Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa analysoimaan tinderdeittiä!

Vierailija
28.03.2016 |

Okei, nyt tarvitsisin mielipiteitä tähän asiaan, onko vielä toivoa vai menetänkö jälleen uskoni miehiin.

Käytiin siis kaksi päivää sitten (lauantaina) treffeillä. Löydettiin toisemme tinderistä, jossa juttelimme jonkin aikaa ennen kuin päätimme lähteä käymään ajelemassa. Hän haki minut kotoani. Juttu tuntui luistavan hyvin ja ajelimme ja juttelimme muutamia tunteja. Sen jälkeen menimme hänen asunnolleen, jossa jatkoimme juttelemista hyvässä hengessä.

Kello alkoi olla jo paljon, ja hän kysyi, että haluaisinko jäädä yöksi sillä kotiini oli kuitenkin jonkin verran matkaa. Vastasin myöntyvästi ja menimme sänkyyn, jossa halailimme ja pussailimme. Suudellessamme myös koskettelimme toisiamme, mutta ennen yhdyntää sanoin tahtovani odottaa seuraavaan kertaan. Myös aamulla suutelimme ja halailimme, söimme aamupalaa ja hän toi minut kotiini. Pihassa hän vielä kysyi numeroani, ja lähtiessä sanoin, että "ota sitten yhteyttä", ja hän aikoi tehdä näin.

Nyt päästään tähän päivään, eikä miehestä ole kuulunut vieläkään mitään. Meillä oli hauskaa ja juttu luisti, mutta nyt olen hämmentynyt. Miksi mies ei ota yhteyttä, kun kuitenkin treffeillä ja vielä seuraavanakin päivänä vaikutti hyvin kiinnostuneelta ja olimme molemmat samaa mieltä siitä, että meillä oli todella mukavaa yhdessä (ainakin mies sanoi näin). Ajellessa hän myös sanoi esimerkiksi, että "tämä tässä on hyvä ravintola, pitää viedä sinut sinne joskus", mistä arvelin, että hän olisi ollut kiinnostunut. Miksi muuten sanoa noin?

Apua tarvitaan, mitä nyt teen? Onko liian aikaista odottaa yhteydenottoa ja mahtaako olla todennäköistä, että mies ottaa vielä yhteyttä? Pitäisikö minun ottaa yhteyttä vai unohtaa mies ihan kokonaan?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, maltoitko olla laittamatta viestiä?

Maltoin! Tein muita juttuja ja tein kuten täällä neuvottiin, laitoin uutta matoa koukkuun. Suurin osa teistä oli sitä mieltä, että mies ei ota yhteyttä, ja viestejänne lukiessani tulin itsekin siihen tulokseen, että yhteydenottoa on turha odottaa. Harmittaa, että ihastun niin nopeasti, mutta onneksi ihastukset menevät miltei yhtä nopeasti ohi. Eilen tapasin uutta miestä ja meillä oli hauskaa, mutta lähinnä kaverillisissa merkeissä.

Joku sanoi, että mikäli mies ei ota tänään (eli eilen) eikä huomenna (eli tänään) yhteyttä, peli on pelattu. Uskokaa tai älkää, mutta äsken tuli mieheltä yhteydenotto!! Whatsapp piippasi ja siinä missä eilen olisin heti ollut perhosia vatsassa avaamassa viestiä, nyt vain vilkaisin puhelinta ja yllätyin, kun ruudulle ilmestyi miehen nimi ja teksti: "Hei Anni. Mitä sulle kuuluu?"

Nyt mietin seuraavaa liikettä. Toisaalta tuntuu hyvältä, mutta silti takaraivossa on ajatus siitä mitä sanoitte, että mies on vain seksin perässä. Vähän ristiriitaiset tunnelmat nyt, mutta miehen kuvia katsellessa muistuu mieleen miten hauskaa meillä oli yhdessä, ja kuinka ikävissäni olin eilen.🙄😇

Ap

Voi, onnea! Aina ei selvästikään kannatta odottaa pahinta, mutta saattoi myös olla hyvä ettet itse ottanut yhteyttä.

Vierailija
62/63 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, nyt tarvitsisin mielipiteitä tähän asiaan, onko vielä toivoa vai menetänkö jälleen uskoni miehiin.

Käytiin siis kaksi päivää sitten (lauantaina) treffeillä. Löydettiin toisemme tinderistä, jossa juttelimme jonkin aikaa ennen kuin päätimme lähteä käymään ajelemassa. Hän haki minut kotoani. Juttu tuntui luistavan hyvin ja ajelimme ja juttelimme muutamia tunteja. Sen jälkeen menimme hänen asunnolleen, jossa jatkoimme juttelemista hyvässä hengessä.

Kello alkoi olla jo paljon, ja hän kysyi, että haluaisinko jäädä yöksi sillä kotiini oli kuitenkin jonkin verran matkaa. Vastasin myöntyvästi ja menimme sänkyyn, jossa halailimme ja pussailimme. Suudellessamme myös koskettelimme toisiamme, mutta ennen yhdyntää sanoin tahtovani odottaa seuraavaan kertaan. Myös aamulla suutelimme ja halailimme, söimme aamupalaa ja hän toi minut kotiini. Pihassa hän vielä kysyi numeroani, ja lähtiessä sanoin, että "ota sitten yhteyttä", ja hän aikoi tehdä näin.

Nyt päästään tähän päivään, eikä miehestä ole kuulunut vieläkään mitään. Meillä oli hauskaa ja juttu luisti, mutta nyt olen hämmentynyt. Miksi mies ei ota yhteyttä, kun kuitenkin treffeillä ja vielä seuraavanakin päivänä vaikutti hyvin kiinnostuneelta ja olimme molemmat samaa mieltä siitä, että meillä oli todella mukavaa yhdessä (ainakin mies sanoi näin). Ajellessa hän myös sanoi esimerkiksi, että "tämä tässä on hyvä ravintola, pitää viedä sinut sinne joskus", mistä arvelin, että hän olisi ollut kiinnostunut. Miksi muuten sanoa noin?

Apua tarvitaan, mitä nyt teen? Onko liian aikaista odottaa yhteydenottoa ja mahtaako olla todennäköistä, että mies ottaa vielä yhteyttä? Pitäisikö minun ottaa yhteyttä vai unohtaa mies ihan kokonaan?

Siksi, että hän arvasi sinun haluavan kuulla tuollaista. Tuossa vaiheessahan hän vielä elätteli toivoa seksistä. Tuo olisi ollut minulle (pitkällä kokemuksella, valitettavasti :-/) todella paha hälytysmerkki. Tuo ei pelkästään ole laskelmoitu lause vaan kertoo hyvin myös hänen asennemaailmastaan: hän vie ehkä sinut sinne joskus. Hän ei sanonut, että "meidän pitää mennä sinne joskus", ei, vaan hän palkitsee sinut joskus viemällä sinut sinne. Unohda.

Toi sanavalinta kertoo kyllä ihan tosi paljon. Kuulostaa itsevarmalta mieheltä, joka ottaa naisilta sen mitä haluaa ja jättää taakseen. Minulle sattunut pari tuollaista kohdalle: vaikuttavat kiinnostuneilta, vakuuttavat miten hauskaa on ollut, unohtavat viikoksi tai pariksi kunnes taas laittavat viestiä, jos laittavat. Mielessä seksi. Olen todennut, etteivät aidosti kiinnostuneet pelaa pelejä, heidän kanssaan tosiaan luontevasti edetään nopeasti kohti suhdetta. Unohda tuo mies ja uutta matoa koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kiinnostunut kun ei ole jo ottanut yhteyttä. Sanat ovat halpoja. Ne eivät välttämättä tarkoita yhtään mitään. En tajua ihmisiä, jotka pussailevat ekoilla treffeillä. Itse en pystyisi. Ihan sama miten ihana mies olisi. Varmaan katsoo jo toista ja käy panemassa sinua aina siinä sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä