Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kerrotteko aina tyttökavereillenne uuden miehen kalun koon?

Vierailija
28.03.2016 |

Tuli vaan mieleen, kun itse keskivertoa paremmin varusteltu.

No tehtiin "sitä" uuden naisen kanssa. Nainen mm. valitteli kipua ja tuntui lähes liian tiukalta minun "varustukseen".

No seuraavalla viikolla tapasin hänet ja 3 hänen ystäväänsä. Kaikki 3 ystävää (olin mm. tavannut he ennenkin, eli ennen yhdyntää tämän uuden naisen kanssa) katsoi minua ihan uudella tavalla... Jotenkin sellainen "panokatse"... Silmät pyöreinä ja katse oli jotenkin ihmeellinen.

Veikkaisin, että kalun koko oli tullut tietoisuuteen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan puhele tollasia asioita kellekkään. Kerran yks kaveri sanoi yhteisestä tutusta, että sillä on todella pieni. En olisi halunnut tietää, koska kavereita ollaan.

Vierailija
2/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mammat vastaamaan kysymykseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ensimmäiseksi kutsutaan kahvirinki kokoon ja käydään läpi tärkeimmät faktat.

Vierailija
4/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole ystävilleni puhunut kenenkään koosta eikä onneksi kukaan ole avautunut minulle. Mut jos naisystäväsi on wt-pissis, on olemassa edes häviävän pieni todennäköisyys.

Vierailija
5/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
6/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mainitsin yhdestä minua vainoavasta minimunasta, muuten en ole koskaan kertonut.

Vierailija
7/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään mitään tarkkoja mittoja. Olen kyllä sanonut tyttökavereille, että olen tosi tyytyväinen petipuuhiin, tai x:llä ei ole mikään pieni. Eikai sänkyhommat ole kalun koosta kiinni??!

Vierailija
8/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa ollaan tosissaan, niin ei kerrota. Jos joku pano/hoito tai homma on jo päättynyt, niin sitten voidaan käydä hyvinkin yksityiskohtaisesti. 

Vierailija
9/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piireissä kyllä kerrotaan :) t. homo

Vierailija
10/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan rehellisesti jos joku kysyy, ihan niinkuin muissakin henkilökohtaisissa asioissa. En kuitenkaan oma-aloitteisesti soita kaikkia tuttavia läpi ja ala heille seksielämästäni avautumaan. 

Vierailija
11/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nappaan kalusta aina kuvan ja esittelen sen kavereilleni.

Vierailija
12/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron. Meillä on tiivis naispiiri. Kerromme toisillemme paljon asioita O.O

Vierailija
13/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kerro, enkä mitään muutakaan mikä kuuluu makuuhuoneen puolelle. Enkä myöskään avaudu suhteestamme, enkä mistään muustakaan asiasta joka ovat meidän keskeisiä asioita.

Enkä sen puoleen halua kuulla kavereidenkaan tilityksiä näistä asioista. Jotkut asiat on vaan yksityisiä.

Vierailija
14/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä piirrän ääriviivat, kun mies nukahtaa saatuaan orgasmin. Minä en saanut, koska akti kesti niin onnettoman vähän aikaa.

Paperi alle ja ääriviivat. Jos on jotain ihmeellisiä ihonvärijuttuja, niin väritän ne piirroksessa.

Paperin laitan kiertämään bussissa tai raitiovaunussa ja pyydän kommentteja.

Vierailija
15/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan tehnees niin suuren vaikutuksen että odotat tuollasta reaktiota. En todellakaan alkaisi katsomaan kiimaisesti jotain miestä jolla kuulisin olevan iso penis.

Vierailija
16/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saattanut jotain mainita pienessä hiprakassa.En koskaan arvostellut ilkeänä sävyyn.Taivaallista seksiä saanu hyvin varustellun kanssa ja myös ei-niin-kookkaan kanssa.Seksissä kun on oikeasti kyse yhteydestä ja rakkaudesta.Ainakin mulle.

Vierailija
17/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuo asiat käsitellään yhtiökokouksessa, ei niitä taloyhtiön ulkopuolelle enää levitellä.

Vierailija
18/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kertonut.

Vierailija
19/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Odotan että mies nukahtaa, jonka jälkeen kömmin peiton alle ja nappaan kuvan vehkeestä. Postaan sen fb:n vehkeiden arvostelusivulle, jossa ryhmän jäsenet voivat antaa mielipiteensä kalusta. Näiden mielipiteiden perusteella päätän suhteen jatkosta.

Vierailija
20/39 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kertonut. Paitsi jos jollain yhden illan jutulla on ollut tosi pieni niin sitähän on aina kiva spekuloida jälkeenpäin jollekin, ettei niin pientä ole ennen nähnyt.

Tosin yksi kaveri kertoi että hänen frendinsä olisi lähettänyt uuden miesystävänsä kullin kuvan, kun se oli niin iso, että kaverin oli pakko nähdä. Mitä vittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi