Missä iässä rinnoistasi tuli pyöreät ja naiselliset?
Tuskin ainakaan ennen 25 ikävuotta, kun eihän se olisi mahdollista niin nuorena.
Kommentit (23)
Ei koskaan. Kasvoivat rumiksi ja roikkuviksi jo alusta lähtien.
joskus 18-vuotiaana mutta ei ne isot ole
Vierailija kirjoitti:
joskus 18-vuotiaana mutta ei ne isot ole
En usko. Ei 18-vuotiaalla voi olla pyöreitä rintoja.
12-vuotiaana. Mulla ei ollut mitään ihme nypyköitä missään vaiheessa vaan kasvoivat silleen pyöreästi alunpitäen ja nopeasti suht isoiksi.
Eivät ole koskaan olleet. Nännitkin olivat sisäänpäin vetäytyneet ensimmäiseen raskauteen asti eli melkein nelikymppiseksi asti.
Vierailija kirjoitti:
12-vuotiaana. Mulla ei ollut mitään ihme nypyköitä missään vaiheessa vaan kasvoivat silleen pyöreästi alunpitäen ja nopeasti suht isoiksi.
Sama juttu minulla. Jo yläasteella kuppikoko oli DD ja rinnat olivat pinkeät, kipeät ja kivikovat.
No onhan se harvinaista, että jo parikymppisellä on pyöreät rinnat. Voitteko väittää muuta?
Hei ap, Arielilla oli 15-vuotiaana H-kupin rinnat. Luomut.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se harvinaista, että jo parikymppisellä on pyöreät rinnat. Voitteko väittää muuta?
Omaa kaveripiiriä kun mietin niin aikalailla kaikilla on parikymppisenä ollut pyöreät tai suht pyöreät rinnat jotka sitten on iän tai lastensaannin myötä lätistyneet/pitkistyneet/suipostuneet. (Sori jos nuo ei ole oikeita sanoja :D )
38vnä 3 lapsen jälkeen. Edelleenkin kuin teinin rinnat vaikka ikää 50+
Ei vielä tähänkään mennessä. Olen 41. Ovat vieläkin teinimäisen terhakat.
Sääli niitä, joilla ei ole pyöreitä rintoja. Ne kun ovat miesten suosiossa..
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. 12-vuotias on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. 12-vuotias on lapsi.
Kehtaatte alapeukuttaa!
38 -vuotiaana, toisen lapseni jälkeen. C-kuppi. Nuorempana oli A. Ilman lihomista.