleni siitä kitisen mutta en koskaan miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pari kaveriksi löytänyt niin kai sieltä voi löytää miehen joka sytyttää myös muuten.

Oletko kauan siellä jo ollut?

Oman kokemukseni mukaan siellä on ainakin täyspäisiä naisia vaikka jutustelun asteelle jäi kun totesin, ettei parisuhde tai muu toiminta naisten kanssa o mun juttu tällä hetkellä

-Mies30v-

Vierailija
4/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löydä sieltä miehiä eikä kukaan vastaa mun viesteihin mutta tykkäyksiä satelee...melkee kaikki joita oisin harkinnu asui ulkomailla tai jotain..ja useimmat etsii vissii vaan kevyttä suhdetta ja ryyppää koko ajan.

Vierailija
5/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nauttia miesten raivosta, muut naiset hylkäävät miehet vain poistamalla heidät yllättäen jolloin ei kuule rutinaa...

Vierailija
6/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään ymmärrä ihmisiä jotka ottaa ton sovelluksen niin vakavasti. Jos tulee match niin voidaan jutella niitä näitä ja jos juttu luistaa niin sitten voidaan vaikka tavata. Tapaamisenkaan ei tarvitse olla treffit. Ärsyttää kun lopettaa jollekkin juttelun niin sitten saa haukut. 

Vierailija
7/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pari kaveriksi löytänyt niin kai sieltä voi löytää miehen joka sytyttää myös muuten.

Oletko kauan siellä jo ollut?

Oman kokemukseni mukaan siellä on ainakin täyspäisiä naisia vaikka jutustelun asteelle jäi kun totesin, ettei parisuhde tai muu toiminta naisten kanssa o mun juttu tällä hetkellä

-Mies30v-

Useamman kuukauden nyt pyörinyt. On kyllä ihmeellisen raskasta tuo miehen etsiminen, kun koskaan ei tiedä kuka alkaa seuraavaksi sättimään mistäkin asiasta minkä olen mukamas väärin tehnyt. Yhteen olen kerran ihastunut, mutta se juttu ei minun harmikseni sen pidemmälle edennyt, kerran kohdatiin ja hän ei ollutkaan kiinnostunut takaisin. Mutta näinhän se menee oikeassakin elämässä, ei kiinnostus läheskään aina ole molemminpuoleista.

Vierailija
8/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat nauttia miesten raivosta, muut naiset hylkäävät miehet vain poistamalla heidät yllättäen jolloin ei kuule rutinaa...

Et tainnut lukea edes aloitusta kokonaan? Siinähän kirjoitin:

"En jaksa tuhlata aikaani kenenkään vänkääjän kanssa vääntämiseen, niin sitten aina automaattisesti poistan tuollaiset känisijät."

Vierailija
9/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En jaksa tuhlata aikaani kenenkään vänkääjän kanssa vääntämiseen, niin sitten aina automaattisesti poistan tuollaiset känisijät."

Liian myöhään kuitenkin. Naisten tulee häipyä yllättäen ennen rutinaa jätöstä

Vierailija
10/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään ymmärrä ihmisiä jotka ottaa ton sovelluksen niin vakavasti. Jos tulee match niin voidaan jutella niitä näitä ja jos juttu luistaa niin sitten voidaan vaikka tavata. Tapaamisenkaan ei tarvitse olla treffit. Ärsyttää kun lopettaa jollekkin juttelun niin sitten saa haukut. 

Näin itsekin ajattelen! Sehän on vain sovellus jolla helpottaa ihmisiin tutustumista. Mutta ei lupaus mistään sen suuremmasta.

Vierailija
11/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en löydä sieltä miehiä eikä kukaan vastaa mun viesteihin mutta tykkäyksiä satelee...melkee kaikki joita oisin harkinnu asui ulkomailla tai jotain..ja useimmat etsii vissii vaan kevyttä suhdetta ja ryyppää koko ajan.

Mutta toisaalta taas positiivista sekin, että todella monet kertovat heti suoraan etsivänsä pelkkää seksiä. Niin tiedän painaa ruksia eikä kumpikaan meistä tuhlaa aikaansa.

Vierailija
12/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naisessa vika tälläkin kertaa, kun mies ei voi kestää pettymystään ja alkaa esim huoritella. Aina naisen vika.

Mitä ihmettä nyt oikeasti :D trollollollolloo...

Vierailija
13/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän paljon varattuja miehiä etsimässä seuraa. Onkohan noilla kaikilla ihan oikeasti avoin suhde?

Vierailija
14/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naisessa vika tälläkin kertaa, kun mies ei voi kestää pettymystään ja alkaa esim huoritella. Aina naisen vika.

Mitä ihmettä nyt oikeasti :D trollollollolloo...

sanoin vain ratkaisun ongelmaasi. Tunnen sinut, mutta en niitä miehiä joten helpompi opastaa sinua

Vierailija
15/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kuukauden nyt pyörinyt. On kyllä ihmeellisen raskasta tuo miehen etsiminen, kun koskaan ei tiedä kuka alkaa seuraavaksi sättimään mistäkin asiasta minkä olen mukamas väärin tehnyt. Yhteen olen kerran ihastunut, mutta se juttu ei minun harmikseni sen pidemmälle edennyt, kerran kohdatiin ja hän ei ollutkaan kiinnostunut takaisin. Mutta näinhän se menee oikeassakin elämässä, ei kiinnostus läheskään aina ole molemminpuoleista.

Kyllähän siinä parinhaussa omat hankaluutensa on, mut hyvä kuulla, että jaksat odottaa sitä oikeaa. Ettet hyppää ensimmäisen "ok"-miehen mukaan. Tähtimerkit saa olla aikalailla kohdallan kun kaksi ihmistä löytää toisensa, enkä nyt puhu mistään perjantai-illan kello 01:30 kohtaamisista. Kannattaa myös muistaa, että Tinderissä ei päde normaalit kohteliaisuus/käyttäytymisnormit sen ainakin itse huomasin. Siellä on myös helppo sanoa mitä vain ja siirtyä toiseen profiiliin. Tuntuu välillä ettei ihmiset tajua, että juttelevat toiselle ihmisille vaan jollekkin virtuaalihahmolle.

-Mies30v-

Vierailija
16/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä parinhaussa omat hankaluutensa on, mut hyvä kuulla, että jaksat odottaa sitä oikeaa. Ettet hyppää ensimmäisen "ok"-miehen mukaan. Tähtimerkit saa olla aikalailla kohdallan kun kaksi ihmistä löytää toisensa, enkä nyt puhu mistään perjantai-illan kello 01:30 kohtaamisista. Kannattaa myös muistaa, että Tinderissä ei päde normaalit kohteliaisuus/käyttäytymisnormit sen ainakin itse huomasin. Siellä on myös helppo sanoa mitä vain ja siirtyä toiseen profiiliin. Tuntuu välillä ettei ihmiset tajua, että juttelevat toiselle ihmisille vaan jollekkin virtuaalihahmolle.

-Mies30v-

No en pystyisi haluamaan miestä joka ei ole mielestäni kiinnostava. Minussa kun on sellainen puute, että minun on pakko olla vähintään ihastunut jotta voin tuntea seksuaalista vetoa mieheen. Ja sitten taas tullaan siihen, että ihan kehen tahansa ei pysty ihastumaan vaikka haluaisikin. Joku mies voi olla kiva, älykäs ja silmiäkin miellyttävä eikä silti vaan pysty pakottamaan itseään ihastumaan.

Totta tuo että monet tuntuvat keskustelevan jollekin mielikuviensa virtuaalihahmolle.

Vierailija
17/17 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasalaiset raivostuu jos nainen ei olekaan kiinnostunut. Tosimies pyyhkii kyyneleensä ja siirtyy suosiolla seuraavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän