Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kerrotteko aina tyttökavereillenne uuden miehen kalun koon?

Vierailija
28.03.2016 |

Tuli vaan mieleen, kun itse keskivertoa paremmin varusteltu.

No tehtiin "sitä" uuden naisen kanssa. Nainen mm. valitteli kipua ja tuntui lähes liian tiukalta minun "varustukseen".

No seuraavalla viikolla tapasin hänet ja 3 hänen ystäväänsä. Kaikki 3 ystävää (olin mm. tavannut he ennenkin, eli ennen yhdyntää tämän uuden naisen kanssa) katsoi minua ihan uudella tavalla... Jotenkin sellainen "panokatse"... Silmät pyöreinä ja katse oli jotenkin ihmeellinen.

Veikkaisin, että kalun koko oli tullut tietoisuuteen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän piireissä kyllä kerrotaan :) t. homo

Teidän piireissä nyt muutenkin ollaan superpinnallisia. Olispa muuten hirveää olla ruma ja juntti homo.

Vierailija
22/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän toki kavereille kuvan, ja lisäksi meidän kaveripiirissä on ollut tapana kuvata vaivihkaa video ensimmäisellä panokerralla, jotta kaverit saavat realistisemman kuvan siitä peniksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan työkavereille.

Vierailija
24/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan kaverin kanssa tulee juteltua muutenkin vähän kaikesta, seksieasioista myös, vehkeen koko nyt on ihan peruskauraa. Paljon tulee puhuttua myös mieltymyksistä muutenkin, annettua seksilelusuosituksia yms ja jotain ihan käytännön vinkkejäkin tai kivoja juttuja mitä tuli kokeiltua.

Vierailija
25/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki mun tuntemani naiset tietää mun kyrvän koon vaikka en niiden kanssa ole seksiä harrastanut, joten aika tehokkaasti juorurinki toimii. Kännipäissään nälvivät. Ei auta kuin mennä leikkaukseen.

Vierailija
26/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kenellekään mieheni "kalun" kokoa. Ei ole mitenkään oleellista eikä kuulu muille.

Vierailija
27/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan kaikki. Varsinkin jos on huono sängyssä ja vielä pieni munakin. Yhden yön jutut käydään läpi hyvinkin yksityiskohtaisesti.

Sitä samaa ne miehetkin tekee.

Vierailija
28/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Miehet luulevat aivan liikaa, että naiset jotenkin hirveästi pohdiskelisi miesten vehkeiden kokoa. En ole toistaiseksi koskaan keskustellut tyttökavereideni kanssa kalujen koista tai saati itsekkään hirveästi miettinyt, että onko jollain iso vai ei. Ei se peniksen koko niin tärkeä ole.

Vierailija
29/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset katseli sua "silmät pyöreinä" siksi koska olet liikoja itsestään kuvitteleva urpo.

Vierailija
30/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrota.

Vierailija
31/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keskustele.

Yksi kaveri on joskus selittänyt exänsä munasta jotain, mut en todellakaan halunnut kuulla. Ei kuulu mulle eikä kiinnosta.

Vierailija
32/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kertonut eikä kukaan ole kertonut minulle. Jos kuulisin tuollaista, niin en todellakaan reagoisi asiaan mitenkään tai alkaisi katsella kyseisen vehkeen kantajaa uusin silmin. Epäilen vahvasti, että aloittajalla itsellään on koosta jokin pakkomielle ja kuvittelee vain kaikkien "ihailevat" reaktiot.

Vierailija
33/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sanonu vaan jos on ollu harvinaisen pieni :D

Vierailija
34/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti kerro. Enkä halua tietää. Oli mulla joskus yksi kaveri, joka olis ollut hirveän kiinnostunut tietämään mitä kaikkea mun ja poikaystävän kanssa puuhataan mutta en koskaan kertonut. Tyhmää tuollainen minusta.

Vierailija
35/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, yhdelle miespuoliselle kaverille olen kertonut vahingossa humalapäissäni. Mutta häneen voinkin luottaa, enkä kokenut kertomista kiusalliseksi. Naispuolisille kavereilleni en ikinä kerro mitään makuuhuonejuttujani, ikinä!

Vierailija
36/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän inhottaa jos joku tuttu tai työkaveri puhuu miehensä vehkeestä! Tai jotain liian härskejä petipuuhia! En oo itekää mikää siveyden sipuli ja sellasta "pano" huumoria löytyy, mut ei mua herran tähden kiinnosta töissä kuulla hr-osaston pirjon miehen kikkelin pituus tai terskan punaisuus aste!

Vierailija
37/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan kerro. Enkä mitään muitakaan yksityiskohtia seksielämästäni.

Vierailija
38/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävästä en kertoisi, pelkästä panosta mahdollisesti.

Vierailija
39/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:n aivot olla kalunsa päässä!! Kuvittelee vähän liikoja itsestään. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän