Auttakaa analysoimaan tinderdeittiä!
Okei, nyt tarvitsisin mielipiteitä tähän asiaan, onko vielä toivoa vai menetänkö jälleen uskoni miehiin.
Käytiin siis kaksi päivää sitten (lauantaina) treffeillä. Löydettiin toisemme tinderistä, jossa juttelimme jonkin aikaa ennen kuin päätimme lähteä käymään ajelemassa. Hän haki minut kotoani. Juttu tuntui luistavan hyvin ja ajelimme ja juttelimme muutamia tunteja. Sen jälkeen menimme hänen asunnolleen, jossa jatkoimme juttelemista hyvässä hengessä.
Kello alkoi olla jo paljon, ja hän kysyi, että haluaisinko jäädä yöksi sillä kotiini oli kuitenkin jonkin verran matkaa. Vastasin myöntyvästi ja menimme sänkyyn, jossa halailimme ja pussailimme. Suudellessamme myös koskettelimme toisiamme, mutta ennen yhdyntää sanoin tahtovani odottaa seuraavaan kertaan. Myös aamulla suutelimme ja halailimme, söimme aamupalaa ja hän toi minut kotiini. Pihassa hän vielä kysyi numeroani, ja lähtiessä sanoin, että "ota sitten yhteyttä", ja hän aikoi tehdä näin.
Nyt päästään tähän päivään, eikä miehestä ole kuulunut vieläkään mitään. Meillä oli hauskaa ja juttu luisti, mutta nyt olen hämmentynyt. Miksi mies ei ota yhteyttä, kun kuitenkin treffeillä ja vielä seuraavanakin päivänä vaikutti hyvin kiinnostuneelta ja olimme molemmat samaa mieltä siitä, että meillä oli todella mukavaa yhdessä (ainakin mies sanoi näin). Ajellessa hän myös sanoi esimerkiksi, että "tämä tässä on hyvä ravintola, pitää viedä sinut sinne joskus", mistä arvelin, että hän olisi ollut kiinnostunut. Miksi muuten sanoa noin?
Apua tarvitaan, mitä nyt teen? Onko liian aikaista odottaa yhteydenottoa ja mahtaako olla todennäköistä, että mies ottaa vielä yhteyttä? Pitäisikö minun ottaa yhteyttä vai unohtaa mies ihan kokonaan?
Kommentit (63)
Et ole ilmeisesti hirveästi deittaillut sitten kuitenkaan kun et meinaa millään uskoa, että miestä ei kiinnosta :) koska fakta on , valitettavasti, että jos ei mies ota yhteyttä, se kertoo siitä ettei sitä kiinnosta. Itsellekin käynyt samoin ja sitten muutamien vuosien jälkeen sitä vaan oppii tunnistamaan häviönsä. Ei sillä että se olisi yhtään sen helpompaa mutta eipähän ainakaan tule sorruttua ylilyönteihin. Mutta sitten ihan oikeasti tärkeästä asiasta. Ihanko oikeasti menit tuntemattoman miehen autoon, asuntoon ja jäit vielä yöksikin ? Oikeesti nainen ?! Mä jätän tämän moraalisaarnan tähän mutta koita nyt seuraavalla kerralla käyttää aivojasi .
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin pelkään, että jos ei mitään kuulu, ei ole kiinnostunut. Treffit olivat kuulemma miehen ensimmäiset tindertreffit, vaikka hänellä on kuulemma ollut sovellus puoli vuotta...
Ap
Muista et puhe on aina vain puhetta. Aloituksestasi tuli mieleen mies, joka käy pilkillä monella reiällä. Mut on myös se mahdollista, että kyseessä tosiaan oli miehen ekat treffit ja nyt hän miettii päässään "milloin voin ottaa yhteyttä". Hän on ehkä käynyt lukemassa netissä keskusteluja "Milloin kannattaa olla yhteydessä treffien jälkeen?" ja on yhtä pyörällä päästään kuin sinäkin. Odota vielä pari päivää, jos ei mitään kuuluu niin mies tosiaan oli vain herkkusi perään.
-Mies30v-
Mukava saada miesnäkökulmaakin asiaan! Odotan siis rauhassa ja jos mitään ei kuulu, tämä oli tässä. Onneksi näistä ihastuksista pääsee yleensä yli yhtä nopeaa kuin ne tulevatkin.
Laittaa tänään illalla tai viimeistään huomenna arjen jälleen alettua viestiä, jos ei, ei ole sinusta kiinnostunut. Sinuna en laittaisi hänelle mitään, ottaa kyllä yhteyttä jos on kiinnostunut.
Ja jos olet kerran itse (vaikkakin alkuillasta) sanonut miehelle ettet hae mitään kovin vakavaa, niin ei hänkään välttämättä tahdo painostaa sinua heti treffien jälkeen, vaikka olisikin kiinnostunut.
- ei kiinnostanut
- on jossakin todella tärkeässä paikassa, josta ei pysty pistämään viestiä. Eli käytännössä pääsiäisenä jonkun toisen naisen luona.
- joku force majeur tyylin syy, puhelin oikeasti hajosi tai meni paskaksi.
Mutta niin. Kyllä näin miehenä tuntuu aika kaukaa haetulta, että en laittaisi viestiä viimeistään seuraavana iltana, jos olisin nukkunut jonkun naisen vieressä edellisyön ja olisin hänestä kiinnostunut. Että ei nyt ainakaan kannata mitään toiveita herätellä asian suhteen. Taisit tavata miehen jolle tuollaiset nukkumiset ja yövierailut ovat arkipäivää. Ei se niistä mitään tunnesidettä kehitä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilmeisesti hirveästi deittaillut sitten kuitenkaan kun et meinaa millään uskoa, että miestä ei kiinnosta :) koska fakta on , valitettavasti, että jos ei mies ota yhteyttä, se kertoo siitä ettei sitä kiinnosta. Itsellekin käynyt samoin ja sitten muutamien vuosien jälkeen sitä vaan oppii tunnistamaan häviönsä. Ei sillä että se olisi yhtään sen helpompaa mutta eipähän ainakaan tule sorruttua ylilyönteihin. Mutta sitten ihan oikeasti tärkeästä asiasta. Ihanko oikeasti menit tuntemattoman miehen autoon, asuntoon ja jäit vielä yöksikin ? Oikeesti nainen ?! Mä jätän tämän moraalisaarnan tähän mutta koita nyt seuraavalla kerralla käyttää aivojasi .
On totta, etten ole turhan paljoa deittaillut ja sen vuoksi ajattelinkin löytäväni apua vauvapalstalta, mistä sitä näköjään hyvin sainkin😊
Moraalisaarna olisi tietty paikallaan, en yhtään kiistä sitä etteikö olisi hölmösti tehty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekalaisia mielipiteitä. Olenko liian takertuvan oloinen, jos laitan illalla viestiä, vaikka että "saitko nukuttua? :)" tai jotakin vastaavaa? Hän siis nukkui kuulemma huonosti yhteisen yömme. Vai olisiko kuitenkin järkevämpää odotella mahdollista vastausta?
Ap
Mitä sä ap siis miehestä haluat? Ei tuosta tapailuun ole, mutta jos seksiseuraa etsit niin ota itse yhteyttä.
Sanoin itsekin, että en vain jonkin aikaa sitten eronneena hae mitään kovin vakavaa, ja että tykkään juuri nyt sinkkuna olemisesta. Sanoin tämän siis alkuillasta, osittain koska en halunnut miehelle turhia paineita. En ehkä nyt heti alussa halua mitään jokapäiväistä tapailua tai mutta hauskanpitoa ja läheisyyttä ja nähdä, voisiko tästä tulla mitään.
Ap
Jos sinäkin haluat pelkkää seuraa ilman sitoumuksia, niin miksi torjuit miehen yöllä? Miksi stressaat hänen viestiensä perään, kun pelkkää seksiä haluavia miehiä on tarjolla loputtomiin? Jos et halua sitoutua mieheen, niin voit ihan hyvin laittaa viestin, kyllä sille pillu kelpaa. Mikään vakavampi ei.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on seksiseuran hakua varten. Turha odottaa muuta.
Olen tavannut oman avopuolisoni tinderissä, ja ystäväpiirissäni on äkkiseltään laskettuna kolme muuta tinderparia, eli ei pidä paikkaansa. :)
Jokainen "kunnollinen" pelimies käyttää tiettyjä fraaseja naisille antaakseen nimenomaan sellaisen kuvan, että nainen on jotenkin yksilöllinen ja erityinen, erilaisempi kuin muut.
"En juurikaan käy treffeillä" / "nämä ovat ensimmäiset treffit pitkään aikaan", tarkoittanee että juuri Sinä olit niin mielenkiintoinen/kaunis/hauska, että olet juuri Hänen kanssaan treffeillä.
"Meillä todella osuu ajatukset yksiin" / "sulla on tosi samankaltainen ajatusmaailma kun mulla", totta kai hän ajattelee noin (jokaisesta), koska ns. pintaa syvemmälle menemällä (eli ajatusmaailmasta ymv. vastaavasta puhuminen) hän antaa kuvan, että ei ole vain ulkoisten avujen/seksin perässä.
"Harvoin tapaa sunlaisia naisia", no niinpä tietenkin. Ei taida kuitenkaan olla harvoin, kun hän noin sanoisi :D
EN tarkoita yleistää että AINA näin puhuvat miehet olisivat pelimiehiä, mutta itse olen valitettavasti retkahtanut useampaankin pelimieheen ja jälkiviisaana tajunnut, että samantyylisiä reploja kuullut jokaiselta :D Ja tuskin ainoana...
Kiitos kommenteista! Odottelen vielä pari päivää vastausta, jos sitä ei kuulu niin peli taisi olla selvä. En kuitenkaan itse ota yhteyttä, minkä olisin epätoivoissani saattanut tehdä ilman kommenttejanne :D
Ap
Nämä treffien jälkeiset ihmettelyt välttää kun puhuu omista odotuksista jo treffeillä. Kerro suoraan ettei ihmissuhdepelit kiinnosta ja odotat rehellistä palautetta, jos homma ei toimi. Jos ekoilla treffeillä synkkaa hyvin, voi ihan suoraan puhua miten haluaa edetä. Ei ole ehkä hyvä kertoa ettei etsi mitään vakavaa suhdetta jos on tarkoitus sanoa että oikean ihmisen kohdalla on valmis sitoutumaan. Sen sijaan kannattaa sanoa että haluaa edetä rauhassa. Ekat treffit kannattaa pitää parissa tunnissa ja jos molempia kiinnostaa niin sopii seuraavat treffit saman tien. Jos ei kiinnosta oikeasti niin toiset treffit voi perua. Hyväksi havaittu sääntö on pussailun ja seksin jättäminen kolmansille treffeille. Jos ei silloin tee mieli, ei kannata jatkaa tapailua.
Muista myös, että jos mies lähettää jonkun viikon päästä viestin, niin sillä on pelkkä seksi mielessä. On saattanut tavata jonkun muun naikkosen tässä välissä. Eli jos on aidosti kiinnostunut, ottaa kyllä yhteyttä suht pian. Sekään ei vielä takaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen "kunnollinen" pelimies käyttää tiettyjä fraaseja naisille antaakseen nimenomaan sellaisen kuvan, että nainen on jotenkin yksilöllinen ja erityinen, erilaisempi kuin muut.
"En juurikaan käy treffeillä" / "nämä ovat ensimmäiset treffit pitkään aikaan", tarkoittanee että juuri Sinä olit niin mielenkiintoinen/kaunis/hauska, että olet juuri Hänen kanssaan treffeillä.
"Meillä todella osuu ajatukset yksiin" / "sulla on tosi samankaltainen ajatusmaailma kun mulla", totta kai hän ajattelee noin (jokaisesta), koska ns. pintaa syvemmälle menemällä (eli ajatusmaailmasta ymv. vastaavasta puhuminen) hän antaa kuvan, että ei ole vain ulkoisten avujen/seksin perässä.
"Harvoin tapaa sunlaisia naisia", no niinpä tietenkin. Ei taida kuitenkaan olla harvoin, kun hän noin sanoisi :DEN tarkoita yleistää että AINA näin puhuvat miehet olisivat pelimiehiä, mutta itse olen valitettavasti retkahtanut useampaankin pelimieheen ja jälkiviisaana tajunnut, että samantyylisiä reploja kuullut jokaiselta :D Ja tuskin ainoana...
Niin. Jos pelimiehen tunnistaa pelimieheksi hän ei ole mikään pelimies vaan pillunvonkaaja. Alan ammattilainen on juuri tälläinen näennäistavallinen tyyppi, jonka kanssa hommat vain tapahtuu.... Kuin kaksi laivaa kohtaavat sattumalta yössä. Ajaduimme sänkyyn. Se vain tuntui niin oikealta. Ei tälläisiä casanovia tule ilman kovaa harjoitusta. Tai varmaan yksi tuhannasta saa äidinmaidossa nuo taidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Harvoin tapaa sunlaisia naisia", no niinpä tietenkin. Ei taida kuitenkaan olla harvoin, kun hän noin sanoisi :DEN tarkoita yleistää että AINA näin puhuvat miehet olisivat pelimiehiä, mutta itse olen valitettavasti retkahtanut useampaankin pelimieheen ja jälkiviisaana tajunnut, että samantyylisiä reploja kuullut jokaiselta :D Ja tuskin ainoana...
Niin. Jos pelimiehen tunnistaa pelimieheksi hän ei ole mikään pelimies vaan pillunvonkaaja. Alan ammattilainen on juuri tälläinen näennäistavallinen tyyppi, jonka kanssa hommat vain tapahtuu.... Kuin kaksi laivaa kohtaavat sattumalta yössä. Ajaduimme sänkyyn. Se vain tuntui niin oikealta. Ei tälläisiä casanovia tule ilman kovaa harjoitusta. Tai varmaan yksi tuhannasta saa äidinmaidossa nuo taidot.
Ottaen huomioon sen, että pelimieheksi tulemiseen ei tarvita kuin normaali ulkonäkö, sosiaalisia taitoja ja halukkuus pyörittää naisia niin ei se ole mitään rakettitiedettä.
Tai en sitten tiedä ovatko nuo mainitut fraasit joillekin miehille niin vaikeilta ettei sellaisia voi tiputella sopiviin kohtiin? Naisena olen saanut kuulla överiksi menneitä, liian aikaisin tulleita ehdotuksia, limaisia ehdotuksia, idioottimaisia iskulauseita ym. niin sen jälkeen mukavalta vaikuttava tavallinen mies, joka kohtelee ihmismäisesti on sellainen ansa, että siihen voi helposti haksahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista! Odottelen vielä pari päivää vastausta, jos sitä ei kuulu niin peli taisi olla selvä. En kuitenkaan itse ota yhteyttä, minkä olisin epätoivoissani saattanut tehdä ilman kommenttejanne :D
Ap
Teidän tapauksessanne, jos kerran olitte sopineet että mies ottaa sitte sinuun yhteyttä niin sinun ei tosiaan ehkä kannata alkaa oma-aloitteiseksi, mutta muussa tapauksessa olisin sanonut että ei se ole mikään miehen velvollisuus olla se joka ottaa yhteyttä ja että yhtä lailla mieskin voi ajatella että ilmeisesti nainen ei ole kiinnostunut kun ei anna kuulua itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis panitteko vai ette?
Anaaliin annoin naida, mutta ei kai sitä lasketa varsinaiseksi panemiseksi.
Ap
Lienee turhaa edes korjata, että tämä ei siis ap.
Tinderissä osa etsii pelkkää seksiseuraa tavataan ja toivotaan että se toinen antaa mutta jos ei anna niin luvataan että otetaan yhteyttä mutta näin ei tehdä, jos olisit antanut niin ehkä olis ottanut yhteyttä mutta silloinkin vain seksin toivossa. Eli jos ei ota yhteyttä niin et menettänyt mitään.
Itse unohtaisin koko miehen, ainakin, jos hänestä ei lähipäivinä kuulu mitään. Vaikka hän ottaisikin yhteyttä, niin jos olet ns. ilmoittanut, että ensi kerralla olisi kenties luvassa jotain niin en tiedä laittaisinko suuria odotuksia suhteen syntymiselle. hah
Vierailija kirjoitti:
Ei saanut heti seksiä, joten hakee sitä muualta. Olit kuitenkin liian helppo, kun heti jäit yöksi. Ei arvosta sua.
Voiko ristiriitaisempaa ajatustapaa olla? :D Ap ei kelvannut, koska oli liian helppo, mutta myös koska ei ollut helppo.
Ei ap:n miehelle ole väliä, että onko ap "helppo" vai ei. Jos mies etsii vain seksiä ei nainen voi seksiä panttaamalla muuttaa miehen tavoitetta vaan mies siirtyy vain seuraavaan naiseen.
Yhtälailla jos ap olisi harrastanut seksiä ja jatkoa ei olisi tullut, ei syynä olisi "helppous" vaan se, että mies sai mitä etsikin.
Muista et puhe on aina vain puhetta. Aloituksestasi tuli mieleen mies, joka käy pilkillä monella reiällä. Mut on myös se mahdollista, että kyseessä tosiaan oli miehen ekat treffit ja nyt hän miettii päässään "milloin voin ottaa yhteyttä". Hän on ehkä käynyt lukemassa netissä keskusteluja "Milloin kannattaa olla yhteydessä treffien jälkeen?" ja on yhtä pyörällä päästään kuin sinäkin. Odota vielä pari päivää, jos ei mitään kuuluu niin mies tosiaan oli vain herkkusi perään.
-Mies30v-