Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten on niin vaikea ymmärtää, että en halua tyttöystävää?

Vierailija
28.03.2016 |

Opiskelen lähihoitajaksi ryhmän ainoana miehenä ja vähän väliä on joku nainen teennäisesti lirkuttelemassa tai jopa tuomassa esiin enemmän tai vähemmän suoria ehdotuksia. Pyrin olemaan kiinnittämättä heihin mitään huomiota, mutta silti he vaan jatkavat. Ihan kuin mies lähtökohtaisesti olisi valinnut tämän alan siksi, että pääsisi naisen kanssa suhteeseen tai paneskelemaan.

Ja tiedoksi: minua ei juurikaan kiinnosta seksi (en ole käytännössä koskaan nähnyt siitä edes "päiväunia"), enkä myöskään halua sitoutua mihinkään naiseen, jonka kanssa sitten pitäisi pitää säännöllisesti yhteyttä, sopeuttaa omia menojani tämän tarpeisiin, luopua yksityisyydestäni ym ym.

Varsinkin yksi näistä naisista on suoraan sanottuna ällöttävä tapaus sen suhteen, miten hän yrittää tehdä itseään "tykö". Jos en halua niin en halua, pitäisi se vähemmästäkin tajuta.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä avoimesti olevasi aseksuaali, niin kyllä ne sen hyväksyy ja jättää sut rauhaan.

Vierailija
22/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa My Little Pony -paita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset innostuvat ihan hulluna tuollaisesta välinpitämättömyydestä, sinun pitää keksiä jotain muuta.

Vierailija
24/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kauhea onnettomuus,jos ei pillu kiinnosta. :-)

Vierailija
25/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, olen etäsuhteessa oleva naisteekkari, enkä saa rauhaa vaikka menisin kouluun tai tapahtumiin kuinka pieruverkkareissa ja tukka likaisena... Yritä tehdä asia selväksi ja pahimman häirinnän jatkuessa ota yhteyttä koulun johtoon tai valehtele olevasi homo tai suhteessa jonkun 300 kilsan päässä asuvan Lissun kanssa.

Vierailija
26/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet naiset kuvittelee, että sinkkumies on tuosta noin vaan poimittavissa. Eli tuo on sinkku ja siedettävän näköinen niin aion ottaa hänet. Naiset ei tajua, että kaikki miehet eivät ole kaikista naisista kiinnostuneet.

Vierailija
27/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt? Jos olet, niin kannattaisi edes kerran kokeilla seksin harrastamista naisen kanssa? Se saattaa olla kivempaa kuin luulet. Siihen voi jopa tulla himo.

Vierailija
28/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että tykkät ainoastaan kauniista naisista, valitettavasti niitä ei juurikaan löydä :D

Vierailija
29/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset. Olen tällä hetkellä kouluni ainoa naisopiskelija it-alalla.

N18

Vierailija
30/30 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset. Olen tällä hetkellä kouluni ainoa naisopiskelija it-alalla.

N18

Samat fiilikset siis siinä määrin, että löytyy kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta, mutta minua ei kiinnosta. Alani miehet eivät vain tunnu ymmärtävän sitä.

N18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi